35+ klussers

Bedankt voor het moed inpraten, maar helaas, ben nu ook echt ongi geworden, dus op naar oktober! Gelukkig is het klussen geen straf

ik blijf duimen voor de rest, wie heeft er binnenkort de NOD?

x Bries

He wat jammer nou Bries. Ik hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt. Wanneer is nu je nieuwe NOD?

xx Luna

Bedankt Luna, is inderdaad jammer. Maar we gaan er gewoon voor in oktober. Denk nieuwe NOD is 18 oktober (29 dagen, normaal is het 28 deze keer 30)

Goedemorgen meiden,

Bries@ hey meis wat shit die rotte RD ook!!! Hoop voor je dat de volgende ronde raak is!!!!
Ga heel hard voor je duimen oké!!!

Gwen@ En hoe is het ermee nog meer klachten gekregen of niet??? Al getest???
Ben zeer benieuwd namelijk!!!

Luna@ Nee ga vandaag zeker nog niet testen denk dat ik gewoon de RD krijg zo niet test ik pas in het weekend of volgende week als ik het volhou!!! Ben veels te bang voor een negatieve test en ja vorige maand had ik ook vage klachten en kwamen de RD alsnog, nee kijk wel uit!!!

Hoop dat het allemaal goed met jullie gaat ook met de zwangere, wanneer zijn jullie uitgeteld???
Succes meiden!!!

Liefs Sandy

He Sandy, wil je geen moed inpraten hoor, maar ik las op een ander topic dat je het steenkoud hebt. Dit had  ik ook en nu nog steeds.

Vandaag de verloskundige gebeld. Kan 23 oktober heen. Ik moet ook nog een verloskundig echobureau bellen om in de 10 of 11e week een echo te hebben en evt. een combinatietest te laten doen. Ik denk wel dat ik dat laatste ga doen.
Hoe denk jullie over deze tests?

xx
Luna

hallo allemaal ik ben 37 en we zijn bezig voor de 5de ik heb 29 juli een mk gehad en ben daarna nog niet ongi geworden ik weet ook niet wanneer ik eigenlijk weer ongi moet worden maar we zijn wel vast weer begonnen met klussen het kan nooit kwaad

Hoi meiden,

Ik word er helemaal onzeker van, gisteren ineens (een hele week te vroeg) rood bloed!
Dus was al bijna blij dat het een innestelingsbloeding was, maar nu lijkt het er toch op dat   de  al op bezoek zijn. Ik had wel een vaag gevoel in mijn onderbuik (anders dan normaal)  en ik ben ook heeeeel erg moe maar het zal wel weer niet.....
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Gwen.

Terug
Bovenaan