35+ klussers

Hoi iedereen,

Wat leuk al die nieuwe mensen! Tja, ik ben weer terug van vakantie en ben nog niet ongesteld! Morgen gaan we testen, maar zelf denk ik dat het wel eens raak kan zijn. Toch twijfel ik soms ook, want weer gelijk bij de eerste keer raak........dat is toch wel super. De eerste poging van nummer 1 was ook gelijk raak en zou ook een mei kindje zijn geweest, maar dat werd een miskraam. Na die miskraam was het ook weer gelijk raak en het werd dus mijn dochter in augustus. Nu zou het dan weer in 1 keer bingo zijn??????? Dan mag je wel spreken van een geluksvogel. Morgen dan de test en hopenlijk is die positief. Ergens zit dan wel een beetje angst voor een miskraam, omdat het net als bij de eerste een mei-kindje zal worden..........

Hoi Isalda, ik hoop dat jij de eer van ons "oudjes" een beetje hoog houdt en dat je morgen positief test! Heb je al veranderingen aan/in je lijf gemerkt?
En hoe was je vakantie?

xx Luna

Hoi allemaal, daar ben ik weer. We waren eerst donderdag naar de Police (geweldig!) en daarna een weekendje landal....
Lekker luxe, met sauna en stoomdouche. Heerlijk gerelaxed en helemaal niet aaan mijn NOD gedacht. Ben nog niet ongi geworden, maar ben wel eens vaker zomaar 1 of 2 weken over tijd geweest, met name als ik er heel erg mee bezig was. Ik wacht nog ff tot woensdag met testen.

en nu ga ik even alles rustig lezen van de afgelopen dagen, heb het net heel snel ff doorgenomen, maar niet alles meegekregen denk ik: wel het nieuws dat sandy gaat trouwen : Gefeliciteerd !!!

Bries

Hey Isilda,

En en heb je al getest??? We zijn nu wel erg nieuwsgierig!!!! En wat voel je nu allemaal??
Is het hetzelfde als de eerste keer of toch anders??? Ben ook benieuwd namelijk, voel al bijna 2 wk van alles vooral steekjes in mijn lies van links naar rechts en soms wat misselijk en pijnlijke borsten hmmm!!!
Ga proberen me niet gek te maken want vorige maand dacht ik ook zeker zwanger te zijn en toen kwamen de RD alsnog dus!!! We wachten af!!! Wel spannend hoor!!!
Succes hé meis en hopelijk ben je gewoon zwanger!!!!

En hoe is het met de andere meiden???

Liefs Sandy

Ik duim ook voor je Isilda, zou toch super zijn als het zo snel mocht lukken!!!!

duim ook voor mezelf natuurlijk want ben nog niet ongesteld, dus er is nog hoop. Ik voel eigenlijk helemaal niks anders aan mijn lichaam, maar heb ook geen idee wat ik zou moeten voelen.

succes allemaal! Bries

Isilda en Bries jullie houden het wel spannend he?? Allebei overtijd. Jeetje ben zooo benieuwd!

Ik voor jullie.

xx Luna (nog 2 dagen...)

HOERA  

De test was positief, IK BEN ZWANGER!

Ik kan het bijna niet geloven, weer de eerste keer raak. Ik besef wel dat ik daarmee wel een heel gelukkige positie heb.
Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Hopenlijk krijgen we hier een hele hoop zwangeren!

De vakantie was erg leuk. Het weer was droog en we hebben ook een hele zonnige dag gehad. Lekker rustig aan gedaan.

Ik had natuurlijk wel een vermoeden dat ik zwanger was, omdat ik een week over tijd was. Verder heb ik al een keer staan kokhalzen en ik had overgegeven. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een innige relatie met mijn toilletpot. ik heb overgegeven t/m week 17. Niet alleen s'morgens, maar ook gedurende de hele dag........
Nu heb ik wat last van gevoelige borsten.

Iedereen veel succes en hopenlijk snel weer een zwangere!

Terug
Bovenaan