35+ klussers

Hoi Wilhelmin,

Wanneer verwacht je dan ongeveer je NOD?
Spannend hoor als je al een beetje misselijk bent!

is er iemand goed in de NOD lijst maken van iedereen?
Ik heb echt geen idee, dus misschien is het wel heel veel werk....
Liefs Gwen.

Ik heb ff een poging gedaan om de lijst te updaten. Als het niet klopt, verbeter het maar. Of zet het in het forum, dan pas ik het wel aan.

Sandy.... heb het lekker op 20 september laten staan, we duimen nog steeds dat de ongi niet door zet!!!!!

x Bries

NOD lijst:
zwanger 6 weken : isilda72 (35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
zwanger  luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)

20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)

?? oktober: brenda67 (39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006 die bijna
                                                                        1 jaar wordt)
1     oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege
                                                                miskraam gehad 11 aug. 2007)
6     oktober: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon uit 2006, 3e ronde)
8 oktober: Wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 3e ronde)  
18 oktober: Bries (38 jaar oud 1e kindje, 2e ronde)
19 oktober: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)

@ Bries: zet mij ook maar op de lijst, Puk, 35 jaar heeft een zoon van november 2006 NOD 19 oktober 1e ronde 2e kindje.

Groetjes,

Puk

He Wietske, doe je best nog ff met klussen he!

Nou Sandy, je houdt het nog steeds spannend hoor. Dat jij zo geduldig kan zijn zeg, ik had er denk ik al een stuk of wat tegen aan gegooid haha. Maar goed, ben wel erg nieuwsgierig hoor!!

Hoi Caro, wat kunnen mensen toch naar zijn zeg. Deze mensen zijn gewoon dom! Het is toch gewoon te belachelijk voor woorden dat je over de rug van je kind van 6 moet horen hoe mensen erover denken?! Als je al iets over een ander hebt aan te merken doe je dat toch niet waar een kind bij is die het dan weer fijn op school loopt rond te bazuinen.  Ik kan me hier echt druk over maken. Domme lui!

Hoi onzekere muts, eeh Puk . Probeer niet te onzeker te zijn hoor (moet je horen wie het zegt..) Wachten duurt lang en dan ga je rare dingen in je hoofd halen. Rustig afwachten is het devies, bleeeh.

Hoi Isilda, ik hoef niet te vragen hoe het met jou is he? Ben je zo beroerd? Wat een ellende is dat toch. Ik had het ook zo erg met de eerste, de verloskundige zei toen "hoe misselijker hoe beter" het schijnt dat je kindje dat beter beschermd is ivm miskramen. Lijkt me wel een raar gevoel nu dat je in dezelfde week zit als de vorige keer dat de miskraam kwam. Ik hoop met je mee dat het dit keer helemaal goed gaat!

Goh Wilhelmin, ben benieuwd.....

Met mij gaat alles goed. Heb nog steeds weinig last op die hele zere boobs na dan en af en toe weeig gevoel in mijn maag. Maar ja, ben ook nog maar net:

dus wat niet is kan nog komen. Ik geniet er nu nog ff volop van.
23 oktober moet ik naar de verloskundige en 26 oktober hebben we de echo en de combinatietest. Nog 4 weken wachten, en dat duurt lang. Maar daar weten jullie alles van helaas....

xx Luna

Ik weet mijn nod niet maar de laatste ongi was 27 aug. Zit er op te wachten. Heb wel wat buikpijn of de ong eraan zit te komen.

Hoi allemaal,

Hier een 35+ klusser die druk aan t klussen is. Gelukkig doen we dat met veel plezier en is mijn mannetje daar vrijwel altijd wel voor in. Ik merk steeds meer dat hij ook graag wil dat we snel een kindje krijgen en daar word ik wel blij van! Bedankt voor jullie aanmoedigingen Gwen en luna en de rest. Gister en vandaag feestje gebouwd en voor de zekerheid morgen en overmorgen ook nog maar even.
Ik temperatuur wel, ik wordt daar juist rustig van omdat ik dan op een gegeven moment weet dat ik een eisprong heb gehad en dat de boel dus nog werkt.
Zoals ik al eens eerder schreef is mijn man nogal wat ouder dan ik, zijn er nog meer van jullie die een wat oudere partner hebben????

Samen met een aantal van jullie heb ik dus nod in oktober. Zullen we allemaal samen tegelijk zwanger worden?!?!?!?

Hey Gwen, wat jij dacht over die  op mijn achterwerk vond ik supergrappig! Kan vast geen kwaad!! Ik doe t  maar niet met dat kussen, vind t te belachelijk.

Trusten allemaal,
Wietske

Hoi meiden,

Wilhelmin, spannend voor je, ongi-gevoel kan zowel zwangerschap als ongesteldheid zijn!

Wietske, ik zit ook in m'n klusdagen, snap er niet  zoveel meer van....had vrijdag een hele lichte streep op m'n ovulatie-test, zaterdag en gisteren geen streep en vandaag een streep die wat donkerder was, maar nog wel lichter dan de teststreep. Zit vandaag op dag 19 van m'n cyclus.
Heb trouwens ook een man die wat ouder is als ik, ik ben 36 en hij is 43.
Ik heb al een dochter uit een eerdere relatie, hij heeft nog geen kinderen.

Sandy, nog nieuws?

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

Zo jullie zijn allemaal lekker actief hier geweest!!!
Helaas zijn de RD hier ook gekomen alsnog gisteren, baalde wel van maar ja!!!
Dus testen heeft geen zin meer, op naar ronde 4 dan maar we zullen zien!!
Dus mijn nieuwe NOD is ongeveer op 20 oktober,mits het niet weer 33 dgn is das afwachten!!!

Gwenn@ goh dus ook de RD gekregen hé wat balen!!! Hopelijk is je volgende ronde beter ga we   samen naar het juniforum!!! Nou klus ze dan maar weer!!!

En de zwangere onder ons leuk dat jullie ons op de hoogte houden zo te lezen beginnen de kwaaltjes nu echt te komen, maar das aleen maar een goed teken moet je maar denken!!!
Alle andere wachtende ga voor jullie duimen dat het lekker raak is!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan