35+ klussers

Huh, vreemd Gwen. Ik begrijp dat je hier onzeker van wordt. Wat is je cyclus normaal gesproken?

Hallo Ing! Welkom hier op het oudjesforum. Nog een met een groot gezin. Caro heeft er al 8, maar daar heb ik al een tijdje niets meer van gehoord.
Succes met wachten!

xx Luna

Hoi Ing, welkom hier. Wij gaan ook voor de 5e. Ik schrijf niet zovaak maar lees wel regelmatig. Heb je nog kleintjes of al wat grotere?   Bij mij zijn ze tussen de 2 en de 6.
3 meisjes en een jongen. Wij hebben eind juni besloten dat we er nog eentje bij wilde.  

Hoi hoi dames,

Hoe gaat  het er allemaal mee met de dames hierzo op deze forum? Zitten jullie nog in spanning of zijn de rode duivels langs gekomen?

Bij mij zijn ze gister 19 September weer langs gekomen helaas. Wij gaan door naar ronde 5.

Waarom jullie even van mij niks leesde is dat wij een lekker lang weekend weg zijn geweest van Vrijdag tot Maandag.

En onze zoontje Bieko was 18 September jarig hij is 1 jaar geworden en nou dat hebben we lekker gevierd hij was s'avonds helemaal op ons zoontje Bieko. Hij is door iedereen verwend zeg. Maar goed op naar volgend jaar voor Bieko.

Maar ik ben er weer hoor dames.

Allemaal de groetjes van Brenda.

Hoi Brenda,

Jammer dat de RD's weer langs zijn gekomen.
Ik ben met ovulatietesten van Sensitest bezig, maar nog geen eisprong te zien. Nu las ik wel op een ander topic dat bij veel meiden die Sensitesten niet werken, dus misschien is dat bij mij ook zo?! Ik zit nu op dag 15, dus het kan ook nog dat m'n eisprong laat is, we zullen zien.
Ik zit in ronde 4 (als je m'n vroege miskraam van 11 aug. niet meetelt).

Hoe gaat het met de rest vd 35+ dames?

Sandy, al nieuws?!

Groetjes,
Angel

quote: luna1968 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-09-2007 19:54:43'));

Hallo Ing! Welkom hier op het oudjesforum. Nog een met een groot gezin. Caro heeft er al 8, maar daar heb ik al een tijdje niets meer van gehoord.
Succes met wachten!

xx Luna

Ik ben er nog wel hoor,we zijn ff druk met ons huisje,maar binnenkort zijn we klaar en dan ben ik er weer wat vaker!
Ik lees af en toe mee,anders mis ik teveel he?
Ik las dat er een aantal meiden in blijde verwachting zijn,van harte gefeliciteerd meiden!

liefs Caro

Hallo allemaal,

Welkom nieuwe 35+sers. Leuk dat jullie meekletsen. Dit weekend is voor ons klusweekend, wie nog meer??
Wie voelt er weleens de eisprong en hoe voelt dit ongeveer?

Succes allemaal met klussen en wachten,
groetjes Wietske

Hallo meiden,

Ik zit nog steeds te hopen dat ik niet echt ongesteld ga worden, maar dat de innesteling er een puinhoop van heeft gemaakt!
Vandaag de derde dag dat ik een beetje bruin bloed verlies, maar normaal gesproken begint mijn ongie daar ook een paar dagen van te voren mee.En deze keer begon het met helder bloed!
Vreemd dat het een hele week te vroeg is begonnen( heb een regelmatige cyclus van 29-30 dagen) Heb dus nog een ietsie-pietsie hoop....
Nou dat was mijn klaagzang voor vandaag he.

Hoe is het Luna, besef je al helemaal dat je zwanger bent?
Hopelijk voel je je nog goed!

Gezellig dat het zo druk wordt op 't forum met leeftijdsgenoten, welkom allemaal!
Hopelijk kunnen we die ellenlange wachtdagen wat dragelijker maken zo.
Liefs Gwen.

Terug
Bovenaan