35+ klussers

Nou, ik zit hier ongelovelijk mijn pies op te houden en ik moet nog drie uur wachten voordat ik kan testen!
Net zijn die ovulatietests binnengekomen (toch gelukt) dus ik ben erg benieuwd. Gisteravond voor het eerst eens een goeie schiethouding aangehouden tijdens het klussen. We doen altijd maar gewoon wat we lekker vinden, nu maar eens funktioneel (en was ook lekker) gedingest.
O, en ik heb vandaag een robijnsteen bij de tuinen gekocht en aan mijn navelpiercing gehangen.  Werkt o.a. gunstig op de eierstokken en preventief tegen miskramen. Baadt het niet.....
Jemig, hoe doen jullie dat zeg, met je plas ophouden, is toch geen vijf dagen achter elkaar  te doen? Of went dat gewoon, ik ga normaal gesproken  ieder (anderhalf) uur, plasgeit he?
In ieder geval het vele drinken maar eens  laten de komende dagen.

Nou, van babyboom word je ook niet vrolijker he, dat er nog zo veel kinderen geboren worden!
Voelt iedereen zich nog zwanger, vruchtbaar,hoopvol enz?
Ik ben helemaal happy met mijn sticks, hopelijk ben ik er niet alsnog te laat mee, want mijn cyclus is aardig van de wap.
Liefs Gwen

Hé meiden,

Wat doet het forum weer naar zeg het is echt een ramp om er op te komen! Luna fijn dat je je weer wat beter voelt hopenlijk kun je binnenkort weer aan het klussen beginnen! Gwen en Wietske ik hoop echt voor jullie dat het de aankomende maand raak is, Bries mooi dat dat echo er goed uitzag toch wel spannend hè zo'n eerste echo! Angel spannend over een weekje de eerste echo dan wordt het een stuk concreter als je de kleine ziet. Ik heb de vk nog niet gebeld dat doe ik wel over een week of 2, bij mijn vorige zwangerschap belde ik pas met 10 weken omdat ik de eerste echo's al in het ziekenhuis had gehad toen was de praktijk  ook niet echt happy dat ik zo laat belde maarre dikke neus als je al een miskraam hebt gehad dan vertrouw je gewoon niet meer op je lijf. Momenteel heb ik echt een vette griep en dan voor een kind zorgen terwijl je eigenlijk in je bed wilt blijven valt wel even zwaar, met paracetamol, dampo en zakdoeken sleep ik mijzelf door de dag heen maar ik zal blij zijn als ik weer een beetje de oude ben. Ik zie ook best tegen de zwangerschap op, mijn zoontje is net een jaar  en de 2e zal rond 24 juli 2008 geboren worden en dan is mijn zoon dus nog maar 21 maanden. Hij is  momenteel echt een blok aan mijn been, trekt aan mijn broekspijpen als ik aan het schoonmaken ben en kruipt me echt overal achterna soms vind ik dat wel vervelend en benauwt het me ook, verder is het een lieverd hoor maar soms vind het ik best pittig zo'n peuter! Bries en Angel wanneer zijn jullie eigenlijk uitgerekend? Nou ik ga weer stoppen, succes met klussen en voor de anderen succes met de zwangerschappen en geniet er lekker van!

P.S. ik blijf hier gewoon hangen hoor.

Groetjes,

Puk  

haha, gwen waarom zou je het de hele tijd op zitten houden als je toch ieder anderhalf uur moet??   of moet je voor die ovu testen zolang ervoor niet geplast hebben of zo?

Puk, jammer dat je nu zo ziek bent,hoop dat je snel op knapt. ik ben een maand eerder dan jij uitgerekend, 25 juni.

iedereen succes, ik duim dat er binnenkort weer meer zwangeren bij zijn!!!

x brigitte

O jongens toch, ik doe het nu echt bijna echt in mijn broek, de eerste poging was mislukt, dus om twee uur echt moeten plassen. Nu moet ik tot zes uur wachten. Tja, twee koppen thee gedronken, stom natuurlijk.

Puk, dat wat jij vertelt is voor ons echt de reden geweest om te wachten met een tweede, eigenlijk zie ik het nu pas weer zitten, een klein handenbindertje er bij. Maar het is vast straks juist leuk als ze wat groter zijn en ze met elkaar kunnen spelen. Het valt nu even niet mee als je ziek bent, maar het valt hopelijk allemaal erg mee.
Toen Aron nog zo klein was en ik ziek was, las ik hem altijd veel voor op de bank, misschien een tip? Of hem achter een filmpje zetten, kan ook natuurlijk.
Ben je al een beetje misselijk?
Nou, snel weer beter worden he, doe lekker rustig aan.
Liefs Gwen.

hey meiden,

Het lukt me bijna niet om een berichtje te plaatsen, maar ik doe nog een poging. Ik zit nog steeds op het wachtbankje. Voel eigenlijk precies hetzelfde als anders altijd rond deze tijd, dus ik heb niet zoveel hoop dat we deze ronde zwanger zijn. Heb voor t eerst een stukje babyboom gezien, daar wordt je ook niet heel vrolijk van, zwanger worden is echt niet zo vanzelfsprekend.
Hebben jullie het berichtje  van Wilhelmin gelezen? lijkt me heel naar als je na 12 weken erachter komt dat het toch niet goed zit.
Zelfs als ik binnenkort zwanger raak zal ik denk ik pas echt heel blij durven zijn als het zo'n 16 weken goed gaat maar ja, zo ver is het voorlopig nog niet!

Allemaal liefs van Wietske

Ha Wietske, jou moest ik effe hebben, hihi, bevalt het jou goed om met ovulatietesten te werken? Hoe doe je dat met je plas ophouden, komt dat echt nauwkeurig op de vier uur, of mag je een half uurtje smokkelen?  
Ik heb vandaag veel te weinig gedronken en probeer het echt vier uur vol te houden, maar ik  denk wel dat  ik zo een blaasontsteking creeer.
O ja, om te voorkomen dat je je berichtje steeds weer kwijtraakt, niet vergeten te copieen, scheelt een hoop werk.
Liefs gwen

Ooooh ja, heb het gelezen van Wilhelmin. Wat erg zeg! Poeh, zij staat nog helemaal aan het begin, en ik net aan het eind ervan. Narigheid allemaal, bah! Dit is toch niet de bedoeling...

Hoi meiden,

Grr....had ik een lang bericht getypt ....is alles weer weg. Stom forum!!

Wietske, spannend voor jou weer de komende dagen, heb je al een voorgevoel? Ik duim heel hard voor je.

Gwen, moest lachen om jou met die testen! Ik had toen ook ovulatie-testen (van Sensitest) besteld, maar bij die hoefde je niet je plas 4 uur op te houden, misschien ook handiger voor jou!!
Hoe oud is jouw zoontje ook alweer? Mijn dochter is bijna 3 jaar. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren als ze hoort dat er een baby in mama's buik zit.

Sandy, alles goed, mannetje weer veilig terug?

Luna, weet je al of jullie er weer voor gaan deze maand? Je moet je gevoel volgen. Ik wilde er toch wel gelijk weer voor gaan na m'n miskraam en met goed resultaat, was gelijk weer zwanger, dus wie weet klopt het toch dat je dan extra vruchtbaar bent!!

Puk, alweer wat opgeknapt, balen die griep. Kan me goed voorstellen dat je het af en toe benauwd krijgt van het idee aan 2 kleine kinderen, maar komt vast goed meid. M'n zus heeft er ook 2 waar nog geen 2 jaar tussen zit en het is natuurlijk wel druk, maar het gaat prima. Hoeveel uur werk jij?

Brenda, de teleurstelling van de RD's alweer wat te boven?

Hier gaat het goed, wel behoorlijk misselijk vanaf 's ochtends tot een uur of 3 's middags. Daarna trekt het weg. Verder errug moe, maar ik klaag niet hoor! Hoort er allemaal bij.
Dinsdagochtend de echo. Ik kan jullie eind vd middag pas wat laten horen, want moet daarna door naar m'n cursus.
Spannend hoor!

Ga straks bij vrienden eten, heb maar een zware blaasontsteking verzonnen, waardoor ik antibiotica heb en dus geen wijntje drink...hopelijk trappen ze erin!
Moet ook nog even kijken wat ik aan doe, heb echt het idee dat je het al kan zien...

Erg trouwens van Wilhelmin, als je hier toevallig meeleest, veel sterkte meid!

Fijn weekend allemaal.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan