35+ klussers

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie medeleven! Ja, morgen de echo, spannend. Ik laat zeker wat van me horen, maar dat wordt pas eind vd middag, dan ben ik pas weer thuis.
Ja, als de echo goed is, ga ik het ook heel snel aan m'n ouders en zus vertellen, kan haast niet wachten!!

Wilhelmin, vervelend dat je zo'n rotervaring had in het ziekenhuis, dat kan je er nu net niet bijgebruiken. Sterkte meid.

Gwen, grappig dat je zoontje al zo over sinterklaas nadenkt, ja, die kids zijn echt niet gek. Ik hoop dat je snel een positieve ovulatie-test te zien krijgt.

Wietske, ik hoop dat je ernaast zit en toch zwanger bent. Ik duim nog voor je.

Ikke, spannend meid, duim ook heeel hard voor jou.

Luna, hopelijk ben je snel weet helemaal klaar voor het klussen!! Heb je nu nog last van bloedverlies/afscheiding?

Sandy, alles goed daar in Germany?

Groetjes,
Angel

Hey meiden,

Eindelijk doet het stomme forum het sjonge jonge, had ff geen zin om alles 10 keertjes te tikken dus vandaar dat ik nu pas een keertje kom kijken hier!!!
Er is weer een hoop gebeurt hé!!!

Wihelimien hé wat erg weer voor jullie!! En dan ook zo stomme arts die niet mee werkt maar goed heel veel sterkte meis en hoop dat het nu vanzelf komt voor je!!!

Wietske en Ikke jullie zitten op de wachtbankje hopelijk is het gewoon raak voor jullie!!!

Angel heel veel succes hé morgen hoop dat alles goed is!!!! Laat je het nog weten???
En aan de andere zwangeren hoe is het met jullie???

Luna, Fijn dat je weer wat beter voelt en gaat hoop dat je weer de draad kunt oppikken, succes nog hé!!!

Nou hier is alles weer goed mannetje is thuis ben zo blij!!!! Ons meisje is weer beter gelukkig dus we zijn weer allemaal happy hier vooral ik!!! Haha, ja heb hem toch wel heel erg gemist en heb de laatste dagen ook erg moeilijk gehad ze duurde zooooooo lang voor mij gevoel maar nu is dat gelukkig voorbij!!!
Oh ja heb ook weeer bezoek van de RD gehad al was het nu 2 dgn overtijd dus het gaat weer beter met mijn cyclus!!! Nu dus wachten tot volgendjaar maart april, maar das niet erg lees lekker mee hier bij jullie!!!

Nou meiden ga zo slapen!!! Heel veel succes jullie met alles en ik lees mee met jullie!!!

Liefs Sandy

Hallo allemaal,

Ik ben nog niet ongi en heb er niet nog een test tegen aan gegooid. Het enige wat ik voel, is een raar gevoel in mijn onderbuik en mijn temp. blijft hoog. Als er van het weekend nog niets is veranderd, dan ga ik een test halen. Vandaag en morgen hoop ik me in te kunnen houden en daarna moet ik 3 dagen werken en kom ik er niet aan toe om een test te kopen. Ik hoop zo dat het niet weer in een miskraam eindigt (mocht ik zwanger zijn). Dit voelt nl. ongeveer hetzelfde. Alleen raar gevoel in onderbuik en verder niets. En als het dan toch een miskraam wordt, dan wel zo snel mogelijk, zodat ik misschien nog 1 kansje heb in dec. In of na het weekend laat ik jullie weten hoe het zit.

Groetjes Ikke

He Ikke,  spannend hoor voor jou. Hoeveel dagen is je temp nu al hoog, als het al meer dan 16 dgn is zal het er toch heel positief uitzien voor je hoor, misschien maak je nog niet genoeg hcg aan.

Wietske, ik hoop niet dat je gelijk hebt... maar dat je sjaggie bent omdat je niks bijzonders voelt. Succes nog ff he!

En Angel???? ben zo benieuwd hoe het vanmorgen was. Vanavond moet ik vroeg weg dus ik weet niet of ik jouw berichtje dan al gelezen heb, dus dan kijk ik morgenochtend.

Nou meiden, ik heb vanmorgen een test gedaan om te kijken of ik NIET zwanger meer ben (omgekeerde wereld ). Als je normaal naar de test kijkt, zie je inderdaad maar 1 streepje, maar als ik er met mijn neus bovenop sta zie ik echt heel heel heeeeeeeeeel in de verte (echt bijna niet te zien hoor) een tweede streepje. Dus denk dat bijna alle hcg uit mijn lichaam is nu. Vanmorgen nog een klein beetje bruine afscheiding, gisteren helemaal niets. Ik hoop dat het nu es helemaal weg blijft aaarch. Ik merk dat ik onwijs ongeduldig begin te worden, want ik wil ook weer aan de slag. Tja, meiden het is ons lot, dat wachten. We moeten leren wat geduldiger te zijn... (hoor wie het zegt pfff haha).

xx Luna

Hoi meiden,

We hebben een kloppend hartje gezien, het was echt nog heel klein allemaal, maar we zagen het alledrie echt wel!!
Dus de gync. heeft ons gefeliciteerd. Trof het trouwens, leuke, hele aardige man.
Ik mag over 2 weken weer terugkomen voor nog een echo, dus dat vind ik wel heel erg fijn!
Verder allerlei folders meegekregen over prenatale testen etc. We weten nog niet wat we gaan doen, het druist wel tegen m'n gevoel in om een vruchtwaterpunctie of vlokkentest te doen, omdat dat de kans op een miskraam verhoogt.

Ik ben niet naar m'n cursus geweest, was zo duizelig en misselijk, ben lekker op de bank gaan liggen. Moet vanavond wel werken, best zwaar nu. Maar goed, we zijn heel blij dat het er nu goed uitzag.

Ikke, spannend meid, ik hoop heel hard voor je dat het raak is!

Luna, snap goed dat je ongeduldig bent, hopelijk is de afscheiding snel over. Ga je ovulatie-testen gebruiken?

Sandy, fijn dat je man weer terug is!!

We gaan morgen het grote nieuws aan m'n ouders en m'n zus vertellen. Leuk!!

Groetjes,
Angel

Ik dacht laat ik nog ff kijken hier. Ha! een berichtje van Angel.... SUPER he meid. Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!! Ook fijn dat je over 2 weken weer terug mag komen. Ik denk inderdaad dat ik ovutesten ga bestellen. Jij had toch ook die van sensitest? Hoef je daar je plas niet voor op te houden?

Dikke dikke knuffels
Luna

Hoi lieve Luna,

Bedankt!!!
Ja, dit is alvast een 1e fijne bevestiging, nu weer uitkijken naar de echo over 2 weken.
Is zeker fijn dat we dan alweer een echo krijgen.

Ja, van Sensitest, maar niet de dipsticks, maar de iets duurdere met zo'n hartje, daarbij hoef je je plas niet 4 uur op te houden.

Succes ermee!!

Groetjes,
Angel

Ha Angel!
Goed zo meid, wat fijn voor jullie dat je een goeie echo hebt gehad! Nu zal er wel een last van je schouders afvallen he? Het genieten kan nu echt beginnen!

Luna, ik begin aan dit merk ovulatietests te wennen (matcare) maar als je ze nog moet kopen zou ik inderdaad ook kiezen voor een gevoeligere test, waarbij je gewoon kunt blijven drinken en plassen!
Ik hoop dat je weer snel een eisprong hebt.

Ik had toch die edelsteen gekocht, het lijkt warempel al te werken (hartstikke psychisch natuurlijk)   hij is ook tegen vermoeidheid, en ik kan de hele wereld aan. Ik kan me eigenlijk haast niet voorstellen dat er magische krachten aan zitten, maar ik voel me er heel goed bij, dus ik draag hem voorlopig!
Nog een paar minuten ( net een test gedaan)en dan weet ik of ik vanavond de visite op tijd de deur uit moet jagen, haha!

Gezellig dat je er ook weer bent, Sandy. Hebben jullie er weer een paar maanden aan vast geplakt, ik dacht dat jullie in februari weer verder gingen?

Ik hoop echt voor jullie dat jullie toch zwanger zijn, Wietske en Ikke!
Maar ik weet wel hoe je je voelt, Ikke, ik had ook een paar keer voor mijn nod een rommelend gevoel en spierpijntjes  in mijn buik, en dacht ook echt dat ik zwanger was. Hopelijk is het voor jou deze keer niet het teken dat het alsnog mis gaat!

Nou, een iets donkere streep dan gisteren, dus we testen nog even door. Ik ben benieuwd of ie nog donkerder gaat worden deze maand. Je moet ergens door geobsedeerd zijn he!

Liefs Gwen

Oja, vandaag mijn vaste contract gekregen!

Terug
Bovenaan