A
Anoniem
Guest
Diesel gefeliciteerd!!!! Wat onwerkelijk he, het besef dat er op dit moment van alles in je lichaam gebeurt.
Ik twijfel nu ook niet meer, heb vandaag nog een test gedaan, en nu was er echt duidelijk een plus te zien. Howel ik het nu echt wel zeker weet, kan ik het eigenlijk nog niet geloven.
Ik ben dinsdag vrij en ga dan maar eens bellen naar de VK.
En nu echt gaan nadenken..... hoe doen we dat straks met werken? Mijn baan kan niet parttime, maar wil ook niet thuis zitten.... dus hoe dat aan te pakken?
Ach ja, we gaan er samen over nadenken, we hebben nog de tijd. Eerst genieten, en hopen dat alles goed mag gaan.
Sandy.... weet jij al iets, jij hebt toch nu je NOD? ik duim voor je!!!
Al 2 strepen te zien Wietske?
fijne zondag allemaal, nog ff rustig aan doen, en dan straks werken
Ik twijfel nu ook niet meer, heb vandaag nog een test gedaan, en nu was er echt duidelijk een plus te zien. Howel ik het nu echt wel zeker weet, kan ik het eigenlijk nog niet geloven.
Ik ben dinsdag vrij en ga dan maar eens bellen naar de VK.
En nu echt gaan nadenken..... hoe doen we dat straks met werken? Mijn baan kan niet parttime, maar wil ook niet thuis zitten.... dus hoe dat aan te pakken?
Ach ja, we gaan er samen over nadenken, we hebben nog de tijd. Eerst genieten, en hopen dat alles goed mag gaan.
Sandy.... weet jij al iets, jij hebt toch nu je NOD? ik duim voor je!!!
Al 2 strepen te zien Wietske?
fijne zondag allemaal, nog ff rustig aan doen, en dan straks werken