35+ klussers

NOD lijst:
10 september: isilda72
(35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)

15 september: wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 2e ronde) ONG 12 sept!
18 september: luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)
19 september: brenda67 (39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006 die bijna
                                                                        1 jaar wordt)
20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)
25 september: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
1 oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege
                                                                miskraam gehad 11 aug. 2007)

hoi wietske,

dat is balen zeg!
wel een klein gelukje dat je niet eerst overtijd was en daarna alsnog ongie werd, nu kun je weer eerder beginnen. op naar een succesvolle nieuwe ronde!
liefs gwen.

He bah Wietske daar zaten we nou niet op te wachten he! Geniet nu maar even lekker van alles wat niet mag! Het lijkt trouwens wel of je eisprong eerder is geweest, heb je toen wel op tijd geklust?

xx luna

Hoi, weer even   een bericht van mij. Poosje niet geweest want ik heb de griep. Had ik nou geen keelpijn en sloeg het ook niet over naar onze jongste dan zou ik toch gaan twijvelen. Ik voel me echt moe en heel duizelig. Dat had ik de laatste zwangerschap ook. Heb dus hoop maar moet nog tot eind sept wachten.

Hoi Wilhelmin, niet leuk dat je ziek bent, ik ben net ook weer van mijn keelpijn af. Kon bijna niet meer praten van het hoesten. Ben nu alleen nog verkouden. Volgens mij horen zere boobs niet bij het griepbeeld toch ;-) Daar heb ik last van al bijna een week. Volgende week NOD. Duurt het lang he dat wachten....

xx Luna

Hoi Mamaron en Luna,

Eerst baalde ik wel even, maar het is pas de tweede ronde en ik ben 'al' 37 en mijn man is 54  dus ik vind dat ik nog wel een beetje geduld moet kunnen hebben. Mannetje heeft me mee uit eten genomen en heb lekker glaasje wijn gehad. Wat het klussen betreft denk ik wel dat we dat op tijd gedaan hebben. Wij knuffelen eigenlijk altijd wel zo'n 5 keer per week en we proberen nu wel een beetje om de dag te doen, maar eerlijk gezegd wordt dat meestal wel om de 1,5 dag anders duurt het ons gewoon te lang!
Voorlopig gaan we nog maar even zo door, als t met een maand of 6 nog niet gelukt is gaan we wel eisprong bepalen en volgens de regels klussen denk ik. Gelukkig heb ik een vrij korte cyclus van ongeveer 26 dagen, dus snel weer een nieuwe kans! Wel lekker om er hier even over te kunnen kletsen trouwens.

Groetjes, Wietske

Hoi Wilhelmin,

Ik ben ook snotverkouden! En ongesteld tegelijk dus voel me sakkerig en moe.
Beterschap,

Groetjes Wietske

Hey jonge meiden,haha

Zo te lezen zijn we allemaal een beetje ziek of verkouden of........
Maar jammer wietske dan je de RD op bezoek hebt!!! Maar op naar de volgende ronde komt vast goed meid!!!!
Hier is het ook raak ben snotverkouden met bronchitus erbij niet echt fijn afgelopen weekend goed ziek geweest!!! Maar nu gaat het al stukke beter met me gelukkig!!! Alleen had ik ff een vraagje voor diegene die al vaker zwanger zijn geweest, ik weet het nu al niet meer hoe het voelde, moet je naar gaan is pas 1 halfjaartje geleden wat een muts ben ik toch!!! Wat voel je ook alweer?? Heb wat beurze borsten en soms pijnlijk, en vage buikpijn van links naar rechts en als ik ga zitten voeld dat heel gevoelig aan daaronder!!! Gisterenavond nog seks gehad en ook dat was erg gevoelig, zit ik me weer gek te maken of kan dit nu al pfffffffffffff!!!! Had het ook erg koud gisterenavond!!! Nou ik hou op want ik wil er me niet teveel op verheugen dan is de terleurstelling ook weer zo groot!!! Wacht dus netjes 20 september af en ga pas testen in dat weekend of maandags erop!!!
En hoe met jullie verders???

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan