35+ klussers

Hoi allemaal,

Ik was laatst vergeten om bij mij een rood duiveltje te plaatsen, dus onderaan pas ik de lijst nog even aan.

Angel, wat geweldig dat je weer zwanger bent, heerlijk dat het zo snel gaat en dat je niet zo lang hoeft te wachten (zoals ik al sinds begin mei). Hopelijk is het afgelopen vrijdag raak geweest en anders nog 1 kans in dec.

Wietske wat ontzettend balen voor jou. Hopelijk kan je mij vergezellen en gaan we samen zwanger nov. uit... Zou gigantisch leuk zijn natuurlijk.

Luna, ik heb geen dubbele schermen, maar volgens mij was jij degene die net gecuretteerd was (toch??? Zo niet, dan is dit voor degene die dat wel was onlangs). Wat ontzettend rot. Hopelijk ben je weer snel op de rit en natuurlijk ook weer snel zwanger.

Eind nov. weet ik zelf weer meer, laten we allemaal duimen voor positieve berichten!!!
Groetjes Ikke

3  november: Wietske 37 jaar, 4e ronde 1e kindje, cyclus 25 dagen
7 november: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon uit 2006, 5e ronde)
8 november: Angel, 36 jaar, 6e ronde,2e kindje, 11 aug. 1e miskraam, 11 oktober 2e miskraam.Zwanger
16 November: Brenda, 39 jaar. 6e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
17 november: Gwen, 37 jaar, 5e ronde, 2e kindje
24/25 november: ikke35 (35 jaar, zoon4, dochter 3, miskraam mei 2007, 10e ronde
December:

3 december: Wietske, 37 jaar, 5e ronde 1e kindje, cyclus 28 dagen.

Hoi meiden,

Als eerste mamalou: welkom hier bij de 35+ oudjes! We hebben een leuk, gezellig en meelevend cluppie al zeg ik het zelf. We zijn nog niet eens zo erg lang aan het schrijven en er zijn nu al meerdere van ons zwanger geraakt. Dus zo slecht doen we het niet voor onze leeftijd haha.

Gwen, het begint nu spannend te worden he? Ben erg benieuwd!

Puk, ik ben ook bevallen via een keizersnede 4 jaar geleden. Ik heb eigenlijk niet gehoord dat het dan moeilijker kan zijn om zwanger te raken. Maar als je steeds buikklachten hebt, is het misschien toch een idee om het na te laten kijken? Bij mij is net alles weer nagekeken door de miskraam, en alles ziet er gelukkig goed uit.

Ikke, dat was ik ja die net gecurreteerd is.
Ik heb 4 dagen hoofdpijn en onwijze kramp in mijn nek gehad (net zoiets als kramp in je kuit die erin schiet). De verloskundige heeft vrijdag gebeld en die zei dat het een bijwerking is van de ruggeprik. Dit heeft niet iedereen, bij de keizersnede heb ik het ook niet gehad, maar nu dus wel. Zaterdag ging het wel weer goed dacht ik. Ik vloeide ook bijna niks, dus ben ff wezen shoppen. Mocht mezelf wel verwennen vond ik. Maar dat was dus ff te heftig, want ik kreeg pijn in mijn buik en werd niet lekker. Dus weer naar huis en ik was onwijs aan het vloeien en een beetje licht in mijn hoofd. Daarom pas op de plaats gemaakt en verder het weekend niet veel gedaan. Vandaag is het vloeien weer over, maar voel mijn buik nog wel een beetje. Heb vanmorgen eens getempt om te kijken of de temp weer laag geworden was, maar nee hoor, nog steeds 37,3 dus mijn cyclus is nog niet begonnen ben ik bang.

Nou Brenda en Gwen, ik duim voor jullie!!

xx Luna

Hoi meiden,

Nou mijn NOD komt superdichtbij, ik ben wel steeds misselijk maar er heerst ook weer buikgriep dus daar kan het ook van komen. Ik heb toch weer testen gehaald en het is heel verleidelijk om te gaan testen maar tot nu toe kan ik me nog beheersen dus wacht ik braaf tot de 14e en ga ik gewapend met tampons de deur uit.

Luna, na mijn curettage werd ik na 33 dagen weer ongesteld en ze hadden tegen mij gezegd dat de menstruatie tussen de 6 a 8 weken weer op gang zou komen dus ik was vrij vlot weer ongesteld. Maar dat wachten vond ik vreselijk want ik wilde het liefst zo snel mogelijk weer aan de klus heb jij dat niet?

Hoe is het met de rest van de meiden?

Groetjes,

Puk

Hoi,

Puk, spannend dat je misselijk bent!!
Ga je woensdag testen als je nog niet ongesteld bent?

Gwen, voor jou ook spannend! Je hebt toch wel wat klachtjes, ik ben heel benieuwd.
Oriflame ken ik wel, ik werk met Nutrimetics, zijn concurrenten van elkaar.

Luna, ja, meid, denk aan jezelf en doe maar wat rustiger aan, voor zover dat kan. Ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt.

Wietske, succes en plezier met klussen!!!

Brenda, ben jij er ook nog? Jij ook deze week je NOD.

Hier zit een brak en moe  iemand achter de computer,maar ik klaag niet hoor!!!
Ik heb al een week een vervelende hoest en vooral 's nachts komt dat bovendrijven, waardoor ik pas heel laat/vroeg in slaap komt. Verder merk ik dat ik 's nachts ook een beetje aan het piekeren slaat. Ik doe nu overdag maar rustig aan(voor zover dat kan met een peuter om je heen!), want moet elke avond werken deze week.
Verder  gelukkig nog met vlagen misselijk,zere borsten en ben erg kouwelijk.

Nog 2 weken en dan...echo!

Meiden, ik duim heeeeel hard voor jullie.

Groetjes,
Angel

He Puk, dus jij hebt ook bijna je NOD? Hoeoeoe! Spannend hoor.
Bij mij heeft de gyn gezegd dat de menstruatie  over 4 tot 6 weken weer begint. Gek he dat de een weer wat anders zegt dan de ander.
Ik vind het wachten ook verschrikkelijk. Ik wil gewoon weer dat alles het normaal "doet" en dat ik daarna weer verder kan, want ik wil zo verschrikkelijk graaaaaaag!!! Heb nu een echo gezien met een kindje erin (helaas niet levend) en het kindje was zo goed te zien, dat wil ik nog een keer maar dan wel  met een kloppend hartje natuurlijk. Ik wil in ieder geval wel een menstruatie afwachten voordat we weer beginnen.

He Angel, ja vervelend he als je al niet lekker bent en dan ook nog 's nachts niet goed slapen. Eigenlijk zou je voor de eerste 3 maanden een soort van verlof moeten kunnen krijgen. Het is eigenlijk de moeilijkste tijd om door te komen en dan moet je je ook nog groot houden voor je omgeving, vind ik altijd errug moeilijk.
Het gaat nog steeds goed met jou he???!!! Goed joh! Nog maar 2 weken, maar voor jouw gevoel zullen ze wel voorbij kruipen.

xx Luna

Hoi  dames van deze form,

Allereerst had ik geen tijd verleden week om even wat te schrijven want me mannetje was ziek en me zoontje en zelf was ik ook niet lekker. Maar we zijn weer haast de ouwe alle drie hierzo alleen nog wat snotterig maar daar komen we ook wel over heen hahaha.

Wat spannend Angel voor jullie en zeker dat je de eerste echo krijgt. Hoe voel je je verder?

Mij vruchtbare dagen zijn helaas weer voorbij het is afwachten voor 16 November dat we geen NOD dit keer krijgen maar ja de natuur moet het toch doen. Wij  nu steeds want de datum is al weer in zicht dus spannend voor ons weer.

Ook heb ik een nieuwtje want onze zoontje Bieko van 13 maandjes kan nu zelf helemaal alleen lopen het is net een wandelende pingwing hahaha. Het is echt hartstikken leuk dat die zo zelf loopt. Het is soms nog met vallen en opstaan maar goed hij kan alleen lopen. Wij zijn trotse ouders voor Bieko.

Maar hoe gaat het verder met de anderen dames op deze form?
Zijn er alweer nieuwe dames zwanger of zitten jullie net als ik te  ?

Heel veel groetjes allemaal van Brenda.

Hé meiden,

Ik moest testen vandaag..jaja ik weet dom, dom, dom, maar omdat nog steeds last van misselijkheid heb wilde ik het gewoon weten. Vet negatief weer grrrrrrr, misschien is  het te vroeg maar ik ga er vooralsnog van uit dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik ga morgen de verjaardag van mijn zoontje vieren en op naar de volgende ronde. Ik ben toch wel teleurgesteld maar we houden moed.

Groetjes,

Puk  

hey puk en de rest,

Ik kan het ook nooit laten om vroeg te testen. Alstie dan negatief is baal je, maar je hoopt stiekum ook een beetje dat t gewoon te vroeg was. Ik heb me voorgenomen deze keer niet eerder dan 15 dagen na m'n eisprong te testen! ben benieuwd....

Dat zal dan waarschijnlijk 5 december zijn, leuk kadootje, ik ben echt heel lief geweest!!!

Vandaag weer met ovutesten begonnen. Nog niets te zien, maar dat verwacht ik ook pas vanaf vrijdag of zo. We klussen voor de zekerheid en vooral voor de lol gewoon lekker om de 2 dagen door. 't is vroeg donker en k-weer, dus wat moet je anders????

Spannend dries en anderen die bijna nod hebben, ik leef met jullie mee.

allemaal liefs van Wietske

Terug
Bovenaan