35+ klussers

Hoi meiden,

Ik heb helaas slecht nieuws. Vanmorgen tijdens de echo bleek het kindje gisteren te zijn overleden. De vorm was ook niet goed en er was teveel vocht. Tuurlijk is dit voor het kindje beter op deze manier, maar het hakt er flink in hoor kan ik zeggen! Er is waarschijnlijk al iets misgegaan bij de aanleg van het embryo.
Het gekke is wel dat ik de eerste 2 weken van de zwangerschap onwijs blij was en daarna eigenlijk niet echt meer. Ik denk dat mijn intuitie het gewoon geweten heeft. Gek he?
Het vervelende is nu de lichamelijke nasleep. Het kan nog wel een tijdje duren voordat het loskomt en ik weet niet of ik dat trek hoor. Ben nog steeds misselijk, wat een ellende dit! Ben zo verdrietig! De verloskundige zal vandaag of morgen bellen over hoe het verder gaat en dan kunnen we aangeven of we bijv. een curretage willen. Maar of dit meteen gedaan wordt, betwijfel ik. Ze zullen wel zeggen dat we bijv. eerst een week moeten afwachten ofzo.

He bah ben zo uit het veld geslagen...

Nou meiden, spreek jullie later wel weer.

Luna

quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2007 19:07:08'));

Hoi lieve meiden,

Omdat uit mijn ovutesten bleek dat mijn eisprong deze keer 2 dagen later was heb ik ons lijstje even aangepast. Nu moet ik 2 dagen langer wachten en ik vind de wachtperiode altijd het moeilijkst! Heb me heel vast voorgenomen om echt niet eerder dan 3 november te testen, ben benieuwd of me dat lukt. Mijn lieve mannetje was ziek en heeft toch (ook nog wel met plezier) met me geklust op t goeie tijdstip, nu maar afwachten of de zaadjes ook ziek waren of niet!

groetjes allemaal!!!

NOD lijst:
zwanger 6 weken : isilda72 (35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
zwanger  luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)
zwanger 4 weken Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege miskraam gehad 11 aug. 2007)

20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)
25-29september Ikke (35 jaar zoon 2003 dochter 2004, miskraam mei 2007)
18  oktober: brenda67 (39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006  is ondertussen 1 jaar geworden

6     oktober: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon uit 2006, 3e ronde)
8 oktober: Wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 3e ronde)  
18 oktober: Bries (38 jaar oud 1e kindje, 2e ronde)
18 oktober: Puk (35 jaar, 1e ronde 2e kindje)
19 oktober: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)
20 oktober: Diesel (36 jaar, zoon 8, dochter 3jr, 2e ronde)
26 oktober:ikke35        (35 jr.zoon 4, dochter 3, miskraam mei 2007, 9e ronde
3  november: Wietske 37 jaar, 4e ronde 1e kindje, cyclus 25 dagen

hoi allemaal, af en toe lees ik nog mee om te kijken of er al meer zwagere bijkomen.
luna, dat is schrikken. daar ben ik ook zo bang voor want ik heb het bij deze zwangerschap nu al 3x gehoord. Dat bij de 1e echo het kleintje niet meer leefde. Maar er nog wel zat. maandag mijn 1e afspraak bij de . verlosk en dan moet ik nog een afspraak maken voor een echo.

hoi allemaal, af en toe lees ik nog mee om te kijken of er al meer zwagere bijkomen.
luna, dat is schrikken. daar ben ik ook zo bang voor want ik heb het bij deze zwangerschap nu al 3x gehoord. Dat bij de 1e echo het kleintje niet meer leefde. Maar er nog wel zat. maandag mijn 1e afspraak bij de . verlosk en dan moet ik nog een afspraak maken voor een echo.

Hoi lieve dames

Luna,
wat een ontzettend naar bericht. Het lijkt me zo erg om zwanger te zijn en te weten dat het niet meer leeft! Ik wens je veel sterkte. Ik zou het denk ik het fijnst vinden om het maar zo snel mogelijk te laten curreteren in zo'n geval, maar misschien is dat niet het beste voor je gezondheid??

Ik heb de laatste dagen veel problemen met het forum, hebben jullie dat ook? Ik kan niet op de juiste pagina komen of ik kan niet inloggen, anders had ik al wel eerder weer een berichtje achtergelaten.

Ik zit op het wachtbankje, nog een dikke week. Heb nog niks geen kwaaltjes, maar dat kan ook eigenlijk niet zo vroeg.

Allemaal veel groetjes en sterkte met klussen en wachten en zo

Wietske

Och meid, wat erg zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je erg verdrietig bent.
Hoeveel weken was je zwanger en konden ze ook zien wanneer het kindje was overleden?

Heel veel sterkte toegewenst!! Ik leef met je mee.

Isilda, vervelend dat je moet overgeven, hopelijk voel je je snel beter.

Rest vd meiden, veel klusplezier en sterkte met het wachten...tot je NOD.

Ik heb sinds woensdag onderin m'n buik een zeurend gevoel, dacht eerst dat het m'n eisprong was, maar nu het langer aanhoudt, weet ik het niet. Hopelijk geen infectie na m'n miskraam. Ik hou het wel in de gaten.

Groetjes,
Angel

Luna, wat spijt me dat voor je. Ik schrok er erg van toen ik het las. Natuurlijk ook omdat ik zelf net zwanger bent en het drukt me gewoon met de neus op de feiten dat het ook niet goed kan gaan.

Je schrijft wel dat het voor je kindje beter was, maar dat is rationeel. je gevoel is natuurlijk heel wat anders, heel veel sterkte en een dikke kus van mij!

x Bries

Luna, wat verschrikkelijk voor jullie!!
Ik hoop dat je goed  door deze periode heen komt en veel steun hebt aan je omgeving. Bij ons kun je ook je verhaal kwijt he.
Sterkte meid, ik zal aan je denken, dikke knuffel.

p.s. ik heb een mailtje naar de redaktie gestuurd ivm de onbereikbaarheid van het forum.

Als ie het weer doet zal ik weer meer vertellen, nu net mijn hele verhaal kwijtgeraakt...
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan