35+ klussers

Hoi Gwen,

Jammer dat je ongie heeft doorgezet!

Ik wordt van die ovulatie-testen wel een beetje onzeker, omdat ik geen duidelijke streep heb gekregen. Als je wel een duidelijke streep krijgt, lijkt het mij wel handig om inzicht in je cyclus te krijgen. Dus tja..je moet het even afwegen voor jezelf.
Het was voor mij de 1e keer dat ik ovulatie-testen heb gebruikt. Het kan inderdaad (zoals Sandy al schreef) bij mij ook wel zo zijn dat door m'n miskraam m'n cyclus nog niet helemaal op gang is gekomen.
In welke ronde zit jij Gwen? Bij mij is het de 4e (als je m'n miskraam niet meetelt).

Sandy, ik duim heel hard voor je dat het bruinverlies niet een echte ongi wordt!!
Het is inderdaad afwachten voor je en voor mij ook!

Succes meiden.

groetjes,
Angel

Hoi hoi,

Als ik eerlijk ben dan is t soms wel moeilijk ja die negatieve reacties.
We hebben zelfs wel eens gehoord van onze dochter van 6 dat een vriendinnetje tegen haar heeft gezegt dat haar papa en mama dachten dat t met zoveel kinderen hier in huis ook weleen rommel en smeerboel moest zijn,nouja zeg
Maar ik probeer me er zo weinig mogelijk van aan te trekken,maarja soms lukt dat helaas niet!

groetjes Caro

Hé meiden,

Even een kleine update, afgelopen vrijdag ben ik ongi geworden dus mijn volgende NOD zou 19 oktober zijn, de ovulatietesten zijn al weer besteld dus 't word weer spannend! Alleen is mijn 1e onzekerheid er ook al weer, mijn menstruatie is deze maand wel heel erg kort meestal ben ik minstens 7 dagen ongesteld maar nu lijkt het er op dat het al bijna op het einde loopt en dan ben ik weer zo'n piekermuts hè van shit hé ik zal toch niet in de overgang zijn? Arrrrggghhhh ik word echt niet goed van mijzelf......gelukkig heb ik al zo'n prachtig wonder door de huiskamer kruipen.....maar ik zou toch graag een broertje of zusje voor ons manneke willen, zucht!

@alle zwangeren onder ons.....gefeliciteerd !

@alle klussers onder ons.....suc6 met klussen en hopelijk zijn we gauw zwanger !

@alle "wachtenden" onder ons....spannend meiden en hopen dat  jullie 2 strepen zien !

Groetjes van een  onzekere muts

(Puk)  

Misschien kunnen we de lijst weer bijwerken.

NOD lijst:
6 weken zwanger: isilda72 (35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
6     oktober: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon uit 2006, 3e ronde)
15 september: wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 2e ronde) ONG 12 sept!
16 september: Bries (38 jaar oud 1e kindje, 1e ronde)
18 september: luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)
19 september: brenda67 (39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006 die bijna
                                                                        1 jaar wordt)
20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)
25 september: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
1     oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege
                                                                miskraam gehad 11 aug. 2007)
8 oktober: Wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 3e ronde)

Hoi allemaal,

Ik heb 1 oktober een afspraak bij de gynacoloog. Met een beetje geluk heb ik dan direct een termijnecho. Ik begin nu aan week 7 als ik het goed heb.
Mijn lijf is echt zwanger.........KOTS.......
In mijn eerste zwangerschap ben ik van week 7 t/m 17 misselijk geweest en veel overgegeven gedurende de dag. Het ziet er naar uit dat deze keer het wat eerder begint. Afgelopen wek al een keer gebraakt en ik kan net als de eerste keer bijna geen thee drinken. En ik hou zo van thee. Koffie moet ik niet, dus wat nu???? Weer meer sapjes en water, maar ik wil thee bij de boterham.....
Gelukkig is het wel voor een HEEL goed doel.
Ook ben ik erg moe, moe, moe. Ik wil de hele dag slapen. Dat had ik de vorige keer ook. Ging ik al om 20.00 naar bed om te liggen.
Ik ben erg benieuwd wat er allemaal hetzelfde zal gaan en wat juist niet.
De eerste keer zwangerschap die een miskraam werd, loopt met de maanden gelijk aan deze. Toen kreeg ik in deze week een miskraam. hopenlijk gaat nu alles goed.
Iedereen succes met klussen en ik wens jullie allemaal snel "zwangerschapskwaaltjes" toe

Ha Isilda,

Leuk dat jij ons hier ook nog op de hoogte houdt van je zwangerschap!
Wat spannend -deze week vooral-dat het vorig jaar rond dezelfde tijd mis ging. Ik hoop voor je  dat deze zwangerschap wel in een mooi en gezond kindje eindigt!!!!
Je zal daar toch wel vaak aan denken.
Het is wel een goed teken dat je zo misselijk bent he, dat hoor ik tenminste altijd.

Ik wil graag de lijst aanpassen maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dat moet doen, beetje dom, ik weet het.
Ik denk dat mijn NOD nu dan ongeveer op 19 oktober valt. Dan ga ik voor de vierde ronde.

Nou tot schrijvens weer, Liefs Gwen.

Isilde, spannend hoor deze tijd. Ik vond de 1e 6 weken zowiezo spannend.

Ben net de kledingkast aan het verwisselen naar winterkleding en had echt zoiets van, Ja dat zou dan nog wel passen en dat al niet meer. Hoop het gauw allemaal weer te kunnen vervangen voor grotere kleding. Vanmorgen misselijk, dus wie weet?   Na mijn griep van 3 weken geleden ben ik nog steeds niet echt opgeknapt. Dus het zou kunnen. We letten nooit zo op de vruchtbare dagen en al helemaal niet op eisprong gebeuren. Ben toch altijd onregelmatig.  

hee sandy,

Hou je ons nog lang in spanning?
Ik hoop echt voor je dat jij meer geluk hebt!!!!
xxx Gwen.

Terug
Bovenaan