35+ klussers

Nou, Isalda,

Ik ben ook 35, ga ook voor de 2e en had mijn nod op 12-9 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar helaas, we moeten door naar de 3e ronde. De vorige keer was het raak in de 3e ronde, dus wie weet.

NOD lijst:
10 september: isilda72
(35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
7     oktober: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon van 2006)

15 september: wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 2e ronde) ONG 12 sept!
18 september: luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)
19 september: brenda67 (39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006 die bijna
                                                                        1 jaar wordt)
20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)
25 september: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
1     oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege
                                                                miskraam gehad 11 aug. 2007)

He, Isilda, hoe was je vakantie? Er is al veel gekletst sinds je weg ging.
Heb je het gezien, Puk? We zijn alledrie even oud en gaan ook voor de 2e! En Puk, die van ons is ook bijna 10 maanden. Nou ja, een hele dikke 9 maanden zal ik maar zeggen. Succes allemaal en |Wietske, is de spanning al te snijden? De winkels zijn vndaag nog open, morgen niet meer.

Groetjes,

Lizzy

Ola,

Hoi hoi,

Ik wil wel met jullie meedoen hoor. Ik ben 37 en heb een zoon die in oktober 2 wordt. Mijn eerste zwangerschap is zacht uitgedrukt niet over rozen gegaan en weet dat een volgende zwangerschap ook geen roze wolk zou zijn. Maar nu weet ik wat me te wachten staat en na lang beraad hebben we besloten er voor te gaan. 27 augustus was mijn laatste menstruatie, Ik ben er zo mee bezig dat ik echt van alles al voel hahahaha. Zullen mijn darmen wel zijn van die bak chinees LOL. Maar goed, ik hoor dus ook bij de oudjes.

Wij hebben besloten wel te testen als het zover mag zijn. Onlangs heeft een vriendin voor een moeilijke keuze gestaan na een slechte uitslag. Dat heeft me aan het denken gezet.

Maar vol goede moed gaan we ervoor. Ben benieuwd hoe het ons allen gaat verlopen.

Gr Rayscha

Hoi Sara,

Ik zit nu in mijn derde ronde, dus ook nog maar kort bezig. Heb al een zoon van 5 jaar.
Ik heb nu alleen gevoelige eierstokken maar kan ook een verlate eisprong zijn.
Mijn NOD is de 25ste, dus nog ff afw88
Succes iedereen, dat we maar snel allemaal zwanger mogen zijn!
Liefs Gwen.

....Ehh, dit had op een andere topic geplaatst moeten worden, negeer hem maar!

Hallo allemaal en Rayscha welkom! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen!

Gwen, ik las je stukje over dat je moeder het niet verstandig vindt een kind te krijgen na je 35ste. Daar denk ik ook wel eens aan. Maar tegenwoordig krijg je gewoon vaker wat later kinderen dan vroeger. Waar ik wel een beetje bang voor ben, is dat er een verhoogde kans is dat je kindje wat mankeert. Net zat ik ook op een site waarin de percentages voor zwanger worden stonden. Daar werd ik nou niet echt vrolijk van, om niet te zeggen depri. Van je 25ste tot je 33ste heb je 18% (!) kans om zwanger te worden en elk jaar daarna neemt dat percentage drastisch af. Ik wist wel dat de percentages laag waren maar zó laag had ik niet verwacht. Heb nu ook echt zoiets van, het lukt me nooit meer. Ik ga er ook vanuit dat ik gewoon ongi wordt woensdag. He bah heb echt een rotgevoel hiervan.

xx Luna

Ga toch ff het NOD-lijstje aanpassen:

NOD lijst:
10 september: isilda72 (35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
19 september: brenda67 (39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006 die bijna
                                                                        1 jaar wordt)
25 september: Gwen (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
1     oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege

Nog een keer...

NOD lijst:
10 september: isilda72 (35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
16 september: Bries (38 jaar oud 1e kindje, 1e ronde)
                                                                        1 jaar wordt)
25 september: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
8 oktober: Wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 3e ronde)

Terug
Bovenaan