35+ klussers

Hallo dames,
Ik lees al een poosje mee en leef ook met jullie mee zeg maar. Nu toch mij maar aangemeldt.... Ben 36 heb een zoon van 8 en een dochter van 3. Wij zijn met ronde 1 bezig voor zeer welkom kindje nummer 3.  Morgen is mijn NOD. Maar gisterenochtend dacht ik dat er RD er waren, heb zeg maar twee tampons half vol met bloed gehad en gisterenmiddag, vannacht en vanochtend t/m nu niks meer.... zo vreemd. Heb ook een week geleden best wel pijn in mijn onderrug en zeurderig gevoel gehad, ben er eerder voor naar bed gegaan. Wie oh wie kan mij vertellen wat dit geweest kan zijn of heeft zoiets eerder mee gemaakt.
Groetjes van mij

Hoi meiden,

Diesel, welkom hier! Het kan zijn dat het je eisprong was wat je vorige week voelde en dat je nu een innesteling hebt, waardoor dat bloed. Ik hoop het voor je!

Sandy, balen dat de RD's toch nog zijn gekomen! Het duimen heeft dus niet geholpen wat ik voor je heb gedaan.

Ik heb vandaag m'n ei gehad volgens de ovulatie-testen, op dag 20 van m'n cyclus. Laat hè? Ik had al het vermoeden dat we op de verkeerde tijd klusten, nu is het vermoeden dus bevestigd dat ik een laat ei heb. Maar wel raar dat ik dan vaak een korte cyclus heb van 26 dagen.
Ben zeer benieuwd hoe het deze maand af gaat lopen...

Succes allemaal meiden.

Groetjes,
Angel

Hoi, hoi,

Nou,   volgens mij gaan we met een aantal meiden synchroon lopen, het lijkt wel of we met z'n allen in een huis wonen, dan heb je dat toch ook!?

Gezellig dat er weer iemand heeft aangemeld, sorry heb je naam even niet onthouden, maar in ieder geval welkom.

Nou Wietske, is het voor jou nu wachten tot je ei gaat innestelen of ben je nog niet uitgeklust?
Ik zou trouwens toch wat ruimer rekenen als je alle verschillende verhalen hoort (Angel met een laat ei en Wilhelmin met een heel vroeg ei)
O nee, jij hebt ook getest he met de ovulatiesticks?

Jammer Sandy dat het niet gelukt is deze maand!!
Misschien dat  mijn ei wel bevrucht was, maar dat het na de innesteling fout is gegaan. Daar schijnt het meeste mee mis te gaan  en  ik was echt zooooo verschrikkelijk moe!!
Nou ja, nog geen man overboord, het komt wel goed.
Ik heb net multi-vitaminen speciaal  voor als je zwanger wilt worden gekocht( had al foliumzuur, maar deze regelen extra een regelmatige cyclus en zorgen voor betere vruchtbaarheid- dat beweren ze dan he

Wilhelmin weet jij al iets????

Liefs Gwen.

Nog niks, geen ongi, geen buikpijn, niet misselijk vandaag. gewoon niks bijz.
Afwachten maar

NOD lijst:
zwanger 6 weken : isilda72
(35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
zwanger  luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)

20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)

25-29september Ikke (35 jaar zoon 2003 dochter 2004, miskraam mei 2007)
?? oktober: brenda67
(39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006 die bijna
                                                                        1 jaar wordt)

1     oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege
                                                                miskraam gehad 11 aug. 2007)
6     oktober: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon uit 2006, 3e ronde)
8 oktober: Wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 3e ronde)  
18 oktober: Bries (38 jaar oud 1e kindje, 2e ronde)
19 oktober: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)

Hallo allemaal,

Ik ben Ikke, 35 jaar en sinds feb dit jaar bezig voor een 3. In mei een miskraam gekregen met 6 weken en sindsdien is het nog niet gelukt. Ik ben in aug. 4/5 dagen ziek geweest en heb het idee, dat ook mijn ei zoveel dagen later kwam. We waren op vakantie, dus echt heel erg druk heb ik me er niet om gemaakt. De thermometer laat ik sinds deze maand zoveel mogelijk achterwege (werd er een beetje gek van, dat het op dat moment moest - en mijn man vond dat nog veel erger). Begin pas te temperaturen vanaf het moment dat ik mijn RD verwacht. Vandaag zou eventueel mijn RD zijn, maar temp. was vanmorgen nog hoog. Het zou nog steeds kunnen natuurlijk, want vrijdag a.s. was  mijn ei  2 weken geleden.
Wel heb ik al de hele dag raar gevoel in mijn onderbuik. Hopelijk geen slecht teken. (bij mijn miskraam had ik ook vanaf het begin raar gevoel in mijn onderbuik en bij mijn 2 zwangerschappen niet).

Duimen dan maar en hopen dat RD's uitblijven.
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes Ikke35

Hoi,

Ikke, spannend, ik had zelf toen ik net zwanger was van m'n dochter ook een raar gevoel in m'n onderbuik...dus wie weet is het toch raak bij je!

Wilhelmin,
ook spannend...wanneer wil je gaan testen als je ongi nog niet gekomen is?

Sandy,
De teleurstelling alweer wat te boven van het ongi worden? Je had deze keer dan wel een wat langere cyclus hè.

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal,

Welkom Diesel, leuk dat je ook meekletst. Ik vind t wel fijn dat er zoveel van jullie zijn die al 1 of meerdere kinderen hebben. Ik ben toch wel heel benieuwd wat je allemaal voor kwaaltjes krijgt en wat je wel of niet voelt in t begin en zo.

Voor mij zitten de klusdagen er zo'n beetje op. Gwen, ik heb geen ovulatietesten gebruikt, maar weet door temperaturen dat mijn eisprong rond dag 12 zit, dus dan doen we extra ons best. Nu begint weer het lange wachten.....zucht.

Het lijkt wel of we hier met 2 groepen zitten, de ene groep is aan 't klussen en de andere zit rond de NOD.

Jammer dat een aantal door moeten naar de volgende ronde . Hopelijk blijven ze voor mij vanaf nu een jaartje weg.

We zijn hier nu met zoveel dat ik soms een beetje de draad kwijt ben. Wie gaat er ook voor t eerste kindje??

Wie heeft tips om de 2 saaie wachtweken door te komen???

Groetjes Wietske

Hey meiden goedemorgen,

Bedankt voor jullie lieve woorden, altijd fijn om dan hier je hart te luchten hé!!!
Ben er wel overheen hoor en we gaan vol goede moed naar de volgende ronde!!!
Wat ik wel raar vindt is dat de RD nu al bijna weg zijn normaal heb ik het zo'n 4 dgn en nu zijn ze bijna weg hmmmmm!!! Kan dit wel???
Nou ja ga gewoon vanuit dat het een korte RD zijn en dan kunnen we des te sneller weer klussen!!!

Dus er zitten nu weer een hoop meiden op de wachtbankje ik hoop zo voor jullie dat het raak mag zijn!!!
Duim alvast heel hard!!! Nou heel veel succes allemaal en tot snel maar weer eens!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan