Nou, spannend weer hoor Luna.
Hopelijk kunnen we eens door naar het volgende forum, om vervolgens gezellig met z'n allen hier te blijven kletsen!!
Het is gelukt om de bestelling te wijzigen, dus morgen of overmorgen kan ik voor het eerst met de ovulatietesten aan de gang. Ik denk wel dat de hele zooi er in een maand doorheen gaat, omdat ik vermoed dat mijn ei al in zicht is terwijl dat misschien helemaal niet zo is.
Om nog op je vraag terug te komen of het al een' moetje' begint te worden: Nee, het is wel goed om er gewoon bewust wat tijd voor vrij te maken, al is het denk ik wel relaxed om precies te weten dat je geen kans gemist hebt, dus vandaar eens een keertje die testen.
Bevallen ze jou goed, Wietske, jij had ze toch ook van matcare?
Ik droomde vannacht dat Ralph tussen neus en lippen door zei dat het voor hem helemaal niet meer hoefde, een tweede. Ik liep in die droom de hele tijd achter hem aan en ik kon hem niet bereiken. Gezellig he.(verborgen frustatie?)
Kwam waarschijnlijk doordat hij gisteren zin in vrijen had, en ik veel te moe was en hij toen grapte; okee, maar dan ook niet volgende week he!
Vanavond is hij bij zijn broer in huis klussen, hopelijk komt hij nog op tijd thuis ;-)
Nou, tot zo misschien nog,
Liefs Gwen.