35+ klussers

Nou, Ing, ik vind het hartstikke leuk voor je als het gaat lukken, hoor! Wat fijn dat de andere kinderen er ook zo blij mee zijn. Lijkt me juist heel leuk, 1 van 17 en dan nog zo'n baby erbij!  

hoi allemaal,

Spannend, diegenen die op de wachtbank zitten. Ik vraag me in de laatste week voor nod ook voortdurend bij elk pijntje en ongemakje af of t een zwangerschapstekentje zou kunnen zijn, vermoeiend!
Wij zitten in onze klusdagen, zijn er hier nog meer die vandaag of morgen een eitje verwachten??
Ik zou het weleens willen voelen, maar totnutoe nog niks bijzonders opgemerkt in mijn onderbuik.

Groetjes allemaal Wietske

Hoi,

Luna, bedankt voor de tip, zal eens op die site gaan kijken.
Ik was inderdaad van plan om, als ik weer ongie wordt, eens te gaan temperaturen.

Wietske, ik denk dat ik m'n ei eergisteren heb gehad, was bezig met ovulatie-testen, had toen voor het eerst een licht streepje. Maar ik weet het dus niet zeker of dat m'n ei was, want volgens mij moet de streep dan donkerder zijn. Dus wij klussen vrolijk door, misschien moet het ei nog wel komen, heb nl. met eerdere cyclussen en bij m'n 1e zwangerschap steeds het idee gehad (soms voelde ik m'n ei door steekjes links of rechtsonderin m'n buik) dat ik een laat ei had.
Ik zit nu op dat 18 van m'n cyclus en jij?

Het blijft spannend dat zwanger worden en als je het eenmaal wilt, dan wil je het ook het liefst snel! Maar ja, we zullen geduld moeten hebben.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Volgens mijn berekening heb ik vandaag of morgen mijn eisprong. Ik heb nog totaal niets gemerkt van steekjes o.i.d. Ook nog geen extra afscheiding (jakkie) wat anders vaak wel zo is. Misschien deze keer wat later? Ik merk t wel als mijn temperatuur omhoog gaat.

Groetjes Wietske

@ Wilhelmin

Wij krijgen ook best "nare" reacties ivm ons grote gezin.
In het begin vinden ze t leuk voor je als ze horen dat je zwanger bent,maar naarmate er meer kindjes geboren worden neemt de spontaniteit bij sommige ook af,geen felicitaties meer,geen vragen hoe t gaat etc etc,helemaal niets.
En als de baby er dan is komen ze ineen keer weer,ja blijf dan ook maar weg hoor.
Toen ik bevallen was van onze jongste zoon,Damian,kregen we direct de vraag dan zal dit wel de laatste zijn he?
Waar bemoeien ze zich mee?
We kregen ook wel leuke reacties hoor,maar toch....

@Luna,

We zijn in huis bezig,zoals verfen,tuin helemaal aan kant maken etc,we hebben een nieuwe keuken besteld die we binnenkort verwachten,wil graag onze slaapkamer wat romantischer maken,misschien dat we ons huis binnenkort te koop zetten want eigenlijk willen we hier wel weg.
We twijfelen of we naar Duitsland willen of toch in NL blijven,daar zijn we momenteel heel erg mee bezig.

groetjes Caro

Meiden,

ik vind ook dat iedereen lekker zelf moet weten hoeveel kids hij/zij wilt, laat lekker iedereen in z'n waarde!

Wietske, ik heb m'n eisprong ook niet gevoeld deze keer, afscheiding merk ik nooit zoveel verschil. Dus het is weer afwachten!
Ik weet in ieder geval wel dat ik met m'n huidige partner zwanger kan raken, heb nl. 11 aug. een vroege miskraam gehad.
Wanneer is jouw NOD ook alweer?

Sandy, hoe gaat het?

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

Caro@ De mensen lekker laten kletsen wat een onzin toch!!! Mag je zelf weten hoe groot je gezin wordt!!Vindt het erg leuk dat je zo'n groot gezin hebt, had het zelf ook wel gewild, maar ja kwam mijn vriend pas later tegen dus ja gaat denk ik niet meer lukken nu!!!

Wietske@ Weet ook niet waarom je ei niet voelt, wel lastig nu maarafwachten dan hé!! Voel hem trouwens ook nooit we doen het gewoon op de gok dus ja weet ook niet wat het beste is!!! Succes ermee!!!

Angel@ En bij jouw ook nog niks van een ei te voelen, ja na een mk gaat alles ook net anders met je cyclus, wie weet ben je ook gewoon zwanger!!!
Ja en hier is het nog steeds het zelfde nog steeds wat bruin verlies niet super veel maar toch!!! Wel nog steeds van die krampjes in mijn onderbuik en ook nog steeds die andere klachten, probeer zo lang mogelijk te wachten met testen ook al vindt ik het super moeilijk!!! Het is afwachten!!!

Hoe gaat het met de andere meiden die wachten op hun NOD???

Liefs Sandy

hoi meiden,

wat rot lijkt me dat als je zo veel negatieve reakties krijgt op een groot gezin, en al helemaal als je door je familie niet gefeliciteerd wordt met je zwangerschap!!!!!
wel heftig hoor!

ik ga vol goeie moed naar de volgende ronde, mijn ongie is nu niet meer twijfelachtig....helaas!

geeft het jullie meer rust als je met ovulatietests en thermometer aan de slag gaat, of ben je dan juist gestrester?
ik twijfel daar dus over en  denk dat ik nog een maandje daar mee wacht (en jullie ervaring meeweeg).

ik dacht ook dat ik mijn eisprong voelde, maar omdat ik een week te vroeg ongie ben geworden weet ik het niet meer!(dan misschien  toch geen slecht idee dus, zo'n ovulatietest!)

nou voor de dames die in hun klusdagen zitten; zet hem op en heeeeel veel succes, ik blijf voor iedereen .

sandy, weet jij al meer? hopelijk heb je geluk deze maand, ik hoop het voor je!
gezellig luna, dat je blijft hangen tot we ook 'over' zijn,kunnen we met je nieuwtjes meeleven; eerste echo en zo!
kunnen we daarna met alle zwangere dames  het 35+ zwangerclubforum oprichten!!!!

liefs gwen.

Terug
Bovenaan