35+ klussers

Hey meiden leuk er komen steeds meer dames bij gezellig!!!
Heb ff goed nieuws we GAAN TROUWEN!!!!!
Ja heb mijn vriendje gisteren gevraagt en hij zei JAAAAAAAAAAA!!!!
Dus ben nu super gelukkig en heel erg aan het dagdromen geweest vandaag!!!
En wie weet met een dikke buik wel bijzonder hoor!!!!
Wilde dit ff hier kwijt!!!
Succes verders met alle meiden op de wachtbank!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Leuk voor je! Trouwen is superleuk is mijn ervaring. Wij zijn op 7-7-07 getrouwd, niet zomaar omdat het een mooie datum is, maar omdat ik geboren ben op 7-7-70! We hebben het redelijk simpel gehouden met gewoon een barbecue voor naaste familie en vrienden. Een heel aantal bleven ook slapen en het was hartstikke gezellig. Mijn moeder die kanker had was er zelfs ook nog bij, ze is helaas op 18 aug. overleden.
Mooiste dag van je leven, echt waar! (of misschien is de dag van de geboorte van een gezond kindje nog mooier? ik wacht het af).

Liefs,
Wietske.

Hallo allemaal, jeetje we zijn aan het "groeien" haha. WELKOM Caro en Bries!!

Jeetje Caro, 8 kinderen?? HOE DOE JE DAT? Vind 1 al vermoeiend pfff haha. En hoe doen jullie dat dan met slapen en met uitjes enzo? Lijkt me nogal een onderneming. Petje af hoor, ik zou het niet kunnen.

He Bries, gelukkig dat jullie nu gericht kunnen klussen he? Moet ook wel een heel speciaal gevoel zijn dat je voor het echie gaat.

Gefeliciteerd Sandy! Gaaf dat je gaat trouwen? Hebben jullie al een idee wanneer en hoe?

Wel grappig trouwens die data van Wietske, dat zal je niet snel vergeten. Erg voor je dat je moeder pas geleden is overleden. Ik weet hoe het voelt, mijn ouders zijn in 1994 overleden en hebben heel veel dingen niet met mij meegemaakt, zoals de geboorte van mijn lieve manneke. Dat moet  voor jou ook vreselijk zijn. Alles wat je nodig hebt nu is tijd. Heel veel sterkte ermee.

xx Luna

Hallo,

ik ben nieuw op dit forum en 37. Sinds 3 maanden getrouwd en sinds die tijd bezig met klussen.
Groetjes en veel succes

En nog een erbij!! Gezellig, Mupfel WELKOM hier. Vertel eens wat meer want we zijn wel een beetje nieuwsgierig. Wanneer is je NOD bijvoorbeeld? En gaan jullie voor je 1e kindje?

Groetjes,
Luna

Hallo,

mijn NOD was deze week, waneer precies weet ik niet. De cyclus van mij is heel onregelmatig. Maar we hebben wel geklust. Minder was, dat ik verkouden ben.   We gaan voor ons 1e kindje. Hopelijk gaat het snel de biologische klok loopt wel  door, maar zelf voel ik me niet zo oud. Groetjes xxx

Hey meiden,

Erg leuk dat er zoveel nieuwe meiden bij komen!!!
Bedankt voor jullie felicitaties!!!
We gaan op 26 september 2008 trouwen das onze datum waar we elkaar dan ook 5 jaar kennen dus das wel bijzonder en wie weet met buikje of baby erbij!!! We weten nog niet hoe en waar maar we hebben nog ruim 1 jaar de tijd dus komt goed!!!
Nog een paar nachtjes en dan nadert de NOD weer ben zeer benieuwd!!!
Nou iedereen veel succe met alles en fijn weekend!!!!

Liefs Sandy

Hey Sandy,

Gefeliciteerd meid, leuk hoor!
Twee spannende dingen tegelijk dus. Het maken van jullie trouwplannen  leidt misschien wel een beetje af van het zwanger worden,en vergeet je die ellenlange wachtdagen tot je NOD een beetje ;-)

Leuk dat er zo veel meiden meedoen, ook wel geruststellend dat er nog zo veel 'oudere' voor een (volgend) kindje gaan. Mijn moeder liet laatst vallen dat ze het onverstandig vindt om na je 35tse nog aan kinderen te beginnen, vanwege je eigen overgang i.c.m. de pubertijd met je kind. Nou, ik ging nog net niet twijfelen, maar ik had wel zoiets van- hoe zou ze reageren als ik vertel dat we toch weer een kindje krijgen!
We hebben ook altijd tegen iedereen -die er naar vroeg - gezegd dat we het heerlijk zo vonden en we geen tweede wilden..
Een mens zit raar in elkaar he?

Nou we houden elkaar op de hoogte van de komende ontwikkelingen, misschien kan iemand weer een NOD-lijstje maken, ik ben daar niet zo goed in, soory.
Mijn NOD is de 25ste ongeveer, en iedere dag probeer ik iets te voelen. Onzin natuurlijk, nog veel te vroeg!
Liefs Gwen.

Terug
Bovenaan