35+ klussers

Isilda, GEFELICITEERD!!!!!!!! Wat een goed nieuws zeg! Als dit zo doorgaat kunnen we met z'n allen naar het zwangerforum. Dat jij zo lang kan wachten met testen.. een week.. wat een geduld heb jij zeg. Vervelend he die relatie met de wc-pot. Heb ik ook gehad, de hele dag door tot week 16. De verloskundige was er wel heel blij mee, want het schijnt dat je kindje dan extra beschermd is.

xx Luna

Hey Isilda,

Van harte hoor lekker snel ook wat fijn voor juliie zeg!!!
Ga er lekker van genieten en ik hoop dat je niet al teveel moet overgeven das niet zo fijn!!!
Hoop dat ik je ook kan volgen maar ja das nog ff afwachten!!!!
Goede zwangerschap in ieder geval!!!

Bries@ Ook jij zit in spanning nou wordt wel een mooie boel hier dadelijk zijn jullie allemaal verdwenen naar het zwanger zijn forum,hihi!!! Nee alle gekheid op een stokje, hoop dat het gewoon raak is voor je hoor!!! Ga weer hard duimen!!!

En ik vang gelijk glinters van Isilda!!!!

Succes nog iedereen verders!!!!

Liefs Sandy

NOD lijst:
10 september: isilda72
(35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
6     oktober: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon van 2006)

15 september: wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 2e ronde) ONG 12 sept!  
16 september: Bries (38 jaar oud 1e kindje, 1e ronde)
18 september: luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)
19 september: brenda67 (39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006 die bijna
                                                                        1 jaar wordt)
20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)
25 september: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
1     oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege
                                                                miskraam gehad 11 aug. 2007)
8 oktober: Wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 3e ronde)

Hey Lizzy Bedankt voor de tip, nu kan ik er een echte boze duivel bijzetten. Gelukkig komen de klusdagen er inderdaad alweer aan, we zijn al flink aant oefenen!
Hopelijk zijn we beide begin oktober !!!

Isilda, gefeliciteerd!!!!

Geniet ervan, wat fijn dat het zo snel lukt. Wij klussen maar gewoon weer verder, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Groetjes Wietske

quote: Lizzy6 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2007 17:56:45'));

Nou, ik had dus ook wo de nod, ehm....niet de nod, dus. Wel ongi op wo. En ook geen lange cyclus, de volgende nod is op 6-10. Grappig, we lopen synchroon. En.....ook wij gaan voor de 3e ronde. Spannend, he? We moeten al snel aan de slag, heb ik begrepen, want de 19e kan al een succesdag worden.

Groetjes,

Lizzy

Is het voor jullie ook het eerste kindje? Ik reken erop dat ik maandag mijn eisprong heb, dus voor de zekerheid vanaf nu om de dag een feestje!

Groetjes

Wietske

Hey Isilda!

Da's geweldig nieuws, gefeliciteerd!!!

Geniet er maar zo veel mogelijk van, hopelijk wordt de misselijkheid niet al te erg!
Je hebt een goeie topic geopend zoals je ziet he, en nu ga je natuurlijk door naar het zwangerforum.
Nou kijk af en toe maar es terug hoe snel de rest van de 'oudjes' het gaat doen, hopelijk volgen we je allemaal snel!

Spannend he Luna, voel je al weer meer dan een paar dagen geleden?
Ik ben wel stik-chaggie en ik tuur iedere dag even kritisch in de spiegel of mijn ogen al gaan glimmen (haha!)

Nou voor de rest: veel klusplezier en tot het volgende nieuws of gezellige praatje.
Liefs Gwen.

Ha meiden,

Ben ik weer, ff een tijdje niet op het forum geweest, druk met mijn werk (net terug van vakantie). Ik voel me niet zo ok, ik pieker me vandaag weer eens suf of het wel verstandig is om voor een 2e te gaan. Deze week moet ik weer ongi worden en daarna gaan we er voor, mijn hart wil dolgraag een broertje of zusje voor onze kleine vent maar ja die klok blijft tikken en weegt echt loodzwaar omdat ik eigenlijk bang en onzeker ben en dan baal ik zo van mezelf hè en als mensen dan ook nog eens zeggen dat je eigenlijk al best "oud" bent werkt dat niet echt motiverend ! Manlief vind mij totaal niet oud en volgens hem ben ik nog hipper dan de jonkies hier uit de straat....yeah right!!! zegt ie ook alleen maar om mij op te fleuren maar het is toch lief van hem  Nou ja we zien allemaal wel hoe het gaat lopen verstand op nul en de natuur laten beslissen we hebben in ieder geval al een ondeugende boef van 10 maandjes! Klus ze in ieder geval allemaal en misschien kunnen jullie me een beetje peptalk geven en voor de zwangere(n) onder ons...van harte gefeliciteerd en geniet van dat kleine wondertje!

Groetjes,

Puk

Gefeliciteerd Isilda!!!! Wat een goed nieuws zeg! Nu maar hopen dat wij snel volgen met zijn allen!
Hier nog steeds geen rode duivels.... dus duimen maar dat het ook voor mij raak is!
Durf er niet al te veel op te hopen, want ben wel eens eerder te laat geweest. maar stiekum hoop ik dat het nu toch echt raak is, duimen jullie mee?

Bries

Hoi meiden, hier komt bijna geen water meer uit de kraan. Lees net een regionale krant op het internet en hele kop van noord-holland heeft of helemaal geen water of bijna geen waterdruk. Waterleverancier is niet te bereiken via internet of telefoon. Geen kopje thee dus vanavond....

He Gwen, af en toe voel ik een soort van ongikrampjes sinds gisteren, en nog steeds mega-zere boobs. Ik heb nu echt het idee dat ik ongi ga worden, maar vanmorgen was de temp wel 0.1 weer gestegen, dus ben benieuwd wat de temp morgen doet. Ik was gisteren ff dizzy, maar ik probeer niks te hopen hoor, anders valt het weer zo tegen.

Hoi Puk, niet zo piekeren hoor meid! Je moet gewoon doen wat je hart je ingeeft. Laat anderen maar kletsen. De een vindt dit, de ander vindt dat en als je steeds naar andere mensen zou moeten luisteren heb je zelf geen leven meer. Ik heb daar zelf ook wel een handje van om te veel naar anderen te luisteren en dan onzeker te worden. Maar uiteindelijk doe je het voor niemand goed, dat heb ik ondertussen wel geleerd. Tuurlijk kun je mensen aanhoren, pik er hetgeen uit waar je wat mee kunt, maar als je ergens zelf niets mee kunt, gooi het dan maar over je schouder weg en kijk er niet meer naar en luister vooral naar je eigen intuitie. Vooral dit laatste is heel belangrijk.

Knuffel, Luna

Terug
Bovenaan