35+ klussers

Ik bedoel natuurlijk Brenda, tis ook al laat, ik ga gauw slapen,
of in ieder geval naar bed!

Hoi dames,

Heb even een vraag aan jullie misschien dat jullie het weten.

Ik ben bezig om af tevallen en ben al 3 kilo kwijt. Ik doe dat uit het boek van Sonja Bakker. Is het wel goed dat ik  bezig bent om af tevallen kan dit kwaad of moet ik gewoon normaal eten wat ik altijd hebt gedaan of is dit gewoon goed om toch wat kilotjes kwijt te raken? Hier loop ik over na tedenken of het wel goed is dat ik op dieet bent? Wie kan mij helpen alsjeblieft wat loop er steeds over na tedenken.

Heel veel groetjes allemaal van Brenda.

He Brenda,

Mijn verloskundige heeft gezegd dat ik voordat ik weer zwanger wordt goed op mijn vitaminen moet letten, dus dat betekent gewoon gezond en gevarieerd eten. Ik zou daarom als ik jou was gewoon normaal gaan eten of je moet een ontzettend overgewicht hebben, dan vind ik het een ander verhaal. Ook als je zwanger bent wordt het echt afgeraden niet op dieet te gaan omdat je daarmee veel afvalstoffen produceert die bij het kindje terechtkomen en dat is natuurlijk niet goed.

Als je gewoon normaal eet en de vetten en suikers zoveel mogelijk laat staan en vervangt door andere dingen, moet je ook al afvallen hoor, alleen gaat het dan minder snel.

xx Luna

He allemaal,

Weer effe update van mij; ik ben toch (al!) ongesteld geworden, dus helaas.....
Ik had heel even hoop dat het wel gelukt was, maar ik had er al rekening mee gehouden dat het niet zo was, dus volgende keer beter.

Brenda, die eerste drie kilo heb je alvast binnen, en wat Luna zegt  lijkt mij ook  inderdaad verstandiger; minder suiker en vet en verder vooral niet uithongeren!
Gelukkig zijn jullie weer allemaal opgeknapt!
Wat gaaf he, de eerste stappen van je kindje!
ik vond dat wel echt een heel erg leuk moment. (lijkt al weer een eeuw geleden, pfff, de tijd vliegt echt)

Angel, fijn dat het allemaal goed gaat, nog een paar weken en dan kun je na een goeie echo -weer wat fitter -gaan genieten!!!

Puk, vergeet die test, die zegt toch nog niets? Ik blijf voor je duimen hoor!

Luna, wat goed dat je al weer zo positief bent zo vlak na je curretage! Op naar een snelle od!

Wietske, ik hoop dat je met sinterklaas een positieve test hebt, zou wel heel erg leuk zijn he!

Ikke, heel veel succes deze twee maanden he, zet em op! Ik moet wel regelmatig aan je denken hoor, omdat wij ook wel een grens zullen gaan stellen aan hoe lang we doorgaan. Ik hoop dat we daar geen beslissing over hoeven te nemen en lukt het mij nog binnen een paar maanden om zwanger te worden.( Wie niet hier) Waarom wil je man eigenlijk niet meer na december? Vanwege jullie leeftijd?
Bij ons telt dat wel mee, hoewel ik er straks misschien weer anders over denk. ik voel me nog een stuk jonger dan (bijna) 38.

Sandy, al een jurk op het oog? Zijn jullie al druk met de voorbereidingen?
Nou, tot schrijvens allemaal,
liefs Gwen.

Hoi allemaal,

Ben ik weer ff, poeh heb tot nu toe een erg drukke week achter de rug dus nauwelijks tijd om hier weer ff te reageren!!!

Jammer dat er bij sommige weer die RD in aantocht zijn bahabah!!! Nou maar hopen dat volgende maand de feest maand gewoon iedereen hier zwanger is behlave ikke dan hé,haha!!! Nee alle gekheid op een stokje, hoop dat volgende maand weer een goed emaand is voor iedereen hier!

Angel, hoe gaat het meid??? Nog lekker veel kwaaltjes das alleen maar erg goed hoor hoop dat de echo goed is!!!

Luna, Fijn dat je weer zo positief tegen aankijkt allemaal, hoop dat je snel weer je NOD krijg, dan weet je waar je aan toe bent!!!

Gwen,jammer joh die rot duivels weer!!! Nee, heb nog geen jurk uitgezocht ga daar denk ik begin volgendjaar naar kijken heb toch nog tijd zat toch??? Nee , heb het bere druk met alle afspraken met vriendinnetjes en verjaardagen, pffff Dus nu ook alles alleen doen nu manlief 3 wk weg is met onze kleine meid das toch best pittig vindt ik, maar komt goed nog maar 1.5 week en hij ijs terug!!!

Nou meiden heel veel succes met alles en tot snel weer eens!!!

Liefs Sandy

Hé meiden,

Hier nog steeds geen spoor van de RD's maar ook een 2e test is negatief en ik heb een glas alcohol gedronken omdat ik zoiets had van nou ik ben toch niet zwanger dus kan mij het schelen. Nou ja nu dus geen RD's en ik ben zo knal onzeker over mijn eigen lijf, misschien moeten we het maar één kindje houden dat geeft tenminste rust want eerlijk gezegd heb ik er niet zo veel trek meer in omdat het mijn leven te veel beheerst waardoor ik de andere dingen uit het oog verlies. Gwen, balen dat de RD's gekomen zijn, hoe is het met de rest? Wietske al weer aan het klussen?

Groetjes,

Puk

Hoi meiden,

Er is weer flink geschreven hier, hoop dat ik alles een beetje heb onthouden.

Gwen, balen zeg dat de RD's zijn gekomen!
Puk, bij jou de testen negatief, snap dat je erg baalt. Maar....er is nog een klein kansje zolang er geen bloed is! Ik duim nog even heeeel hard meid.
Ja, heb het maar niet over vertrouwen in je eigen lichaam, dat was bij mij ook helemaal weg.

Wietske, er komen weer spannende weken aan.

Sandy, leuk al die voorbereidingen voor je huwelijk.
Ik denk dat wij ook gaan trouwen begin volgend jaar, maar dan houden we het vrij klein met alleen wat familie erbij. Het is voor ons allebei de 2e keer dat we dan gaan trouwen. Doen jullie het wel groot met een feest etc?

Luna, ja, dat wachten duurt echt lang! Ik ben blij dat ik momenteel erg druk ben met m'n werk, dat leidt wel af.
Ik hoop voor jou dat je cyclus snel weer op gang komt.

Brenda, ik zou inderdaad even wat minder streng Sonja Bakkeren hoor, is denk ik beter. Gewoon gezond eten en niet te veel snoepen is toch het beste als je zwanger wilt worden.

Sorry als ik iemand vergeten ben.

Ik krijg nu al een buikje vooral ''s avonds, dat vind ik wel erg vroeg!! Zometeen is het een tweeling?!

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan