35+ klussers

Hallo dames,

Hier nog een "oudje" ,zal me even voorstellen.
Mijn naam is Carolien(Caro),35 jaar ben 13 jaar getrouwd met Martin en samen hebben we 8 kinderen.
3 jongens en 5 meiden.
jongen 1991(Michael),jongen 1994(Jeffrey),meisje 1997(Kimberley),meisje 1999(Dominique),meisje 2001(Kelsy),meisje 2003(Lindsey),meisje 2005(Alyshia) en dit jaar is onze jongste geboren,Damian.
Intotaal heb ik 7 miskramen gehad,de laatste was met 12 weken in 2006.
We hebben heel erg getwijfeld,maar willen toch nog voor een kindje gaan!

liefs Caro

Hoi allemaal, hier nog iemand van boven de 35.... ben zelfs net 38 geworden. Kan het zelf niet geloven, maar het is toch echt zo.
Al een jaar met de pil gestopt, maar er niet heel erg mee bezig geweest. Mijn vriend wilde wel, wilde niet, wist het niet etc.... toen besloten te stoppen en maar zien wat er komt. Niks dus ;(
Nu is hij er ook uit en wil toch wel graag, dus vanaf nu tellen we ronde 1, en zijn lekker aan het klussen geweest. Mijn NOD is de 16e. het is ons eerste kindje als het mag lukken

Bries

Hoi Caro,

Wat leuk dat je ook mee kletst! Iemand met zoveel zwangerwordenenzijn ervaring heeft er vast meer verstand van dan ik en de andere 'beginners'. Zo'n groot gezin had ik misschien ook gekozen als ik mijn man een jaartje of 10 of 15 eerder had ontmoet! Ik ben 37 jaar en we zijn 2 maanden getrouwd en ik zit net in de 3e ronde voor t eerste kindje. Voorlopig zou ik al superblij zijn als t 1x keer lukt, daarna zien we dan wel verder...
Veel succes met zwanger worden, heb je nog tips?

Groetjes
Wietske

Hoi Sandy,

Mijn nieuwe nod is nu 8 oktober, nieuwe ronde van klussen en dan wachten! Ik neem me ook steeds voor om niet eerder te testen dan een dag na mijn nod, maar dat is totnutoe nog niet 1x gelukt! ongeduldig tiepje ben ik sowieso volgens man en vriendinnen, dus dat zal dan wel.

Groetjes Wietske

Hoi Caro, heerlijk zo'n gezin. Dan zit ik met 4 op de helft. Zal je   niet meer inhalen. Ik ben al 39,5 . Zelf heb ik 4 broers en 3 zussen dus weet wel hoe het is.

quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 15:51:34'));

Hoi Caro,

Wat leuk dat je ook mee kletst! Iemand met zoveel zwangerwordenenzijn ervaring heeft er vast meer verstand van dan ik en de andere 'beginners'. Zo'n groot gezin had ik misschien ook gekozen als ik mijn man een jaartje of 10 of 15 eerder had ontmoet! Ik ben 37 jaar en we zijn 2 maanden getrouwd en ik zit net in de 3e ronde voor t eerste kindje. Voorlopig zou ik al superblij zijn als t 1x keer lukt, daarna zien we dan wel verder...
Veel succes met zwanger worden, heb je nog tips?

Groetjes
Wietske

Tips???mmmm ff denken hoor

Wat mijn man en ik doen als we graag een kindje willen is de eerste 3 weken na de rd om de dag vrijen,dan heb je de meeste kans is mijn "ervaring"

quote: Wilhelmin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 22:30:32'));

Hoi Caro, heerlijk zo'n gezin. Dan zit ik met 4 op de helft. Zal je   niet meer inhalen. Ik ben al 39,5 . Zelf heb ik 4 broers en 3 zussen dus weet wel hoe het is.

Hoi,

Ja heerlijk is t zeker,ben me ook wel goed bewust dat het byzonder is om 8 kinderen,8 gezonde kinderen te "hebben"
Soms voel ik me ook best wel eens schuldig als ik hoor dat anderen geen kinderen kunnen krijgen ,ik heb ze ook niet zomaar "gekregen"maar toch.....

hey isilda,

hoe is het intussen met jou, heb je al positief nieuws?
ik hoop het voor je.

liefs gwen.

Terug
Bovenaan