35+ klussers

Hoi Isilda en Luna,

Allebei van harte gefeliciteerd!!!!!
Dat geeft ons 35+'ers weer hoop en moed!!!

Geniet van jullie zwangerschap!

Groetjes,
Angel

Hey Luna,

Dus ook zwanger het virus gaat razend snel hier!!! Gefeliciteerd hoor meid wat goed!!!!
Leeftijd wil dus echt niet veel zeggen een vriendin van me was ook net zwanger en is 40 jaar dus er is hoop dames!!! Ga er lekker van genieten en ik vang heel veel glitters zit nog een paar dagen op de wachtbank!!!! heb ook een raar gevoel over me maar probeer heeeeeeeeel rustig te blijven!!!
Wacht netjes af!!!!
En gezellig dat je nog ff hier blijft rondhangen!!! En een hele goede zwangerschaps!!!!

Liefs Sandy

Ha Luna,

Te gek zeg!!!! Dat is onverwacht snel nieuws!
Gefeliciteerd hoor!
Dat geeft iedereen weer hoop op een snelle zwangerschap, wel effe hier blijven he, we zijn net zo gezellig aan het kletsen.
Hopelijk kan ik over een week ook- nog net -mee naar de Mei-mama's, mijn onderbuik rommelt heel raar de hele tijd en ik ben zoooooo moe. Ik kan de hele dag wel slapen....

Geniet er lekker van,
Liefs gwen.

He Luna, ongeduldig tiepje ben je, maar wat fijn dat je gevoel klopte! Gefeliciteerd!!!!!!!!

Ik wacht nog tot morgen vroeg met testen, maar ben nog steeds niet ongesteld. Toch heb ik niet zoals jij een gevoel van "ik ben zwanger". Ik voel helemaal niks, het enige is dat ik al enkele dagen 's ochtends niet op gang kan komen, ik ben de eerste uren echt een wrak. Tegen 11 uur voel ik me beter en nu is er niks aan de hand.

Nou ja... we zullen zien morgen!

Bries

Luna jij ook gefeliciteerd! Ik test altijd met een goedkope (kruitvat) test, die zijn net zo betrouwbaar!

Kunnen we misschien al, met wat geluk, met  drie personen opstarten met 35+ zwangeren, als er nog iemand volgt (hopenlijk iedereen deze maand verder)

Helaas... ik ben nog niet ongi, maar de test was negatief.
Nu maar wachten op de rode duivels en opnieuw aan het klussen!
Wel balen dat mijn cyclus, die eindelijk enigzins regelmatig was, weer op de hobbel is.

hoi Bries,

Zo lang je nog niet ongie bent, kan het nog!!
Misschien heb je nog niet genoeg hcg-hormoon aangemaakt,ik zal voor je duimen!!!
Liefs Gwen.

He Bries, wat naar dat de test negatief is! Maar geen bloed geeft nog moed. Ik hoop niet voor je dat je cyclus nu opeens langer is. Dikke  en we wachten het maar weer af he?

Lieve allemaal, bedankt voor de felicitaties!! Heb vanmorgen nog een test gedaan en weer 2 streepjes, maar dat dacht ik al want voel dat er wat "aan het werk" is onderin mijn buik.

Gwen en Sandy, klinkt bij jullie wel erg hoopvol (!)
Sandy, morgen is je NOD al.. wat denk je, ga je morgen testen?

xx Luna

Terug
Bovenaan