35+ klussers

Hoi,

Puk, van harte gefeliciteerd meid!!!!! Het is je van harte gegund! Ben blij voor je.
Ik snap dat je nog heel voorzichtig blij bent. Het is toch wel spannender als je eenmaal een keer een miskraam hebt gehad.

Ik heb af en toe ook nog de neiging om weer een test te doen, maar m'n lichaam geeft nog wel signalen af dat ik zwanger ben, dus tot nu toe heb ik me weten te beheersen (heb nog 1 digitale test in huis). M'n misselijkheid is wel minder, af en toe nog een vlaag, als ik dan wat eet gaat het weer weg. Verder nog wel ontzettend pijnlijke borsten en ik groei ook al! Heb ook meer trek en ben eerder moe.
Heb jij al symptonen?

Brenda, balen meid, ik kan me heel goed voorstellen dat je een traantje hebt gelaten, als je zo'n goed gevoel erover hebt, valt het extra hard tegen als het dan toch niet waar blijkt te zijn.

Sandy, sneu zeg dat je dochtertje bronchitus heeft, altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn, je zou het dan zo over willen nemen van ze hè?!
Fijn dat je man bijna terug komt, nog even volhouden!!

Ik moet nog 8 dagen wachten op de echo! Pfff...wachten duurt lang.
Gelukkig ben ik weer best druk vd week, dus dan gaat de tijd wel snel.

Gisteren zijn we uit geweest en ik heb de smoes vd antibiotica-kuur gebruikt, geloof dat ze er wel in zijn getrapt. Nu komend weekend weer wat verzinnen, dan gaan we eten bij vrienden. Denk maar weer de antibiotica-kuur!!

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Wietske, weer in de wachtweken zeker?

Groetjes,
Angel

hoi allemaal,

Ik schrijf maar even een kort berichtje, want het forum werkt zo slecht dat het de helft van de tijd toch niet geplaatst wordt!!

puk hartstikke supergefeliciteerd!!!! wat een geluk, al in de 2e ronde!!!!

Brenda balen!!!! kweet precies hoe t voelt!!

Wij hebben met veel enthousiasme en heel veel plezier heel hard geklust en hopen nou maar weer dat t deze keer in ronde 5 gelukt is!!! Nu eerst weer wachten, wachten ,wachten, wachten.
Mijn nod is nu 30 november, dus nog 1,5 week wachten, wachten.....

nog een vraagje:
De laatste keer tijdens het vrijen (klussen) deed het bij mij van binnen pijn. Dat heb ik anders nooit, herkent iemand dit?? t was een paar dagen na de eisprong, dus puur voor de lol, maar als het pijn doet is de lol er gauw af!

allemaal veel de groetjes van Wietske

Hoi meiden,

Balen zeg dat het forum zo raar doet, ik heb al een email gestuurd, ze schreven terug dat er aan gewerkt wordt!

Puk, hoe is het nu? Heb je de verloskundige al gebeld?

Wietske, ik heb dat ook een keer gehad dat het pijn deed, ik geloof dat het toen ook net tijdens of na m'n eisprong was. Weet ook niet hoe het kwam, misschien omdat de baarmoedermond dan meer openstaat?
Ik duim heel hard voor je, 30 november je NOD! Spannend, nog een lange week wachten.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Hier alles goed, voel me wel op en top zwanger, misselijk, zere borsten, warm eten heb ik geen trek in, maar ook wel weer meer honger.
Volgende week dinsdag m'n 1e echo bij de gync., spannend hoor.
Begin vooral 's avonds al een buikje te krijgen, als de echo goed is, gaan we het aan m'n ouders/schoonouders en broers en zussen vertellen.
Nog even en het valt al bijna niet meer te verbergen. Gaat sneller dan bij de zwangerschap van m'n dochter.

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal, het forum heeft nog steeds kuren, maar ik probeer toch maar een kort berichtje te plaatsen.
Vandaag de 1e echo, en heb dus ons kindje kunnen zien. Ik zelf had uitgerekend dat ik precies 9 weken was, en volgens de echo was ik inderdaad 9weken en 0dagen. Ons frummeltje is 2,2 mm groot en het hartje klopte goed.
Nu nog afwachten tot de screening, volgende week bloedprikken en dan 13 december de nekplooimeting.   maar so far so good!!

Angel, jij mag volgende week he, spannend hoor. Ik duim voor je dat alles goed gaat.
Puk, hoe gaat het met jou?

Wietske.. weer op t wachtbankje tot de 30e, het kan zomaar ineens raak zijn, ik hoop het voor jullie!!!!!  
Gwen, alweer aan t klussen toe? ook voor jullie natuurlijk de duimen op elkaar!

Sandy, hoe gaat het nu? je man komt bijna weer thuis he, fijn. Al druk met de voorbereidingen bezig voor je huwelijk?

Wie ik vergeten ben, natuurlijk ook heel veel succes.

gr Brigitte

3  november:
Wietske 37 jaar, 4e ronde 1e kindje, cyclus 25 dagen
7 november: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon uit 2006, 5e ronde)
8 november: Angel, 36 jaar, 6e ronde,2e kindje, 11 aug. 1e miskraam, 11 oktober 2e miskraam.Zwanger
16 November: Brenda, 39 jaar. 6e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
17 november: Gwen, 37 jaar, 5e ronde, 2e kindje
24/25 november: ikke35 (35 jaar, zoon4, dochter 3, miskraam mei 2007, 10e ronde
27 november: Wietske, 37 jaar, 5e ronde 1e kindje, cyclus 25 dagen

December:

Hoi meiden,

k Ben even aan t rekenen geslagen en 3 van de 4 keer werd ik 12 dagen na de eisprong ongesteld, dus dat zou de 27ste moeten zijn. Duurt gelukkig nog maar 6 weken! Ik voel nog helemaal niets bijzonders, dat zegt dus lekker helemaal niets!

Wel leuk angel en Brigitte dat jullie ook na je zwangerschap af en toe blijven schrijven (als het forum het doet) Ik lees allemaal nieuwe interessante dingen. Is het werkelijk zo dat het vruchtje/kindje 2,2 mm nog maar klein is en dat je dan al een kloppend hartje kunt zien???? Wonderlijk! Ik hoop dat ik het ook allemaal mee mag maken, wil best een beetje kotsen en zo als dat nodig is!

Allemaal succes met wachten, klussen, wachten, klussen enz enz enz

Liefs
Wietske

Hoi allemaal,

Poging 30........Het forum werkt deze keer wel heel lang niet zeg!
Hopelijk kan ik je eindelijk feliciteren, Puk!!!!!
Geniet er van meid, ik hoop dat je een onbezorgde en fijne zwangerschap hebt!

Nou, iedereen al weer een week verder ondertussen!

Fijn, Bries, dat de echo goed was! Ik verbaasde me wel over de grootte van het kindje, is het nog echt zo klein joh?
Hopelijk is bij jou ook alles goed Angel, en heb jij straks ook een mooi fotootje van je wondertje!

Wietske, ik heb zelf ook wel eens heel erg pijn met vrijen tijdens de eisprong, net of ik dwars door mijn buik heen word geprikt(sorry, maar dat maakt het misschien nog duidelijker). Heb ik ook al vaker gelezen op andere forums, dus het zal wel normaal zijn. Hopelijk is het deze maand raak voor jullie!

Sandy, is je dochtertje al weer beter? Gelukkig komt je mannetje snel weer thuis he.

Luna, al weer een beetje de oude?

Mijn klusdagen zijn nog niet in zicht, maar we gaan er straks maar weer gemotiveerd tegenaan, haha!
Nou, Brenda, hopelijk voel jij je ook weer een stuk beter, ik had die teleurstelling ook zo erg een paar maanden geleden, hopelijk lukt het ons volgende maand.

Hoe is het met de rest van de dames?
Nou, nu maar duimen dat ik niet weer alles voor niets getikt heb...
Ik probeer eerst maar eens te 'copie-pasten'

Liefs Gwen.

he he!!!! ein-de-lijk kan ik dan een berichtje hier plaatsen. Jeetje zeg wat een ellende, op andere topics kan ik nog wel wat plaatsen maar  hier is het echt dramatisch.

Zo, nu ga ik eerst eens wat berichtjes terug lezen want ik ben het ff kwijt hier. Tot zo haha.

Ben ik weer.
Wietske, ik hoop dat jullie goed je best gedaan hebt vorig week donderdag. Ik schrok in eerste instantie omdat ik "twee vette strepen" las, ik dacht dus dat het raak was, maar een seconde later las ik "ovutest", nou ja nog een weekje wachten en dan hoop ik dat je nog twee vette strepen hebt.

He jakkes Gwen, al weer de 6e ronde in. Volgende week weer aan de klus? Blijft het nog wel leuk of wordt het een soort van "verplicht nummer"? Dat had ik 4 jaar geleden heel erg omdat ik toen zo onregelmatig was en dan weet je niet wanneer je ei komt, heel frustie. Na een paar maanden gaan temperaturen en was gelijk zwanger. Nu doe ik dat weer omdat ik dan mijn ei weet en dan hoeft je niet persé meer te klussen en dan blijft het nog een beetje leuk.

Brenda, tja meid, denk je te weten zwanger te zijn en dan komen die #$@$^ duivels onverwacht. Wat een tegenvaller dan! Logisch dat je een traan moet laten, je vertrouwt op je gevoel maar dat laat je dan lelijk in de steek. Ik hoop voor je dat je snel een goed bericht hebt.

Jeetje Puk!! zwanger, gefeliciteerd!!!!! Ik hoop met je mee dat het helemaal goed zal gaan. Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?

Sandy, aaah wat zielig voor je meisje! En voor jou.. Die gebroken nachten is ook niet echt fijn natuurlijk. Hoe gaat het nu met jullie? Gelukkig nog even en dan is je mannetje er weer. Hoe is het trouwens met je NOD? Die had je gisteren........... Vervelend dat forum, want dan wordt er toch minder geschreven en ik ben onwijs nieuwsgierig.

Angel, het gaat hartstikke goed met jou he? Super meid, elke dag is er weer één moet je maar denken. Nog even en dan krijg je een echo. Hoeh spannend! Weet je al welke smoes je gaat verzinnen voor aankomend weekend?

Bries, toen ik jouw berichtje las, kreeg ik ff een raar gevoel. Jij hebt precies een echo gehad op de zwangerschapsduur dat wij ook de echo hadden. Ons frummeltje was 2,3 mm. Gelukkig zagen jullie wel een hartje.

Met mij gaat het gelukkig al weer een stuk beter. Gisteren nog wat gevloeid, maar was bruin bloed, vandaag een ietsiepietsie maar bijna niet te zien. Mijn temp heb ik gisteren weer eens opgenomen en die was weer lekker laag, 36,7 ipv 37,3 dus de cyclus is weer begonnen, maar wanneer precies weet ik niet. Blijf wel tempen nu om te kijken wanneer nu de eisprong weer is. Ik hoop dat ik nog steeds zo regelmatig ben als voor de zwangerschap. Ergens begint het wel weer te kriebelen hoor, eigenlijk wil je ook geen kans laten liggen, maar of het verstandig is?? Ik heb vandaag es zitten rekenen en stel dat ik meteen weer een eisprong zou hebben rond sinterklaas dan ben ik ergens uitgerekend eind augustus en dan ben ik net 40 geworden. Dat is voor mij toch wel een domper hoor, dat als ik nu nog zwanger zal worden ik ga bevallen als ik 40 ben. Dat getal gewoon, bah, ik voel me nog lang geen 40, maar begin 30. Ik ben wel blij dat ik het word hoor, mijn neef is in augustus overleden op 38 jarige leeftijd dus we mogen allemaal blij zijn dat we ouder worden, maar toch... Ach, jullie begrijpen me vast wel.

Nou het is weer een heel epistel geworden. pfff ga maar weer es sluiten. En inderdaad copy-en-pasten, zucht..

xx Luna

oeps... ik heb een typfout gemaakt natuurlijk, ons kindje is nu 2,2 CM, (of 22 mm) maar 2,2 mm is inderdaad wel errug klein.

Luna, ik kan me heel goed voorstellen dat jij mijn berichtje met wat dubbele gevoelens leest. Toen jij melde dat het bij jullie niet goed was gegaan, wist ik net dat ik zwanger was. Ik besefte me toen nog meer dan ooit dat het niet vanzelfsprekend is, en ging ook best zenuwachtig naar de vk vandaag.
Ik hoop voor jou dat het alsnog snel mag lukken, en ach, wat is leeftijd, het is maar een getal. Het belangrijkste is hoe jij je voelt toch!

gr Brigitte

Terug
Bovenaan