35+ klussers

Hoi dames,

Hoe gaat het allemaal met de dames die net als ik in spanning zitten? Ik zit net als jullie heel hard te  dat het raak is want dat willen wij allemaal dolgraag natuurlijk.

Vandaag is mij OND dag maar tot op heden nog steeds niks. Heb nog steeds last van mij borsten kokneigingen en  van me banden dit heb ik nooit als ik ongesteld moet worden want dit voeld gewoon weer toen ik van me zoontje Bieko zwanger was. Dus dames ik gaat vandaag een zwangerschaps tets kopen en morgen ochtend maar testen wie weet. Want voel ook nog steeds niet dat het zit te draaien. Vind het toch weer allemaal spannend hoor dames. Maar goed ik wacht tot morgen met testen maar ik hou jullie op de hoogte hoor dames.

Nou die dames die ook in spanning zitten ik  voor jullie hoor.

Heel veel groetjes van Brenda allemaal .

h

quote: brenda67 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-11-2007 10:03:25'));

Hoi dames,

Hoe gaat het allemaal met de dames die net als ik in spanning zitten? Ik zit net als jullie heel hard te  dat het raak is want dat willen wij allemaal dolgraag natuurlijk.

Vandaag is mij OND dag maar tot op heden nog steeds niks. Heb nog steeds last van mij borsten kokneigingen en  van me banden dit heb ik nooit als ik ongesteld moet worden want dit voeld gewoon weer toen ik van me zoontje Bieko zwanger was. Dus dames ik gaat vandaag een zwangerschaps tets kopen en morgen ochtend maar testen wie weet. Want voel ook nog steeds niet dat het zit te draaien. Vind het toch weer allemaal spannend hoor dames. Maar goed ik wacht tot morgen met testen maar ik hou jullie op de hoogte hoor dames.

Nou die dames die ook in spanning zitten ik  voor jullie hoor.

Heel veel groetjes van Brenda allemaal .

Hoi meiden,

Heel spannend allemaal, Brenda en Puk!

Nou, Wietske en Mamalou (ben je er nog?), wij moeten maar flink ons best gaan doen (en vooral ook wat geluk hebben!) dan blijven we niet met z'n  viertjes (Sandy  ook natuurlijk)  achter he!
Bij mij echt geen twijfel mogelijk hoor, de tampons zijn niet aan te slepen....(sorry)
Ik heb wel een kortere cyclus sinds ik met die etos tabletten aan de gang ben gegaan. Die regelen je cyclus en zorgen voor extra vruchtbaarheid. Of die dingen werken juist tegen zodat je ze jaren slikt en ze wat extra winst maken, haha!!!
De eerste keer was ik al binnen drie maanden zwanger  na de laatste pil en nu gaan we de 6e ronde in, dus het mag nu wel hoor.
Het zoldertje wordt in ieder geval wel mooi!
Liefs Gwen.

Nou, da's ook wat,   lieve Luna en Ikke ik ben jullie helemaal vergeten mee te tellen, sorry,sorry!!!!!

Hoi meiden,

Puk en Brenda, spannend allemaal!!! Ik duim heel hard.
Ja, Puk, het zou echt kunnen hoor met dat HCG-gehalte. Had je toch maar geen digitale test gekocht, ik vond het heel fijn, al die vage streepjes, daar werd ik een beetje gek van.

Wietske, veel klusplezier!

Gwen, balen dat je ongi toch echt heeft doorgezet. Leuk dat jullie de zolder aan het doen zijn. Wij zijn aan het kijken voor een nieuw bed voor m'n dochter. Het zal wel een prinsessenkamer worden, dat wil ze graag.

Sandy, alles goed? Je mannetje al bijna terug?

Luna, hoe gaat het nu met je, lichamelijk alweer fit? Heb je nog een nacontrole bij de gync?

Hier alles goed. Ik ben nu in ieder geval al iets langer zwanger dan met m'n vorige 2 zwangerschappen die in een miskraam zijn geeindigd.
Ik heb nog zere borsten, ben erg moe, begin al wat uit te zetten,  de misselijkheid is wel minder. Koffie smaakt me nog steeds niet zo en ik heb wel meer honger. Ik hoop zo dat alles nog goed zit daarbinnen. Nog 1,5 week wachten op de echo. Spannend hoor.

Bries, jij komende week 1e controle/echo. Hoeveel weken ben je nu?
Ik hoop dat je mooi, hart kloppend hartje ziet vd week.

Groetjes,
Angel

Hoi dames,

Nou ik val gelijk met de deur open.
Ben zojuist vanmiddag overvallen door die  duivels. Ik dacht echt   dat het deze ronde raak zal zijn. Want al die klachten die ik had  had ik ook met mij zoontje toen ik zwanger was van hem.
Nou dames  jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik even een traantje heb laten lopen en wat gevloekt ook ik had me een bui daarna. Maar ja ik moest natuurlijk weer blij zijn voor me zoontje Bieko die kan ik niet zo laten spelen in zijn ééntje dus ben gewoon met hem weer bezig geweest. Heb lekker alles even naast me neer gelegen even er niet over na denken toch dames? Wij gaan door naar ronde 7 en hopen dat het dan wel raak is maar ja we zien wel meer kunnen we niet doen.

Ik wens de dames die nog wel in spanning zitten heel veel gelukt dat het raak mogen zijn. Ik  heel hard voor jullie.

Heel veel groetjes van Brenda allemaal    

Hallo meiden,

Nou vandaag toch maar een test van CB gedaan en wat kwam er te staan....ZWANGER!
En dat in de 2e ronde, hoe is het mogelijk? Ik moet nog wel erg wennen aan het idee dat er een 2e kindje bij gaat komen omdat ik toch niet echt durf te genieten uit angst voor een nieuwe miskraam. We duimen dat het goed blijft gaan meer kunnen we niet doen maar spannend is het wel zeker nu ik net een andere baan heb! Brenda, balen dat de RD's zijn gekomen, Wietske ik hoop dat het echt raak is deze keer, Angel hoe voel je je nu? Bries, spannend dat je naar de vk gaat, Gwen zit je al weer tegen de klusronde aan of zijn de RD's er nog steeds?

Groetjes,

Puk

Hallo allemaal,

Er is weer veel gebeurt hier zo te lezen poeh hé!!

Puk jij van harte met je zwangerschap wat geweldig dat het zo snel is gelukt!!! Probeer toch wel een beetje te genieten ook al is het de eerste tijd spannend voor jullie!!! En een goede zwangerschap gewenst!!!

Brenda, hé bah weer de RD wat shit kan me voorstellen dat je een traantje hebt gelaten!!! Zeker als je van alles denkt te voelen en dat je dan toch RD krijgt is dat wel suoer balen, maar kop op meid op naar de volgende ronde!!!!

Wietske en Gwen al vollop aan het klussen geweest???
Hoop dat deze ronde voor jullie ook raak is!!! Zet hem op meiden!!!

Angel, het wordt spannend voor je hé meis hoop zo dat alles goed blijft gaan voor je en natuurlijk een goede echo, maar positief blijven hoor en aan je klachten te zien zit het wel goed denk ik of nee hoop ik!!! Alvast succes ermee hé!!!

En Luna hoe is het met jouw??? Hoop dat je het een beetje hebt laten bezinken allemaal en een plekje hebt kunnen geven, nog veel succes hé meis en sterkte nog!!!

Weet niet of ik nog meiden ben vergeten maar wens iedereen succes met alles!!!

Heb zelf een roerig weekje achter de rug, het was erg druk en erg teveel voor me vrees ik!!!
Iedere dag weg of iets te doen tot woensdag was dat zo!!! donderdag met Jessica ons dochertje van ruim 8 mndjes naar de kinderartz geweest ze was erg verkouden en rochelde zo dus ik vertrouwde het niet wat bleek had ze bronchitus!!! Dus moet ze nu   4maal daags verneveld worden, wat niet leuk is als je zo klein bent, maar ze laat het wel steeds beter toe dus gelukkig!!! Ook snachts is ze veel wakker erg veel hoesten en onrustig poeh erg vermoeiend zeker als je ook nog alleen bent!!! Gelukkig komt mijn vriendje morgen over 1 weekje   weer thuis ben zo blij als die er weer is!!!
Vandaag trouwens bij een kinderrommelmarkt hier geweest jeetje mooie spullen heb gelijk kei veel truitjes en winterslaapzakken gekocht en een buggyzak voor de winter en ook een autostoeltje want ja ze wordt haast te groot voor de maxsicosi!! Dus was weer een vruchtbaar dagje haha!!!

Nou lieve meiden tot snel weer en oh ja wil iemand me toch nog toevoegen op jullie lijstje heb mijn NOD op 20 november en het is dus ronde 5 voor tweede kindje!!!
Alvast bedankt!!!

Liefs sandy

Terug
Bovenaan