35+ klussers

Wat jammer voor alle mensen die ongi zijn geworden! Succes voor de volgende ronde!!!!

Ik voel mijn eisprong soms omdat ik dan "rugpijn"heb. Alleen denk ik dat altijd achteraf....O,ja dat was geen rugpijn, maar eisprong.

Hoi allemaal,

Ja wel jammer dat we nog niet meer goede berichten hebben gehoord van mensen die zwanger zijn geworden, maar we zetten door!

@gwen  . balen zeg, zeker omdat het niet doorzet dus weet je nog niet waar je aan toe bent. we blijven hopen!

@wietske   Ik voel mijn eisprong nooit. ik lette er in het verleden ook eigenlijk nooit op, misschien nu ik er meer mee bezig ben dat ik iets ga voelen.

x Bries

Hoi meiden,

Goh wordt lekker druk hier das wel zo gezellig!!!
Welkom nieuwe meiden hopelijk lukt het bij jullie ook snel want het virus waait toch nog een klein beetje hier rond tenminste dat hoop ik wel voor iedereen!!

Jammer hoor Gwenn dat je zo wordt voor de gek gehouden door je lichaam sjonge jonge, maar hoop dat je duidelijkheid krijgt!!!! Had je wel een test gedaan of vraag ik nu iets doms???

Hier is het nog steeds GEEN RD ja en verders nog dezelfde klachtjes, we wachten maar af ga denk ik zondag maar een test tegen aangooien als ik nog gee RD heb!!!

Nou alle andere meiden heel veel succes met alles en we houden elkaar op de hoogte!!!

Liefs Sandy

He Brenda, jammer dat de RD's zijn gekomen. Ik hoop dat je meer succes in oktober hebt. Gefeliciteerd nog met je zoontjes 1e verjaardag!

Hoi Caro, gelukkig je bent er nog! Druk druk druk lees ik, wat zijn jullie precies aan het doen in jullie huis?

Nou Wietske, zet em op zou ik zeggen! Hoop dat het raak is voor je!!! Ik heb zelf mijn eisprong nog nooit gevoeld.

Jeetje Gwen, als ik het zo lees is er hoop hoor. Ik ben zoooo benieuwd!

Nou Sandy, ik zit zondag op de 1e rij haha!! Nog eventjes...

Met mij alles ok. Voel af en toe krampjes, en zere boobs maar verder helemaal niets. Heb nu al een tijdje geen krampjes gevoeld dus maak ik me daar weer druk over . Het is ook nooit goed he?
23 oktober heb ik een afspraak bij de verloskundige en in de 10 of 11e week krijg ik een afspraak bij een verloskundig echobureau voor de eerste echo en eventueel de combinatietest. Moet nog ruim 4 weken wachten. Moet wel zeggen dat de dagen nu ook mega-langzaam gaan hoor! Ik ben er toch wel veel in mijn gedachten mee bezig.

xx Luna

hoi wilhelmin   ing hierik heb 3 dochters en 1 zoon de oudste is 17 dan een van 16 een van 13 en dan een van 6 maar ik vind het toch leuk nog zon hummeltje   en ze vonden het allemaal leuk dat ze een broertje of zusje kregen helaas is het niet goed afgelopen maar we gaan gewoon door ik merk alleen wel dat sommige mensen het niet normaal vinden dat we er nog een bij nemen waaronder ook fam heb jij datook   groetjes

Goedemorgen meiden,

Nou ff een update hier, denk toch dat de duivels gaan komen   blehhhhh!!!!
Had vanmorgen een beetje bruinbloed bij het afvegen en heb ook krampjes in de buik!!!!
Ja kan ook innestelling zijn weet het maar denk het niet!!!!! Maar goed wacht wel af of het doorzet allemaal!!! Baal er wel een beetje van je gaat toch stiekem hopen maar goed!!!
Nou meiden die nog wachten veel succes en ik duim voor jullie!!!

Liefs Sandy

Hiu Ing. Bij ons weet nog niemand dat we voor een 5e gaan. Ik bedoel dan fam. Sommige vriendinnen en collega's wel en die vinden het gewoon leuk.
De schoonfam zal het wel raar vinden want die vinden 4 al erg veel. Mijn fam niet, ik kom uit een reformatorische kring en daar hebben ze allemaal grote gezinnen. Mijn ouders hebben inmiddels 25 kleinkindweren. ( van hun eigen 8 kinderen).
Mijn schoonzus aan mijn mans kant gaat al een jaar voor de 1e en zei heeft 3 mnd terug een miskraam gehad. Dus van die kant zal het wel moilijk worden als het zo is. Zei is ook tegen 40. ( ze was 3mnd)

Bij jouw zijn ze groter, mischien daarom meer commentaar. Maar dan moet Caro ook commentaar krijgen. ( of de mensen vinden 8 of 9 geen verschil meer). Ik zie het toch altijd als een wonder.
groetjes

nou, da's fraai, ik had een heel verhaal getiept, is het ineens foetsie!!!!

Gaan we weer....

Sandy, ik heb nog niet kunnen testen want mijn nod is pas as. dinsdag. er komt nog geen bloed op gang, wel een beetje bruin spul (sorry, eet smakelijk....)
Wel shit dat jouw  eraan dreigen te komen. Nou ja, zitten we hier waarschijnlijk samen nog een tijdje.......

He Ing, was je al ver toen je een miskraam kreeg? Wat  rot zeg!  Dat was wel een enorme teleurstelling voor jullie en vooral de kinderen zeker ?
Ben je al weer een beetje op 'schema ' met je cyclus en voel je weer goed?
Hopelijk lukt het snel om weer zwanger te raken.

he luna, hoe is het op het mei-forum, al veel steun gehad aan de meiden die dezelfde kwaaltjes,onzekerheden,enz. hebben?
Ik hoop dat je nog ff hier blijft hangen.

Nou tot schrijvens, o ja Wietske, zet em op deze week, dat je maar de volgende bent he!
Liefs gwen.

Terug
Bovenaan