35+ klussers

Hallo luna,

Ik ben soms ook bang dat het niet meer lukt omdat ik te oud ben, maar ik heb inmiddels zoveel voorbeelden gezien op dit forum en in mijn omgeving van 35+ meiden die nog zwanger worden en kinderen krijgen dat ik er wel weer in geloof!. Ik heb eens op t internet gelezen dat 90% van de vrouwen tussen 35 en 40 jaar die graag zwanger willen worden dit na 2 jaar ook zijn. Het duurt vaak alleen wat langer omdat de kans per maand dat het lukt inderdaad wat kleiner wordt.
Ik ga pas voor de 3e ronde, dus heb eigenlijk nog niks te klagen, maar ja, geduld is hierbij zo moeilijk!!
Het enige wat je kunt doen is zorgen dat je gezond bent en je niet te druk maken en met plezier op het goeie moment klussen.  zucht..... Wat duurt 1 maand tegenwoordig lang!

Groetjes
Wietske

ISILDA HOE IS HET MET JOU!!?? Volgens mij moet je nu terug zijn van vakantie. Lekker gehad? En en?????

En Bries?? Vandaag is je NOD iiiieeeee spannend!

Hoi Wietske,
We zullen denk ik moeten leren errug geduldig te zijn . Dat zit sowieso al niet in mijn aard, dus moeilijk!!

Succes met wachten maar weer!
Nog 3 dagen...
xx Luna

Hoi Lizzy,

Dat is helaas niet nodig, want ik ben afgelopen woensdag al ongesteld gewoorden! kheb geprobeerd een rode boze smiley in de NOD lijst te zetten, maar weet eigenlijk niet waar ik die vandaan moet halen?!
k ga voor de 3e ronde, cyclus is wat korter dan ik dacht, dus nieuwe NOD op 8 okt.

Groetjes Wietske

Nou, ik had dus ook wo de nod, ehm....niet de nod, dus. Wel ongi op wo. En ook geen lange cyclus, de volgende nod is op 6-10. Grappig, we lopen synchroon. En.....ook wij gaan voor de 3e ronde. Spannend, he? We moeten al snel aan de slag, heb ik begrepen, want de 19e kan al een succesdag worden.

Groetjes,

Lizzy

o ja, :
Als je een berichtje typt, staat er boven het venster een smiley. Als je op de 3-hoek ernaast klikt verschijnen er meer. Je selecteert er 1 door er op te klikken.

NOD lijst:
10 september: isilda72
(35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
6     oktober: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon van 2006)

15 september: wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 2e ronde) ONG 12 sept!
16 september: Bries (38 jaar oud 1e kindje, 1e ronde)
18 september: luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)
19 september: brenda67 (39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006 die bijna
                                                                        1 jaar wordt)
20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)
25 september: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
1     oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege
                                                                miskraam gehad 11 aug. 2007)
8 oktober: Wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 3e ronde)

NOD lijst:
10 september: isilda72
(35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
6     oktober: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon uit 2006, 3e ronde)

15 september: wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 2e ronde) ONG 12 sept!
16 september: Bries (38 jaar oud 1e kindje, 1e ronde)
18 september: luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)
19 september: brenda67 (39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006 die bijna
                                                                        1 jaar wordt)
20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)
25 september: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
1     oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege
                                                                miskraam gehad 11 aug. 2007)
8 oktober: Wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 3e ronde)

Terug
Bovenaan