Hoi meiden, hier komt bijna geen water meer uit de kraan. Lees net een regionale krant op het internet en hele kop van noord-holland heeft of helemaal geen water of bijna geen waterdruk. Waterleverancier is niet te bereiken via internet of telefoon. Geen kopje thee dus vanavond....
He Gwen, af en toe voel ik een soort van ongikrampjes sinds gisteren, en nog steeds mega-zere boobs. Ik heb nu echt het idee dat ik ongi ga worden, maar vanmorgen was de temp wel 0.1 weer gestegen, dus ben benieuwd wat de temp morgen doet. Ik was gisteren ff dizzy, maar ik probeer niks te hopen hoor, anders valt het weer zo tegen.
Hoi Puk, niet zo piekeren hoor meid! Je moet gewoon doen wat je hart je ingeeft. Laat anderen maar kletsen. De een vindt dit, de ander vindt dat en als je steeds naar andere mensen zou moeten luisteren heb je zelf geen leven meer. Ik heb daar zelf ook wel een handje van om te veel naar anderen te luisteren en dan onzeker te worden. Maar uiteindelijk doe je het voor niemand goed, dat heb ik ondertussen wel geleerd. Tuurlijk kun je mensen aanhoren, pik er hetgeen uit waar je wat mee kunt, maar als je ergens zelf niets mee kunt, gooi het dan maar over je schouder weg en kijk er niet meer naar en luister vooral naar je eigen intuitie. Vooral dit laatste is heel belangrijk.
Knuffel, Luna