35+ klussers

Hallo Ing,

Ik vind het altijd zo belachelijk als mensen commentaar hebben op de gezinsplanning van een ander! Hoe durf je je zo met iemand's privezaken te bemoeien. Als je goed voor je kinderen kunt zorgen en ze goed opvoed mag niemand er wat van zeggen vind ik!
Als het ons lukt om kinderen te krijgen (ben 37 jaar, 3e ronde 1e kindje) willen we er misschien ook wel meerdere. Als we daar dan, ook vanwege onze leeftijd, commentaar op krijgen zal ik mijn mond zeker opendoen en mensen op hun plaats zetten.
Wij kunnen er in feite niets aan doen dat we onze levenspartner niet eerder konden vinden en hebben ook recht op gezinsgeluk. Ik gun iedereen die er goed voor zorgt zoveel kinderen als ze maar willen! Hoe meer kinderen hoe meer vreugd op de wereld toch?

Gwen bedankt voor de aanmoediging. We klussen met veel plezier om de 1,5 dag omdat we toch bang zijn dat we het eitje missen als we om de 2 dagen doen en 't is tenslotte geen straf!

Veel groetjes ook aan de anderen en succes met wachten en klussen.
Wietske

Hoi hoi,

Wat een gedoe toch hé zwanger worden zeker als iedereen daar een mening over denkt te hebben sjonge jonge zeg!!! Doe lekker wat jullie willen Inge en trek je niks aan van wat mensen zeggen, het is toch jullie leven en wat andere denken moeten ze zelf weten toch!!!! Geld ook voor de andere meiden die ook commentaar krijgen, vindt het grootte onzin allemaal, laat iedereen toch zijn eigen leven lijden!!!
Ja wordt hier altijd erg pist over!!!

Hoe is het met de zwangere meiden onder ons veel last van alles of gaat het nog????
En gezellig daar op het mei forum???

Hier weet ik het nog steeds niet wat ik ervan moet denken!!! Verlies heel weinig bloed is ook wel nog donker maar erg veel doorzetten doet het niet, sjonge wordt je erg onzeker van!!! Als het niet doorzet  dit weekend ga ik maandag testen, want anders heb ik weer voor niks getest!! Heb toch al mijn weekend niet!!!   Gisteren is ons dochtertje voor het eerst wezen wennen op het KDV, en daar moest ik echt ook aan wennen, was heel verdrietig in de auto!!! Wil wel werken maar ja wordt niet zo goed rekening met het KDV gehouden dus het is een heel geregel!!! Daarbij komt nog dat mijn vriend ook nog eens in november 3wk op zakenreis is en ik al helemaal niet rond krijgt als ze het dienstrooster  niet willen aanpassen!!! Dan moet ik wel vakantie opnemen!!! Ben echt uit m'n doen daardoor!!!

Jeetje sorry voor al mijn geklaag, maar ja het zit hoog

Liefs  Sandy  

Goedemorgen maar weer!!!

Jeetje ben wel er vroeg bij ja ons meisje was alweer vroeg op!!! Ze ligt nu lekker te kraaien in de box en papa slaapt nog uit!! Hier is het eigenlijk nog hetzelfde verhaal het zet nog steeds niet door!! Met afvegen heb ik nog steeds wat bruinbloedverlies maar soms ook wat lichter!!! Weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiermee aan moet eerlijk gezegt!!! Morgen toch testen?? of gewoon deze week afwachten hmmmmmmm!!!
Hoop dat het dan maar doorzet dan weet ik waar ik aan toe ben das wel zo fijn!!!
En hoe si het bij jullie op de wachtbank???

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Bij mij ook hetzelfde verhaal, alleen is het 'bruine goedje' nog steeds een beetje aanwezig. Het zal wel doorzetten vrees ik, over een paar dagen. Ik voel me ook niet echt zwanger, behalve dat ik me s'morgens al afvraag hoe ik de dag ga doorkomen van vermoeidheid en ook nog steeds last heb van duizeligheid en trillen. Kan ook een wazig griepje zijn natuurlijk.
ik reken er maar niet op dan valt het niet zo tegen.

Nou succes weer allemaal en geniet nog even van het mooie weer!!!!
Liefs Gwen.

Hoi,

Sandy, spannend meid of het toch doorzet of misschien wel een innestelingsbloeding is.
Tja...als je het vol kan houden, zou ik nog even wachten met testen, maar ik snap dat dat wel moeilijk is.

Vervelend dat het zo'n geregel is voor je met het KDV en je werk. Wat doe je voor werk en hoeveel uur werk je?
Ik weet ook nog heel goed de 1e keer dat ik m'n dochter bij het KDV achter moest laten, zat ook half huilend in de auto toen ik wegreed! Maar....het went hoor..en mijn dochter vind het er erg leuk. Ze gaat maar 1 dag en verder gaat ze 2 ochtenden naar de peuterspeelzaal. Dat vind ze nog leuker!

Ik snap even niks meer van m'n cyclus deze maand, vrees zelfs dat ik geen eisprong heb deze maand. Heb nl. ovulatietesten gebruikt, vanaf dag 9, zit nu op dag 18 en had op dag 16 een heeeel licht streepje, en daarna niks meer. Dus misschien toch eisprong gehad op dag 16?

Rest vd meiden, succes met zwanger worden. Er zijn gelukkig toch nog wat meiden boven de 35 zwanger geworden deze maand, dus we blijven hopen!

Groetjes,
Angel

Goedemorgen dames! Nog niemand getest zag ik. Nog even afwachten Gwen en Sandy... Wel vervelend dat jullie bruinverlies hebben, daar zou ik ook onzeker van worden, hoop dat het niet doorzet!!

He Sandy, naar he als je je kindje achter moet laten. Ikzelf heb mijn mannetje nooit naar een kinderdagverblijf gebracht, wel naar de peuterspeelzaal en toen had ik het ook zo erg, vooral omdat hij in het begin steeds moest huilen als ik wegging. Dat breekt je hart hoor. Nu vindt hij het er fantastisch! Nog even en hij gaat alweer naar de basisschool.

He Angel, kan me voorstellen dat jij daar ook erg onzeker van wordt. Is het een idee om daarnaast te gaan temperaturen? Weet je zeker dat ie geweest is en kun je het vergelijken met de test. Op www.fertilityfriend.com heb ik het gedaan. Je geeft elke dag je temperatuur in en de software berekent vanzelf wanneer je eisprong is geweest.

Hier alles ok hoor. De krampjes waren gisteren weer volop terug en was gisterochtend zelfs een beetje misselijk. Vandaag trouwens niet, dus hopen dat het zo blijft. Op het meiforum is het nog een beetje zoeken, daar heb je niet van die "clubjes" meiden die met elkaar kletsen, het is meer vragen stellen en antwoord geven.
Ik blijf ieder geval ook hier meekletsen hoor, want ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat.

Alle meiden, succes met wachten en klussen!!
xx Luna

Hoi Wietske,

Sorry voor m'n late reactie. We gaan voor de 2e. met de 1e was het wat spannender, je vraagt je toch af of het allemaal werkt. Nou, dat is dus bewezen en nu relaxed op naar de volgende. Hoe gaat-ie bij jullie? Mogen we zo weer wachten tot de nod.
Zet 'm op, he!

Proficiat Isilda !!!!!!!!!!!!!
Degene die de discussie opende is er alweer vandoor. Misschien lees je m'n berichtje nog. Ik hoop dat je een hele goede zwangerschap hebt waar je van kunt genieten. Met een wolk van een baby er achteraan!

hoi bedankt voor jullie reacties jullie hebben gewoon gelijk dat je je niks van andere moet aantrekken maar omdat het fam is vind ik het toch niet leuk mijn man heeft het contact gelijk verbroken met zijn moeder en zus ze wilden ons nog niet eens feliciteren hij zei zulke negatieve mensen wil ik niet meer in me huis hebben en heeft ze der uit gegooid dus ik trek me lekker niks meer aan van wat andere zeggen en ga lekker verder met klussen   de mensen die belangrijk voor ons zijn zijn er wel blij mee en dat is het belangrijkste toch

Terug
Bovenaan