He allemaal,
Weer effe update van mij; ik ben toch (al!) ongesteld geworden, dus helaas.....
Ik had heel even hoop dat het wel gelukt was, maar ik had er al rekening mee gehouden dat het niet zo was, dus volgende keer beter.
Brenda, die eerste drie kilo heb je alvast binnen, en wat Luna zegt lijkt mij ook inderdaad verstandiger; minder suiker en vet en verder vooral niet uithongeren!
Gelukkig zijn jullie weer allemaal opgeknapt!
Wat gaaf he, de eerste stappen van je kindje!
ik vond dat wel echt een heel erg leuk moment. (lijkt al weer een eeuw geleden, pfff, de tijd vliegt echt)
Angel, fijn dat het allemaal goed gaat, nog een paar weken en dan kun je na een goeie echo -weer wat fitter -gaan genieten!!!
Puk, vergeet die test, die zegt toch nog niets? Ik blijf voor je duimen hoor!
Luna, wat goed dat je al weer zo positief bent zo vlak na je curretage! Op naar een snelle od!
Wietske, ik hoop dat je met sinterklaas een positieve test hebt, zou wel heel erg leuk zijn he!
Ikke, heel veel succes deze twee maanden he, zet em op! Ik moet wel regelmatig aan je denken hoor, omdat wij ook wel een grens zullen gaan stellen aan hoe lang we doorgaan. Ik hoop dat we daar geen beslissing over hoeven te nemen en lukt het mij nog binnen een paar maanden om zwanger te worden.( Wie niet hier) Waarom wil je man eigenlijk niet meer na december? Vanwege jullie leeftijd?
Bij ons telt dat wel mee, hoewel ik er straks misschien weer anders over denk. ik voel me nog een stuk jonger dan (bijna) 38.
Sandy, al een jurk op het oog? Zijn jullie al druk met de voorbereidingen?
Nou, tot schrijvens allemaal,
liefs Gwen.