35+ klussers

Hoi allemaal,

Het blijft spannend hier he, de een aan het klussen, de ander in afwachting van de RD of liever niet dus, en helaas ook een aantal aan het wachten op de volgende kans.

Gwen, kan me heel goed voorstellen hoor dat je ff wil janken als het niet gelukt is. Is toch heel normaal lijkt me als je er zo mee bezig bent, en zeker als je het gevoel hebt dat het raak is.
Ik ben nog niet in joehoe stemming hoor, maar kan wel bijna nergens anders aan denken. Gelukkig moet ik nog werken af en toe.... haha
Vandaag kon ik de VK bellen en moet 21 nov voor de intake en krijg dan ook een echo, spannend hoor!

succes allemaal, enne beterschap sandy!

Hoi lieve meiden,

Omdat uit mijn ovutesten bleek dat mijn eisprong deze keer 2 dagen later was heb ik ons lijstje even aangepast. Nu moet ik 2 dagen langer wachten en ik vind de wachtperiode altijd het moeilijkst! Heb me heel vast voorgenomen om echt niet eerder dan 3 november te testen, ben benieuwd of me dat lukt. Mijn lieve mannetje was ziek en heeft toch (ook nog wel met plezier) met me geklust op t goeie tijdstip, nu maar afwachten of de zaadjes ook ziek waren of niet!

groetjes allemaal!!!

NOD lijst:
zwanger 6 weken : isilda72
(35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
zwanger  luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)
zwanger 4 weken Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege miskraam gehad 11 aug. 2007)

20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)

25-29september Ikke (35 jaar zoon 2003 dochter 2004, miskraam mei 2007)
?? oktober: brenda67
(39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006 die bijna
                                                                        1 jaar wordt)

6     oktober: lizzy6
(35 jaar oud en een zoon uit 2006, 3e ronde)
8 oktober: Wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 3e ronde)

18 oktober: Bries (38 jaar oud 1e kindje, 2e ronde)
18 oktober: Puk (35 jaar, 1e ronde 2e kindje)
19 oktober: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
20 oktober: Diesel (36 jaar, zoon 8, dochter 3jr, 2e ronde)
26 oktober:ikke35        (35 jr.zoon 4, dochter 3, miskraam mei 2007, 9e ronde
3  november: Wietske 37 jaar, 4e ronde 1e kindje, cyclus 25 dagen

He allemaal!

Met een paar wijntjes achter de kiezen, zal het typen wat langzamer gaan, maar wel weer effe lekker hoor! Ja helaas zwangere dames, daar moeten jullie weer even mee wachten, hihi!
Wietske, heb goed en minder goed nieuws over 'griep bij mannen i.v.m vruchtbaarheid' gelezen; het is pas over een paar maanden evt. merkbaar dat een man een griepje heeft gehad, dus het goeie nieuws is dat je deze maand wel degelijk kans hebt om zwanger te worden!!!! Hopelijk hebben jullie hard gewerkt!

Ik hoop dat ik het deze maand wat los kan laten en weer onbezorgd kan genieten van alles!
Ik hoef me in ieder geval geen zorgen meer te maken over het evt.  niet verlengen van mijn laatste contract   i.v.m. zwangerschap, per    1 decemberheb ik een vast dienstverband, haha!

Luna, al bijna je eerste echo he? Spannend hoor!!! Ik hoop dat je ook al een hartslag te horen krijgt!
Zijn jullie nog zo af en toe hier- om te lezen- Isilda en Wilhelmin? Hoe is het er mee?
Diesel en Bries, al helemaal gewend aan het goeie nieuws? Ik hoop voor  jullie  dat je door die eerste vermoeiende maanden heenkomt en lekker kunt genieten van alles!
Heb ik nou alle zwangere dames gehad? Sorry, de wijn gaat werken....

Hoe is het Puk, voel je je al weer wat vrolijker na de tegenslag van deze maand? Je moet maar een beetje in je gedachten houden dat je misschien nog wat hormonen in je hebt, je kindje is ook nog zo klein! Er is zo veel veranderd het afgelopen jaar, alles in je leven is anders met een kindje er bij! Ik voelde me echt pas weer helemaal top na anderhalf jaar, lang he? Toen begon ook pas mijn haar uit te vallen en was ik weer alle 25 kilootjes kwijt, buikje weer strak, dat had geloof ik niemand verwacht behalve ikzelf!
Nou genoeg gezemel, ik ga weer eens  wat andere topics lezen, kijken of er nog leuke berichten bij staan, fijne avond en tot snel,
Liefs Gwen

He Sandy, ik vergat jou bijna; heb je eigenlijk al getest? Ik hoop dat je je zo ziek voelt omdat je zwanger bent!!!!
Succes met testen als je het nog niet gedaan hebt, ik duim voor je!

Hoi goedemiddag dames,

FF een update van mij!!! Had vanmorgen getest maar helaas negatief snif!!!
Ben vandaag ook bij de frauenartz(gynecoloog) geweest en ben inwendig onderzocht en hij zei dat ik waarschijnlijk te vroeg had getest!!! Heb nu 50% kans op een zwangerschap en moet dinsdag als de RD er nog niet zijn weer testen dus spannend hier!!! Voel me wel wat moe dan normaal en was vanmorgen ook weer best misselijk, maar durf niks te hopen je lichaam kan je soms zo voor de gek houden!!! Dus wacht rustig af en wie weet is het misschien gelukt!!! Jullie horen het wel oké!!! Maar ga nergens vanuit dan valt het ook niet zo tegen als het niet zo is!!! Gelukkig mag ik deze week veel werken dan kun je zinnen verzetten!!!

Verders nog meer nieuws hier hoe gaat het met iedereen!!!
Oh ja wietske mijn NOD was op 20 oktober zag dat die er nog niet opstond en ik weet niet zo goed hoe je dat doet , ja weet das dom!!!

Liefs Sandy

Hoi meiden,

Ben ik ook weer eens een keer. Ik probeer er deze maand wat minder mee bezig te zijn, dus vandaar dat ik hier niet meer zo vaak ben.
Ik  vermoed dat ik gisteren of vandaag m'n ei had/heb, veel  afscheiding (sorry!) en beetje steken onderin  m'n buik. Zondag voor het laatst geklust, vandaag m'n vriend maar weer eens verleiden...ha,ha...misschien ben ik dan nog op tijd.

Sandy, spannend!!!! Pff..nog een week wachten, lukt dat, of ga je toch stiekum het
weekend al testen?! Ik duim heeel hard voor je.

Wat heeft verder iedereen ook alweer geschreven?! pff..

Luna, hoe was het bij de verloskundige?

Bries en Diesel, genieten jullie al van je zwangerschap?

Puk en Gwen, een dipje is heel normaal hoor. Ik heb het ook nog wel, je wilt zo graag snel zwanger worden en tja...da's dan balen als het niet (zo snel) gaat  als je zou willen.
Gwen, goed dat je een vast contract hebt gekregen.

Wietske, goed dat je 2 stepen had op je ovulatietest!!!
Ik had er deze maand even geen zin in om te testen of te temperaturen.

Sorry als ik iemand vergeten ben.

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

Hoe is ie hier? Wietske, spannend hopen dat het deze maand raak is! Sandy balen dat de test negatief is maar blijven hopen dat je toch misschien te vroeg getest hebt. Gwen, ik voel me  weer goed  hoor maar idd wat jij al schreef, zo'n eerste jaar is gewoon heel apart allemaal. Mijn wereld stond compleet op zijn kop na de geboorte van Justin, mijn man en ik zijn 14 jaar samen geweest en dan komt daar ineens zo'n kleintje bij...nou dat sloeg in als een bom terwijl  hij echt heeeel erg gewenst was hoor. Die hormonen kunnen je  ook behoorlijk overhoop gooien daar ben ik tijdens het ontzwangeren ook wel achter  gekomen  shit hè, ik vond het nog erger dan toen ik zwanger was!  En dan komt zijn 1e verjaardag in zicht.....slik wat gaat het allemaal toch snel waar is mijn kleine uk gebleven?  Het is nu al een hele peuter die alles driftig aan het onderzoeken en uitvinden is maar dat is ook heel leuk hoor...dat karakter wordt steeds duidelijker.  Even wat anders, ik ben altijd zo achterlijk lang ongesteld echt 7-8 dagen zo vervelend vind ik dat maar ja dat heb ik altijd al gehad maar nu  de menstruatie een ander doel heeft wil ik maar weer zo gauw mogelijk vanaf zijn haha.

Nou meiden, veel succes met klussen de aankomende tijd en voor alle zwangeren onder ons...geniet van die kleine wondertjes in jullie buiken!

Groetjes,

Puk

Hoi allemaal.

Hier even een klein berichtje van mij. Alles gaat nog goed, maar ik spuug nog wel regelmatig. De bloedtest is geprikt, nu op 5 nov de nekplooimeting. Op 12 nov. krijgen we de uitslag ervan. Spannend allemaal. Ik hoop dat er snel weer een paar zwangere dames bijkomen hier. Iedereen veel succes!

Groetjes isilda

Terug
Bovenaan