Goedemorgen allemaal! Wisten jullie dat ik een beetje ongeduldig ben?
Zo nee, dan weten jullie het nu, want heb vanmorgen getest, 1 dag voor de NOD en ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had nog een goedkope test liggen van vorige maand van Romed (via Baby Brabbel) en bijna meteen kwam het 2e streepje tevoorschijn. Om zeker te zijn doe ik morgenochtend nog een duurdere test. Maar mijn vorige zwangerschap heb ik alleen maar Romed gebruikt, dus ik ga er echt vanuit dat het goed is hoor!!
Gisteravond tijdens het koken had ik opeens zoiets van "volgens mij ben ik zwanger", had aldoor krampjes, was dizzy en de temp was 0,1 verder gestegen gisterochtend. Dus ik had zoiets als de temp. morgen stijgt of hetzelfde blijft dan doe ik een test. En vanmorgen bleef de temp gelijk als gisteren en anders was ie nu echt wel een paar tienden gezakt omdat de ongi er aan zat te komen. Nou niet dus haha, en dat op mijn 39ste in de 2e ronde. Had ik echt nooit verwacht zó snel. Ongelofelijk. Wat een opsteker voor ons oudjes he? Gewoon de 2e al op rij! Nou Isilda, jij bent geloof ik 1 week verder dan ik. Heb jij je nog niet aangemeld bij de mei-mama's? Ik wacht morgen nog even af en dan ga ik me daar even melden. Maken we daar ook een topic voor 35+ want er zijn echt onwijs veel mei-mama's. Erg vruchtbare maand hoor september.
Ik hoop voor de andere meiden dat het ook snel raak mag zijn. Ik blijf hier ook meekletsen hoor, vind ik veel te leuk.
Ik zal de traditie voortzetten en een heleboel glitters voor jullie strooien!!
Liefs Luna