35+ klussers

Goedemorgen allemaal,

Goh het is weer erg spannend voor een aantal van ons nu maar hopen dat het zwanger zijn en het virus goed doorzet hier!!!! Dus Wietske en Gwen zet hem op,haha!!! Nee succes met wachten ik hoop het zo voor jullie!!!!

Hey Puk weet niet of ik je al had gefeliciteerd soms is er zoveel hier geschreven hou het dan niet zo goed bij,hihi!!! Maar geniet maar lekker van je zwangerschap en hopelijk over 8mndjes een gezonde beeb!!!!

Ikke hé wat rot weer de RD en idd wel niet leuk dat je man zo reageert, je moet toch echt  allebei achter het besluit staan om nog één keertje zwanger te willen raken!!! Hoop voor je dat dan de volgende ronde beter is en succes hé meis!!!

Bries leuk dat je nog wat laat horen en alweer 10 wkjes onder weg hoe voel je nu??? Zou nu niet meer zo misselijk zijn denk ik maar ja je bent al blij met een zwangerschap en die kwaaltjes neem je dan echt voor lief toch!!!! Succes nog met alles de 3mnden grens komt al snel dicherbij en succes met de nekplooimeting!!!

Hey Angel fijn dat je een goede echo had pfff dat was natuurlijk een hele opluchting voor jullie!!! Meestal als het hartje nu goed klopt gaat het meestal goed laten we het hopen en nu over 2wk weer een echo das helemaal fijn dan ga je gewoon weer kijken hoe jullie frummeltje het maakt, hoop dat alles goed voor je blijft gaan!!! Succes nog meis en een fijne verjaardag misschien een tip je kunt de dag ook in tweeën splitsen voor en na de middag, geeft jezelf ook tijd om ff te rusten!!!

Nu de RD zijn weer heel snel weg gegaan dus begin ik toch weer te twijfelen of ik niet heel heel misschien gewoon zwanger ben zonder het te weten!!! Ja jullie zullen zeggen gooi er een testje tegen aan maar ben toch wel te onzeker voor en ik heb al zoveel negatieve testen gehad, pff!!! Moeilijk hoor, ook omdat dan het trouwen en zwangerschap erg dicht bij mekaar liggen dan!!!! Maar goed hou erover op ga gewoon lekker verder met de voorbereidingen!!! We gaan 17 december naar Center parcs en dan gaan we samen brainstormen hoe we de dag van ons leven zullen hebben!!!!
Nou meiden allemaal heeel veel succes met alles en hou jullie op de hoogte!!!!

Liefs Sandy

Hoi Angel. Van harte gefeliciteerd. Ik gun het je echt. Hoop zelf ook gauw weer blij te kunnen zijn. Ik was 12 weken toen we voor de echo gingen en daar hoorde we dat het was gestopt bij 8,5week.

We hebben een rot week gehad. Gisteren is de miskraam opgewekt met pillen. Achteraf viel het mee. Kon de krampen van te voren goed verdragen. Het "kindje"is mee naar huis en de kinderen hebben het gisteren goed bekeken. Vanmorgen heb ik het (helemaal alleen) in de tuin begraven.
Ik heb daarna gelijk een echo gehad en mijn baarmoeder zag er geod uit. Over 2 weken terug voor nacontrole. weet iemand wat ze dan gaan doen?

hoi allemaal,

Vannacht zijn helaas de  gekomen! Ze hadden kwaaie rode gezichtjes en zwarte laarsjes en zwarte puntmutsjes en ze zongen: hai ho, hai ho, je krijgt het niet kado!
Mijn man heeft nog geprobeert ze weg te jagen, maar het was al te laat.....

Ikke, wat naar als je partner zo reageert, mijn man is net zo teleurgesteld als ik en dat doet me wel veel goed. Soms moet ik hem moed inpraten en zeggen dat we pas 5 rondes bezig zijn en nog kansen genoeg hebben en zo.

We zijn een beetje verdrietig, maar gaan er toch ook vanuit dat het 1 van de komende rondes zal gaan lukken. Mijn cyclus is regelmatig en we zijn gezond dus.....

Allemaal liefs van Wietske.

Hoi allemaal,

Wilhelmin, hopelijk kun je alles nu goed gaan verwerken, je hebt in ieder geval echt afscheid genomen. Heftig hoor, gelukkig zag je baarmoeder er in ieder geval al weer goed uit.

He, Wietske, wat balen zeg! hoewel ik wel even moest lachen om hoe je het vertelde.
Met een beetje humor komen we een heel eind he. Nou, maar weer op naar de volgende kans! Gelukkig heb je een vrij korte cyclus.

Ik had vandaag uit nieuwsgierigheid weer een testje gedaan, maar de  tweede lijn was weer helemaal licht! Ik snap het niet helemaal, en aangezien we gisteravond wat nukkig zijn gaan slapen (zet ons niet samen aan een verbouwingsklus- klinkt vast wel iemand bekend in de oren), hebben we natuurlijk net onze kans gemist! Want er zaten al twee dagen tussen dat we niets gedaan  hadden, dus het ziet er niet best uit. We kunnen voor de zekerheid vanavond nog een poging doen, hoewel er op dit moment druk in de muur gezaagd wordt tot een uur of tien! Aron kan dus ook niet op tijd naar bed. Nou, ik zit nog wel even bij de wachtende dames vrees ik, hihi.

Nou, ik houd jullie op de hoogte van onze bedverhalen, zitten jullie vast op te wachten ;-)!
Liefs Gwen

O  ja, voor de duidelijkheid nog even; ik had dus gisteren als enige dag een positieve test.
Dat houdt toch in dat de LH-piek net begonnen is en je de volgende dag vruchtbaar bent? Waarom was ie dan vandaag al weer negatief, weet iemand dit?

.....Heb de hele middag al knallende koppijn, via google ontdekt dat je het ook tijdens je eisprong kan hebben door de hormonen, hahahaha, geen 'schat-ik-heb-hoofdpijn- voor ons vanavond! Doei!

hoi Gwen,

Bij mij is het altijd zo dat als er een 2e streep is ik als een haas aan de klus moet. Want de volgende dag zo'n 24 uur later is het dan, is mijn temperatuur alweer hoog. Ik heb dus dan de eisprong inmiddels gehad.   Ik vermoed dat we de laatste keer wat te laat waren. Ik had 2 strepen, maar we waren de hele dag weg en 's avonds laat weer thuis, maar toen was het misschien al te laat.(we hebben natuurlijk nog wel even flink ons best gedaan).
Ik zou zeggen maak er een feestje van vanavond; baat het niet dan heb je toch in ieder geval een leuke avond gehad?!

trusten Wietske

Zo meiden, we waren helemaal weggezakt. Vorige week had ik een heel verhaal getypt ook om jullie aan te moedigen, te troosten etc. Maar toen ik het wilde plaatsen kreeg ik een server error en ik was uitgelogd  Ik had er toen zo de balen van, dat ik het forum meteen een paar dagen in de ban heb gedaan. Ondertussen heb ik een hyves account aangemaakt, dat is leeeuuuk meiden! Ik heb al weer een aantal mensen teruggevonden die ik al jaaaaren niet gesproken heb. Hebben jullie ook hyves?

Nou hier alles goed. Ik vloei nu al 4 dagen  helemaal niet meer en mijn temp is aan het schommelen dus nog geen eisprong geweest. Zelf schat ik in dat ie aankomend weekend er aan zit te komen. Maar als je vraagt waarop ik dat baseer.... nergens op.

Nou meiden, nog een goed weekend met dit kl.te weer bleeeh.

Ennnneeeee copy-en-pasten he!!!

xx Luna

Terug
Bovenaan