Hoi meiden,
Wietske, spannend hoor, ik duim echt heeeel hard voor je!!!
Ikke, balen zeg dat ze toch gekomen zijn de RD's en ook wel balen dat je man zo reageerde toen je nog dacht zwanger te zijn.
Gwen, jij bent nu vast heeeel druk bezig!!! Goed zo hoor!! ha,ha!
Wilhelmin, alles goed naar omstandigheden?
Hoe ver was je eigenlijk toen het mis ging, sorry, ben het even kwijt?
Puk en Bries, het is inderdaad allemaal nog spannend hè de eerste 3 maanden! Vind ik ook hoor. Gaan jullie een nekplooimeting en die bloedtest doen? Wij twijfelen nog, omdat we niet zomaar het kindje zouden laten weghalen als het syndroom van Down heeft, dus tja...dan weet ik niet of het nut heeft om zo'n test te doen. Heb nu al 2 verhalen gehoord in m'n omgeving van mensen die als uitslag een grotere kans op Syndroom vna Down kregen en die dus 2 weken ontzettend in de stress hebben gezeten na de vlokkentest. Gelukkig bleek alles goed te zijn.
We hebben vanavond het nieuws aan m'n ouders en aan m'n zus en man verteld. Leuk hoor om te doen, ze zijn blij voor ons.
Het weekend is m'n dochter jarig, zie er een beetje tegenop, omdat het echt heeel druk gaat worden en de mensen weten niet dat ik zwanger ben, dus moet me ook nog even goed houden. Kan niet tussendoor instorten. Maar het zal wel goed komen, m'n vriend helpt altijd goed.
Bries, ik ben nu trouwens precies 7 weken zwanger. En jij?
Groetjes,
Angel