35+ klussers

Ha meiden,

Ja, lachen Angel, straks is het een tweeling! Nee joh, het is toch vrij normaal dat je buik opzet s'avonds? Heb ik ook in mijn' vochtvaste' (lees ongie- of eisprong-)dagen!
Dan lijk ik soms wel vier maanden zwanger terwijl ik normaal een platte buik heb.
Zou je het heel erg vinden om een tweeling te krijgen? Wel even schrikken denk ik, maar uiteindelijk best gezellig denk ik.( na de luierperiode....)

Puk, wat jij nu hebt had ik vorige maand ook, toen was het zo'n domper dat ik niet zwanger was, na al een paar maanden achter elkaar het gevoel te hebben dat het raak was. Ik was er ook even helemaal klaar mee. Dat heb ik deze maand helemaal niet, ik ben er  veel rustiger onder, ik zie het wel hoor. Het komt echt nog wel goed.
Jij zit toch pas in de tweede  'poging'? Het komt wel goed joh, of misschien is het al goed gekomen.... Gooi die tests de deur uit (hihi!) en wacht tot na je nod!
Van het telkens te vroeg negatief testen werd ik tenminste helemaal depressief dus dat doe ik niet meer.

Mamalou, al in je klusdagen?

Brenda, al nieuws?
Wietske, geen tijd om te schrijven.... snappen we hoor!

Luna, al weer van die ellendige hoofdpijn/nekpijn af?

Verder nog iemand vergeten?
Liefs Gwen

Hé meiden,

Nou ik heb ook weer wat hoor.......! Bij mij nog steeds geen RD's maar wel buikkrampjes af en toe wat echt ook maar heel minimaal is. Nu heb ik 2 testen van Predictor gebruikt, beide negatief, 1 test van het Kruidvat gebruikt en nu komt er een hele vage streep in het testvenster te staan?!!!!! Wat moet ik hier nu mee?!!!! Da's lekker dan want ik heb paracetamol geslikt en gisteravond heb een glaasje port gedronken....ik begrijp er helemaal niets van en ben compleet in shock dus ik laat het maar een beetje bezinken misschien dat de RD's toch nog komen want dit KAN gewoon niet!

Groetjes,

Puk

Hoi dames,

Nou ik zit in spanning hoor.
Want heb last van kokneigening last van me banden en last van me borsten en heb ook al een paar dagen zo'n honger. Meestal een paar dagen voor mij ongesteldheid dan zit het al te rommelen maar tot nu toe helemaal niks. Dus dames ik zit echt nu in spanning.
Ik moet 16 November ongesteld worden maar we hopen natuurlijk van niet we wachten het gewoon verder af meer kunnen we niet doen.

Maar dames ik hou jullie op de hoogte.

Heel veel groetjes van Brenda.  

Puk!!!!!!!

Zie je wel....er is nog hoop!!!! Ik heb al heel vaak gehoord dat de kruidvat-testen heel gevoelig zijn...dus!!!
Ha,ha...moest zo lachen om jou droge opmerking over de port en de paracetamol!
Nou, paracetamol kan geen kwaad als je zwanger bent en 1 zo'n glaasje port...nou, maak je daar ook maar niet te druk over hoor.
Ohhhh....ik hoop zo dat het raak is! Koop anders morgen even de digitale test van ClearBlue.

En Brenda!
Jij ook in spanning, natuurlijk duim ik voor jou ook heeel hard!

Groetjes,
Angel

Goeiemorgen dames!

Heee!!!! Dat klinkt hoopvol Puk!!!!! En voor jou eigenlijk ook, Brenda!

Het clubje niet-zwangere dames wordt wel klein zo zeg, ik ben blij dat de vaste kern blijft hangen hier, wel zo gezellig!!!! (dus dan weten jullie vast wat je te doen staat, ook nog lekker hier blijven,hahahaha!!!!)

Nou, ik hoop dat je een VETTE streep te zien krijgt binnenkort, Puk, zodat alle twijfels weg zijn! Heb je al wat klachtjes?

Hoe is het met jou, Angel, nog op en top zwangergevoel?

Mijn ongie is nog niet echt op gang gekomen, maar zal vandaag of morgen wel losbarsten!

Wanneer ga jij testen, Brenda?
Houd ons allemaal op de hoogte he, meiden! Ik blijf hard duimen hoor!

Ik ga vandaag de zolder schilderen, we gaan hem splitsen voor een evt. kindje volgend jaar (lijkt nu ineens heeeeel erg voorbarig omdat ik intussen al mijn 6e ronde in ga, oei...)

Liefs Gwen.

Hoi meiden,

Vandaag bij de apotheek testen gehaald en weer zo'n vage streep! Ik doe zondagochtend nog een test om te kijken of de HCG waarde al meer gestegen is, is de streep dan nog zo vaag dan vrees ik dat het op een miskraam gaat uitdraaien omdat er niet voldoende HCG aangemaakt wordt. Ik heb wel last van mijn borsten en het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar verder niets! Enne ik blijf hier nog wel hangen hoor ik vind het veelste gezellig hier! Gwen, misschien ben je toch zwanger als je ongi niet doorzet? Brenda voor jou ook heel spannend allemaal en Angel hoe voel je je nu? Wietske heb je nog goed nieuws?

Groetjes,

Puk

Hey allemaal,

Brenda, mamaron, angel, puk,
voor jullie is het allemaal spannend op t moment. Als jullie allemaal zwanger zijn wordt t hier wel leeg, maar ik hoop toch dat t zo is!!!!
Ik had zojuist 2 vette strepen op de ovutest, dus nu geen tijd meer om uitgebreid te schrijven, we moeten aan de bak!

trusten allemaal,
Wietske

He puk, dat had ik toch ook, eerst alleen maar vage streepjes. Heb toen ook op zondagochtend (3 dagen na NOD) nog een keer getest, en toen was het echt wel duidelijk :   ik duim voor je dat bij jou zondag ook de twijfel weg is!!

Wietske, fijne nacht gehad? Zou toch zo maar eens kunnen lukken deze maand, het wordt weer spannend!!

Brenda? al nieuws? Wie nog meer aan het wachten tot de RD wegblijven??  Hopelijk senl goed bericht!

Hier alles rustig, nog steeds niet veel kwaaltjes, zit af te tellen tot woensdag dan mag ik éindelijk naar de vk.

bries

Terug
Bovenaan