He Wietske, doe je best nog ff met klussen he!
Nou Sandy, je houdt het nog steeds spannend hoor. Dat jij zo geduldig kan zijn zeg, ik had er denk ik al een stuk of wat tegen aan gegooid haha. Maar goed, ben wel erg nieuwsgierig hoor!!
Hoi Caro, wat kunnen mensen toch naar zijn zeg. Deze mensen zijn gewoon dom! Het is toch gewoon te belachelijk voor woorden dat je over de rug van je kind van 6 moet horen hoe mensen erover denken?! Als je al iets over een ander hebt aan te merken doe je dat toch niet waar een kind bij is die het dan weer fijn op school loopt rond te bazuinen. Ik kan me hier echt druk over maken. Domme lui!
Hoi onzekere muts, eeh Puk . Probeer niet te onzeker te zijn hoor (moet je horen wie het zegt..) Wachten duurt lang en dan ga je rare dingen in je hoofd halen. Rustig afwachten is het devies, bleeeh.
Hoi Isilda, ik hoef niet te vragen hoe het met jou is he? Ben je zo beroerd? Wat een ellende is dat toch. Ik had het ook zo erg met de eerste, de verloskundige zei toen "hoe misselijker hoe beter" het schijnt dat je kindje dat beter beschermd is ivm miskramen. Lijkt me wel een raar gevoel nu dat je in dezelfde week zit als de vorige keer dat de miskraam kwam. Ik hoop met je mee dat het dit keer helemaal goed gaat!
Goh Wilhelmin, ben benieuwd.....
Met mij gaat alles goed. Heb nog steeds weinig last op die hele zere boobs na dan en af en toe weeig gevoel in mijn maag. Maar ja, ben ook nog maar net:
dus wat niet is kan nog komen. Ik geniet er nu nog ff volop van.
23 oktober moet ik naar de verloskundige en 26 oktober hebben we de echo en de combinatietest. Nog 4 weken wachten, en dat duurt lang. Maar daar weten jullie alles van helaas....
xx Luna