35+ klussers

He, Brigitte, ben jij blond?? Ik wel namelijk... ik schrijf gewoon jou na met die mm's. Het was inderdaad 2,3 cm. Dommie....

En inderdaad een getal is maar een getal, maar toch... het klinkt al zo oud.

xx Luna

haha, ik ben blond....
Niet meer zo blond als vroeger, maar daarom help ik de natuur nu maar af en toe een handje!   moet natuurlijk wel een excuus blijven houden voor alle domme dingen die ik zeg, doe of op fora neer pen

haha ja dat gebruik ik ook altijd als ik iets niet goed heb gedaan. Tja blond he????

Ik heb trouwens net uitgerekend dat ik ongeveer 18 december mijn NOD of WOD heb. Doe ik ook weer een beetje met jullie mee.

Groetjes,
Luna

Hoi, Hoi,

Nou, over blond gesproken.....
Ik dacht net eindelijk eens  ovulatietesten te bestellen bij matcare, heb ik 9 stuks zwangerschapstesten besteld! Ik heb als antwoord op hun bevestigingsmail gevraagd of ze de bestelling nog willen omzetten, ik ben benieuwd, alles gaat daar natuurlijk geautomatiseerd.

Ik was wel eens benieuwd of ik ook echt op de dagen dat ik mijn eisprong denk te voelen vruchtbaar ben of dat ik er vrij ver van af zit omdat ik telkens   drie a vier dagen onregelmatig ongesteld word.

Luna, ga je er weer meteen voor als je ongesteld bent geweest?
Hopelijk is het vloeien ook snel over en verloopt ales weer normaal.

Gezellig toch, Angel, dat je al een buikje hebt? Ben je erg misselijk?

Nou, hopelijk krijgen ze het forum nog eens aan de praat en wordt het weer wat makkelijker om te lezen en te plaatsen!
Liefs Gwen

pffff hahaha Gwen, ook een blondje dus... En maar denken waarom er nou geen 2 strepen op de ovutest komen, geweldig hahaha.

In ieder geval ga ik er na mijn ongi weer voor 100% voor. Maaaaar.... misschien dat ik stiekum over anderhalve week weer begin. De vrouw van het echocentrum zei dat ik meteen weer zwanger mocht worden. Als je lichaam er niet aan toe is, word je gewoon niet zwanger  en de gyn zei 1x menstruatie afwachten anders weten we niet precies hoelang je zwanger bent. Nou weet ik dat wél, want ik temperatuur dus dan kun je dat precies zien. 4 en half jaar geleden was ik zo onregelmatig ongi als ik weet niet wat (tussen 28 en 56 dagen) dus als je dat hebt, dan weten ze ook niet wanneer je zwanger bent geworden. Ik wist het toen wel door de temperatuurstaat.
En ik moet zeggen het valt mij mee hoe ik me voel, mijn vriend wil de beslissing  aan mij overlaten. We wachten gewoon nog een weekje af en kijken dan.

xx Luna

Nou, spannend weer hoor Luna.
Hopelijk kunnen we eens door naar het volgende forum, om vervolgens  gezellig met z'n allen hier te blijven kletsen!!
Het is gelukt om de bestelling te wijzigen, dus morgen of overmorgen kan ik voor het eerst met de ovulatietesten aan de gang. Ik denk wel dat de hele zooi er in een maand doorheen gaat, omdat ik vermoed dat mijn ei al in zicht is terwijl dat misschien helemaal niet zo is.
Om nog op je vraag terug te komen of het al een' moetje' begint te worden: Nee, het is wel goed om er gewoon bewust wat tijd voor vrij te maken, al is het denk ik wel relaxed om precies te weten  dat je  geen kans  gemist hebt, dus vandaar eens een keertje die testen.
Bevallen ze jou goed, Wietske, jij had ze toch ook van matcare?

Ik droomde vannacht dat Ralph tussen neus en lippen door zei dat het voor hem helemaal niet meer hoefde, een tweede. Ik liep in die droom de hele tijd achter hem aan en ik kon hem niet bereiken. Gezellig he.(verborgen frustatie?)
Kwam waarschijnlijk doordat hij gisteren zin in vrijen had, en ik  veel te moe was  en hij toen grapte; okee, maar dan ook niet volgende week he!
Vanavond is hij  bij zijn broer  in huis klussen, hopelijk komt hij nog op tijd thuis ;-)
Nou, tot zo misschien nog,
Liefs Gwen.

He Gwen, vind dat ook een goed idee hoor om gewoon hier te blijven kletsen met het cluppie. Op de zwangerfora wordt niet zo heel veel geschreven en ik zou jullie wel missen als we allemaal gaan uitwaaieren. Vind het net zo gezellig zo.

ff wat anders: kijken jullie ook naar babyboom? Vanavond komt er een vrouw (Debby) met haar man aan bod, maar op haar weblog zijn ze al sinds de zomer uit elkaar. Hij is  op een avond plotseling bij haar weggegaan toen zijn 3 maanden zwanger was, terwijl hij voor haar de prins op het witte paard was/is. Dat lijkt me zó erg. Ondertussen is ze al bevallen en moet het nu helemaal alleen doen.

xx Luna

Goed dat je het schrijft, ik vergeet altijd te kijken en dan doe ik het later soms op uitzending gemist.
Wel rot als je man weggaat en je met een kindje alleen blijft, komt ook nog eens die uitzending achter je aan.....
Veel kijkplezier!

Terug
Bovenaan