35+ klussers

Diesel gefeliciteerd!!!! Wat onwerkelijk he, het besef dat er op dit moment van alles in je lichaam gebeurt.
Ik twijfel nu ook niet meer, heb vandaag nog een test gedaan, en nu was er echt duidelijk een plus te zien. Howel ik het nu echt wel zeker weet, kan ik het eigenlijk   nog niet geloven.
Ik ben dinsdag vrij en ga dan maar eens bellen naar de VK.  
En nu echt gaan nadenken..... hoe doen we dat straks met werken? Mijn baan kan niet parttime, maar wil ook niet thuis zitten.... dus hoe dat aan te pakken?
Ach ja, we gaan er samen over nadenken, we hebben nog de tijd.   Eerst genieten, en hopen dat alles goed mag gaan.

Sandy.... weet jij al iets, jij hebt toch nu je NOD? ik duim voor je!!!

Al 2 strepen te zien Wietske?

fijne zondag allemaal, nog ff rustig aan doen, en dan straks werken

Diesel!!!
Gefeliciteerd!!!! Wat een goed nieuws.
Probeer ervan te genieten, ook al blijft het nog spannend die eerste weken!

Bries,
Ben benieuwd wanneer je op controle mag bij de verloskundige.
Jij ook, genieten van je zwangerschap hè!

Sandy,
Al RD's? Ik hoop van niet, ik duim voor je!

Wietske,
Hoe was vandaag je ovulatietest?

Ik ben benieuwd hoe lang m'n cyclus deze maand wordt, ik ga uit van ongie ergens half november.

Hoe gaat het met de rest vd meiden?
Gwen, alweer de teleurstelling te boven van het ongie worden?

Groetjes,
Angel

Hey meiden,

Diesel En Bries van harte met jullie zwangerschap!!! Hoop voor jullie dat alles goed mag gaan en genieten hé meiden!!!

Nou hier nog gee RD maar heb ook geen kwaaltjes ben alleen weer ziek gisteren zoveel moeten overgeven dat ik nu nog een dweil ben haha!!! Heb me ziek moeten melden voel me heel erg slap en niet lekker!!! Maar heb gelukkig niet meer hoeven overgeven bah wat heb ik daar een hekel aan!!! Heb ook geen test in huis dus de verleiding is er ook niet om te testen. Ga op z'n vroegs woensdag testen moet dan ook naar de frauenartz hier dus dan test ik smorgens ff voordat ik ga, als ik dan maar weer beter ben!!!!
Dus das afwachten!!!
Nou mieden succes met alles en we zien wel weer of er meer goed nieuws komt!!!

Liefs sandy

Bries en Diesel van harte gefeliciteerd!!!!!
Goh, wat doen die 35+ers het goed he??!!

Ik ben de laatste week echt niet lekker, steeds misselijk en af en toe overgeven. Morgen voor het eerst naar de verloskundige en vrijdag een echo. Ben erg benieuwd.

Liefs,
Luna (8 wk 5 dg)

Hé Diesel, gefeliciteerd meid nu lekker genieten! Oktober is een vruchtbare maand haha (niet voor mij helaas) En Sandy ik ben wel benieuwd hoor, Wietske al een positieve test?  Vanmiddag heb ik een contractbespreking voor mijn nieuwe baan, kan ik mijn zinnen een beetje verzetten ik zit nl.  een beetje in de put, waarom weet ik eigenlijk niet zo goed.....misschien ook wel omdat mijn kleine mannetje  binnenkort 1 jaar wordt
(13 november a.s.) Vorig jaar rond deze tijd  zat ik met enorme dikke buik af te tellen tot de bevalling en nu is het jaar gewoon omgevlogen (zucht waar blijft de tijd). Ik hoop dat ik  me binnenkort bij de andere zwangeren mag aansluiten en dat het goed mag blijven gaan.

Groetjes,

Puk      

Hey, Diesel, super! gefeliciteerd! Ik wens je een fijne zwangerschap. De oudjes doen het toch goed in oktober!

Sandy, wat vervelend dat je ziek bent, succes bij de frauenartz, hopelijk is alles bij je in orde en kun je weer aan 't klussen.

Luna,
Zo'n eerste echo lijkt me superspannend. Ook vast heel emotioneel als je voor 't eerst je kleine ziet.

Bij mij gaat t  redelijk, vandaag eindelijk 2 strepen op de ovutest!!! 4 dagen later dan ik verwacht had, maar ik heb ze.
Mijn man is nog steeds niet fit, hij neemt 's ochtends medicijnen in en is daar vervolgens de hele ochtend en een stukje van de middag beroerd van. 's avonds gaat het wel weer, maar dan moet hij weer medicijnen nemen en begint het van voren af aan. Gisteravond zijn we voor het innemen aan 't klussen gegaan, normaal zouden we dat niet gedaan hebben, maar hij wil ook zo graag een kindje met me en dit is dus de eerste keer dat we 't speciaal daarvoor gedaan hebben en niet ook een beetje voor de lol, apart hoor! We gaan 't vanavond en morgenavond wel weer proberen omdat we geen ronde willen missen en we vinden 't toch ook wel lekker, maar toch een raar idee.
Vrijen moet je toch eigenlijk in de eerste plaats doen omdat je van elkaar houdt en er zin in hebt, niet alleen om 't eitje niet te missen!!
Hoe kijken jullie daar tegenaan? Is 't niet raar als er een kindje van jullie ontstaat uit een vrijpartij waar je allebei niet echt zin in had, of ben ik nu te sentimenteel???

Ik vind het wel heel fijn om te merken dat hij ook zo graag een kindje wil dat hij zijn leesbril opzet om de 2 streepjes te bestuderen en ondanks zijn ziek-zijn met me aan 't klussen gaat!

Ik heb een fantastisch lief mannetje!!!

Liefs Wietske

he meiden!

Al in de joehoe-stemming, Bries?

Heel eerlijk gezegd heb ik wel even een traantje weggepinkt(voor het eerst), ik was toch wel even aangeslagen dat ik me zo zwanger voelde en het toch weer niet gelukt was.

Raar ja, wietske, dat je echt voor de 'klus' gaat, ik herken dat wel een beetje en ik vraag me ook wel af of het zo zinvol is. Je eigen lichaam schijnt toch het beste aan te geven dat je vruchtbaar bent met meer zin. In het geval van ziekte is het wel een ander verhaal, dan zet je jezelf er echt toe om maar geen kans te missen he?
Ik hoop echt voor je dat het raak is ondanks jullie tegenslag   deze maand.
Wanneer is jouw nod nu?
Nou, ga even lekker tv-hangen,
fijne avond allemaal,
Liefs Gwen

Dank jullie wel voor alle lieve felicitaties!
Hoop zo dat het voor de rest van jullie ook snel raak is, jullie klinken allemaal als super lieve mama's, alleen al omdat jullie het zo graag willen,
Ik duim voor jullie en blijf zeker jullie in de gaten houden.

Liefs van mij

Terug
Bovenaan