35+ klussers

Hoi meiden,

Angel, wat super dat het er goed uitzag vandaag op de echo, lijkt me heel bijzonder. Gefeliciteerd!!

Hier nog niks aan de hand, nog geen  gelukkig, maar ik ben wel erg bang dat ze morgen of overmorgen gaan komen.

Trusten allemaal

Wietske

Angel wat fijn dat alles er goed uit zag en dat je het hartje hebt gezien! hoe ver ben je nu? ook fijn dat je over 2 weken weer ff mag kijken.

Ikke, ik zou het heel knap vinden als je tot het weekend kunt wachten, zo veel geduld zou ik niet op kunnen brengen.

Wietske, voor jou duim ik natuurlijk ook dat de RD weg blijven, t'is weer spannend he de komende dagen!

Nou Gwen, ik ben benieuwd of die steen werkt. Ik geloof nooit zo in zulke dingen, maar baat het niet, dan schaat het niet. En als het wel lukt deze keer, dan gaat iedereen massaal op zoek naar zo'n steen! Misschien vandaag een echt  donkere streep op je ovu test, als ie gister al weer wat donkerder was.

Luna, ook vreemd he, dat je de test doet om te zien of je niet zwanger meer bent. Ik heb begrepen dat het hcg echt helemaal weg moet zijn voor je cyclus weer op gang komt. Dus hopelijk komt het nu bij jou snel en kun je het weer proberen.

Wilhelmin, hoe gaat het nu met je? Jij moet vandaag weer naar de gyn toch, veel sterkte, hopelijk deze keer wel een aardig en begripvol iemand!!   Sterkte!

Hier niks te melden, voel me eigenlijk steeds beter, de vermoeidheid gaat ook wat weg. Morgen bloedprikken en dan de 13e de nekplooimeting. Na de opluchting van vorige week, begin ik me daar nu weer zorgen over te maken.....

groetjes, Brigitte

Hoi meiden,

Zo er is weer heel wat bijgeschreven de afgelopen dagen! Angel te gek dat de echo goed was geeft toch weer een lekker gevoel of niet? Luna vervelend dat je nog steeds last hebt van afscheiding, hopen dat je gauw weer ongesteld word en weer aan "de bak" kunt! Sandy fijn dat alles weer goed is met de kleine meid en je mannetje weer lekker thuis is! Wilhelmin wat erg wat jullie overkomen is en dan ook nog zo'n autoritaire arts....artsen mogen wel eens een cursus volgen om menselijker met de patiënten om te kunnen gaan! Wietske ik hoop echt voor jullie dat jullie dat zulke onderzoeken niet nodig zijn en jullie toch via de normale weg een kindje mogen krijgen, houd moed hoor! Gwen ik hoop echt dat de edelsteen gaat helpen bij het proberen zwanger te raken wie weet is het deze maand raak!!!! Ikke als ik het zo lees kan het best wel eens raak zijn, ik ben in ieder geval erg benieuwd! Bries, ik kan me goed voorstellen dat je tegen de nekplooimeting op ziet, had ik ook bij mijn zwangerschap en dan de 20 weken echo...daar maakte ik me toen ook weer vreselijk druk om ik hoop dat alles helemaal toppie is! Ik moet 19 december naar de vk voor de 1e controle en ik vind het echt spannend hoor, deze weken vind ik echt vreselijk omdat ik zo bang ben voor een miskraam. Elke keer als ik naar de wc ga kijk ik of ik geen bloed verlies en bij elk pijntje en krampje denk ik o jee als het maar goed blijft gaan, ik zal echt blij zijn als ik door die 1e 3 maanden heen ben! Ik heb wel last van mijn borsten, de ene dag meer dan de andere maar goed en verder heb ik het vreselijk koud de verwarming staat op levensgevaarlijk en de douche kan bijna niet heter en dan nog heb ik het koud! Ik ben een echte controlfreak en wil alles onder controle hebben maar ja een zwangerschap heb je niet in de hand dus moet je kunnen loslaten en shit hé dat kan ik dus net niet! Voor iedereen die ik vergeten ben, succes met klussen, zwanger zijn etc.

Groetjes,

Puk

Hallo allemaal,

Helaas, ik ga door naar de volgende en tevens laatste ronde. Door mijn langdurige verkoudheid waarschijnlijk hebben de duivels vanmorgen in alle hevigheid weer toegeslagen. Balen, maar dat rare onderbuikgevoel van de afgelopen dagen maakte mij ook niet blij. (was bang dat ik zwanger zou zijn en weer miskraam zou krijgen). Nu dan maar weer ongi.........grr. Mijn ei is nu ook verplaatst (neem ik maar even aan), dus misschien wordt het een hele leuke kerst..... Ik was eigenlijk uitgerekend met Kerst, maar dat ging na 6 weken al mis. Mijn schoonzus is wel nog steeds zwanger, zelfde periode.... En nu maar hopen dat het laatste ook positief is, want anders wordt mijn Kerst wel heel zwart! Want dit is echt mijn laatste kans. Mijn man gaat echt niet langer door, want zijn reaktie afgelopen weekend (toen ik zei dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn) was ook niet om in de lucht te springen.

Iedereen succes verder. Ik probeer het (weer) een beetje los te laten.

Groetjes Ikke

Hoi meiden,

He, Ikke, wat vind ik dat rot voor je zeg!
Wel een gemengd gevoel zeker, als je man er niet zo treurig om was. Wil hij wel echt een derde kindje? Ik bedoel het niet lullig hoor, ik hoop niet dat het zo overkomt.
Het zal wel heel erg moeilijk voor je zijn de komende periode als je niet meer zwanger word, ik leef met je mee meid!

Wietske, heb jij al nieuws? Ik hoop dat jij de lijst van  onze  zwangere meiden weer aanvult!

Puk, ben je erg bang dat het mis gaat deze keer? Het wachten op de echo duurt dan extra lang he, hopelijk krijg je met het toenemen van je hormonen weer steeds meer vertrouwen en blijft alles helemaal goed gaan. Ik duim nog voor je hoor.

Wilhelmin, gaat het een beetje met je? De kinderen wisten het ook al he, hoe is het met hen? Veel sterkte nogmaals de komende tijd.

Luna, al een negatieve test? Voel je je al ontzwangerd?

Ik ga er vanavond maar weer eens een gezellig avondje van maken, moet nu onderhand wel nuttig zijn!
Liefs Gwen

hoi allemaal,

Hier nog steeds geen rd's!! Het wordt nu wel heel erg spannend, ik durf nog niet een beetje te hopen. Nog 2 dagen afwachten, als ik dan nog niet ongie ben ga ik testen, zaterdagochtend.
Er zijn veel zwangeren op het forum de laatste 2 dagen, ik hoop dat het besmettelijk is en ik er ook bij ga horen.
Eerst nog 2 heeeeeele lange dagen afwachten.

Allemaal sterkte bij t wachten en t klussen en t wachten en t klussen,enz enz.......

Wietske

Hoi meiden,

Wietske, spannend hoor, ik duim echt heeeel hard voor je!!!

Ikke, balen zeg dat ze toch gekomen zijn de RD's en ook wel balen dat je man zo reageerde toen je nog dacht zwanger te zijn.

Gwen, jij bent nu vast heeeel druk bezig!!! Goed zo hoor!! ha,ha!

Wilhelmin, alles goed naar omstandigheden?
Hoe ver was je eigenlijk toen het mis ging, sorry, ben het even kwijt?

Puk en Bries, het is inderdaad allemaal nog spannend hè de eerste 3 maanden! Vind ik ook hoor. Gaan jullie een nekplooimeting en die bloedtest doen? Wij twijfelen nog, omdat we niet zomaar het kindje zouden laten weghalen als het syndroom van Down heeft, dus tja...dan weet ik niet of het nut heeft om zo'n test te doen. Heb nu al 2 verhalen gehoord in m'n omgeving van mensen die als uitslag een grotere kans op Syndroom vna Down kregen en die dus 2 weken ontzettend in de stress hebben gezeten na de vlokkentest. Gelukkig bleek alles goed te zijn.

We hebben vanavond het nieuws aan m'n ouders en aan m'n zus en man verteld. Leuk hoor om te doen, ze zijn blij voor ons.

Het weekend is m'n dochter jarig, zie er een beetje tegenop, omdat het echt heeel druk gaat worden en de mensen weten niet dat ik zwanger ben, dus moet me ook nog even goed houden. Kan niet tussendoor instorten. Maar het zal wel goed komen, m'n vriend helpt altijd goed.

Bries, ik ben nu trouwens precies 7 weken zwanger. En jij?

Groetjes,
Angel

Goeiemorgen allemaal!

En Gwen.... zou het gelukt zijn vannacht? Had je nu echt 2 vette strepen op die ovu test of klus je nog ff door. Ach waarom ook niet, kan geen kwaad en is niet erg om te doen he :)

Jammer Ikke dat de RD er toch zijn, ik denk dat we allemaal de komende maand heel erg voor je gaan duimen dat het op de valreep gaat lukken!!!   Voor Wietske duim ik nu nog even door, spannend hoor de komende dagen....

Wilhelmin, hoe gaat het met je?

Angel leuk dat je het verteld hebt, en natuurlijk zijn ze blij voor je!   Ik ben vandaag 10 weken en 1 dag. Ik ga vandaag bloedprikken en dan heb ik de 13e de echo voor de nekplooimeting. Ik begrijp je twijfels wel, maar mijn vriend was er heel stellig in, en we zijn natuurlijk met zijn 2-en om te besluiten. We doen de vlokkentest uiteraard alleen als we een verhoogde kans hebben.

groetjes Brigitte

Terug
Bovenaan