35+ klussers

Hoi meiden,

Zo, eindelijk weer even tijd om jullie te schrijven. Was hectisch hier met de verjaardag van m'n dochter en ook veel gewerkt.

Wietske, balen dat de RD's toch zijn gekomen! Maar goeie instelling, het komt goed!

Luna, fijn dat de afscheiding nu helemaal weg is, gaan jullie er gelijk weer voor deze maand als je eisprong komt?
Ja, leuk hè dat Hyves, ik zit er ook op!

Sandy, leuk dat jullie naar Centerparcs gaan om over jullie trouwdag te brainstormen.
Bedankt voor de tip, maar dat had ik gelukkig ook al bedacht, we hebben inderdaad de verjaardag van m'n dochter  in 2'en gevierd, was wel goed te doen.

Wilhelmin, bedankt voor je lieve woorden. Ik wens je veel sterkte toe meid om dit verlies te verwerken. Wel heel mooi dat je je kindje begraven hebt bij jullie thuis.

Gwen, wie weet was het klussen dan toch niet te laat!! Ik duim voor je.

Hier gaat het allemaal goed, sinds donderdag ben ik minder misselijk. Eerst was ik daar ongerust over, maar het voelt toch nog wel goed, ben nl. nog wel misselijk vooral 's ochtends en als m'n maag te leeg wordt. Eerst was het bijna de hele dag, dus dit is wel beter. Verder ben ik nog erg moe en m'n borsten zijn nog steeds erg gevoelig.
11 december krijgen we weer een echo.

Bries, spannend die nekplooimeting en bloedtest, vooral het wachten op de uitslag. Wij zijn er nog niet over uit of we het gaan doen.

Puk, hoe gaat het met jou?

Brenda, Ikke, alles goed?

Groetjes,
Angel

Ik heb eigenlijk nog niets te melden. Mijn rode duivels zijn op zijn retour, meestal zijn de 1e 2 dagen superheftig, een super-ob moet dan binnen 3 uur vervangen zijn en vaak is dat al te laat, maar nu is het weer minder. Ik baal wel giga, dat mijn RD's later zijn gekomen afgelopen week. Nu weet ik helemaal niet wanneer ik mijn NOD kan verwachten.  Komende vrijdag/zaterdag zoals normaal of pas dinsdag/woensdag of donderdag erna? (zo'n 2 weken na mijn 1e ongi-dag). Misschien is dat gunstig, want dan ligt de druk niet zo hoog. Dat betekent wel weer, dat we het om de dag moeten doen als mijn duivels verdwenen zijn. Mijn RD's verschenen op woensdag, dus zou ik eigenlijk op dinsdag mijn ei moeten krijgen (11dec), maar ik had nog een hogere temp. tm donderdag, dus zou mijn ei ook zomaar op de 13e kunnen komen. Ik hoop in ieder geval niet later, want dan heb ik nachtdienst en dan komt het er niet van.... Denk dat ik er maar een ovulatietest tegen aan gooi. Kan iemand vertellen hoeveel testen er in een pak zitten en vanaf welke dag je gaat checken????

Allemaal veel Sinterklaasplezier en tot op het forum maar weer!
Ikke

Hoi 35+ meiden!

Waar zijn jullie allemaal?
Puk, ook tijd niks van jou gehoord, alles goed?!

Ikke, ik zou als ik jou was dan de ovulatietesten van Sensitest bestellen via internet, ik had niet de dipsticks genomen maar die met het hartje, werkten perfect en niet duur, ik had er geloof ik 9 besteld, dat was precies genoeg. Succes ermee!!

Alles goed met de rest?

Hier alles goed, had gisteren zeurende buikpijn, maar toen las ik op internet dat het heel goed met de groeiende baarmoeder te maken kan hebben. Nog een week en dan weer een echo!

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal,

Ja, ik had gisteren weer goeie moed w.b.  het forum, maar een heel verhaal getypt en..... weer weg! Ik had niet verwacht dat ie weer zo zou gaan klooien, dus vandaag weer een nieuwe poging, maar nu wel met copy.

Hier is het weer aftellen tot mijn nod, altijd weer even spannend he.De twaalfde als het goed is, maar liever niet dus.
Ik ben benieuwd of het er toch nog eens van zal komen!

Hoe is het met de zwangere dames onder ons, hopelijk voelen jullie je heel goed (naar omstandigheden) en zit 'wurmpje' nog lekker hoog en droog!

Wat ben je eigenlijk al ver, Bries, het viel me deze week op dat het erg snel gaat de tijd! Voor mijn gevoel was het pas een paar weken terug, dat je vertelde van je zwangerschap.

Angel, al weer bijna je volgende echo, leuk hoor, daar zul je je wel erg op verheugen he? Of ben je nog bezorgd over de kans dat er iets niet goed is?
O ja, en nog gefeliciteerd met je dochter!

Puk, hoe is het met jou, we horen niets meer van je, alles toch nog wel goed!? Erg moe misschien?

Ikke, uit nieuw onderzoek is gebleken dat elke dag vrijen toch veel beter is dan om de dag, om zwanger te raken. Misschien wel door een man gepubliceerd, haha!, maar we moeten alle mogelijkheden aangrijpen toch?

Wietske, al weer door de ergste baaldagen heen, en weer met volle overgave voor de volgende ronde?

Luna, al klaar voor de volgende kansen?

Vorderen de plannen goed met jullie bruiloft, Sandy?

Ik houd jullie op de hoogte, eerst eens gaan genieten van pakjesavond morgen!
Liefs Gwen.

Hoi Gwen,

Dank je wel! M'n meisje is alweer 3 jaar, wat gaat het toch hard. Ik lig in een deuk om 'dr uitspraken momenteel, heel wijs al.
Ja, kijk zeker uit naar de echo van volgende week dinsdag. Ik maak me niet echt zorgen, voel me op en top zwanger...ha,ha. Maar toch...een klein  beetje onzekerheid heb ik soms wel hoor. Je hoort nl. wel meer verhalen van vrouwen waarbij het vruchtje gestopt is met groeien en dat ze gewoon niks merkten en zich nog weken erna zwanger voelden en er met de echo pas achterkwamen. Maar goed...daar moet ik maar niet teveel aan denken en positief blijven!!

Voor jou alweer bijna je NOD, oh...ik hoop zo hard dat het raak is meid! Het is je van harte gegund.

Joehoe....waar is de rest?! Het forum werkt volgens mij weer goed nu!!!

Ik vind het wel leuk om te weten waar jullie allemaal vandaan komen, welke provincie of welk gebied ofzo? Ik woon in Zuid-Holland, maar wel dichtbij Utrecht en jullie?

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

Eindelijk doet het forum weer normaal het is de laatste tijd echt hopeloos kun je wel zeggen! Ikke ik hoop dat je toch binnenkort met goed nieuws gaat komen hoor en Wietske ik hoop voor jou ook dat je binnenkort goed nieuws hebt, misschien voor jullie een kerstcadeautje op komst? Gwen je klusperiode zit er weer aan te komen ook voor jou hoop ik binnenkort op goed nieuws! Luna ga  je het deze maand weer  proberen of wil je nog even wachten? Bries, spannend hè zo'n combinatietest, heb ik ook bij mijn zoontje laten doen nu gaan we voor een vlokkentest omdat we meer zekerheid willen hebben maar ik vind het wel doodeng!  Angel je onzekerheid begrijp ik heel goed ondanks een goede echo, ik heb gisteren huilend de vk gebeld of ik niet eerder een echo kan krijgen want tot 19 december trek ik niet! Ze wees me er op dat een echo wel goed kon zijn maar dat het de week erop helemaal niet goed kan zijn en dat je geen garanties hebt duuuuhhhh dat weet ik ook wel maar toen ik zwanger was van mijn zoontje kreeg ik met 6 en 8 weken een echo in het ziekenhuis  vanwege een eerdere miskraam en toen werd ik wel wat menselijker behandeld! Ik zit gewoon de laatste dagen niet lekker in mijn vel en ik twijfel heel erg of ik de controles wel door de vk wil laten doen omdat ik de praktijk van de vk echt helemaal niks vind. Door mijn keizersnede heb ik de keuze voor het ziekenhuis of de vk, a.s. vrijdag mag ik een echo laten maken en dan kijk ik wel hoe ze dan reageren vind ik het niks dan ga ik denk ik toch naar het ziekenhuis. Ik heb nog steeds last van gespannen borsten en af en toe wat lichte buikpijntjes dus ik moet proberen hoop te houden maar die eerste 3 maanden vallen me erg zwaar, morgen ben ik precies 7 weken en bij mijn eerste zwangerschap begon ik met 8 weken te vloeien dus extra zwaar voor mij. Ik woon trouwens in de provincie Gelderland maar  wel  tegen de grens van Utrecht, zo'n 15 kilometer van Amersfoort en waar woont de rest?

Groetjes,

Puk

Oeps....Gwen ik bedoel dat je NOD er aan zit te komen, sorry volgens mij begin ik nu al zwangerschapsdementie te krijgen!

Groetjes,

Puk

Hoi Puk,

Balen meid dat je zo slecht in je vel zit, maar kan me goed voorstellen dat je onzeker bent, vooral omdat je nog geen echo hebt gehad en zo'n eerdere miskraam hakt er toch in. Gelukkig dat je dan toch a.s. vrijdag terecht kan bij de verloskundige, je hebt gelijk als je dan bekijkt of je toch naar de gync. gaat.
Hier in het dorp doet de huisarts nog bevallingen, ik vond dat vorige keer niks en ben naar een verloskundigenpraktijk gegaan, uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen vanwege de vroeggeboorte. Nu was ik toevallig vorige week bij de huisarts met m'n dochter, toen vertelde ik dat ik zwanger was en naar de gync. ging, toen zei hij ook dat een vroege echo geen enkele garantie geeft dat het goed blijft gaan. Nee...hè,hè, dat weet ik ook wel, maar kunnen ze zich dan niet voorstellen dat het toch een soort geruststelling is als je in ieder geval al een kloppend hartje hebt gezien. Die gync. in Utrecht was echt een hele aardige man en hij had veel meer inlevingsvermogen, daarom mocht ik ook na 2 weken (a.s. dinsdag) alweer terugkomen voor opnieuw een echo.

Dat jullie een vlokkentest willen, vind ik best heftig, omdat het toch het risico op een miskraam verhoogd. Waarom willen jullie dat dan, je bent toch ook pas 35?
Als je richting de 40 gaat, is het risico veel groter dat je een kindje krijgt met het Syndroom van Down. Maar goed, dat is natuurlijk jullie eigen keuze!

Wij gaan vanavond op het sinterklaasfeest het nieuws vertellen aan de schoonfamilie. M'n dochter krijgt een t-shirt aan met de tekst: hoera, ik krijg een broertje of zusje. Ik doe er dan een vest overheen en later trek ik dat uit. Wel spannend hoor, ook omdat ik eigenlijk na de 2e echo had willen wachten(ben minder misselijk en daar wordt ik dan toch weer ongerust over), maar ja, het komt nu goed uit omdat iedereen bij elkaar zit.

Nou, meid, ik hoop dat je vrijdag wat gerustgesteld bent, ik duim voor je. Laat je snel wat weten?

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan