35+ klussers

Heeeee gelukkig het forum doet ut weer!!!!!!!! JOEHOE!!!!

Nou we zitten in de startblokken hoor, maar mijn temp blijft nog laag en zie nog geen slijmpjes dus nog ff wachten....

Gwen, Jij ook nog ff wachten he...

Puk, vervelend he als je geen goed gevoel hebt bij de vk. En ik vind sowieso niet leuk als ze zeggen, kan nu wel goed zijn maar volgende week niet. Ik wil in het vervolg weten zo vroeg mogelijk of het goed is of niet. Zo niet, dan bestaat tenminste ook niet de mogelijkheid dat je wekenlang met een dood vruchtje rondloopt terwijl je jezelf nog zo beroerd voelt. Is helemaal nergens voor nodig en je verliest er ook nog eens heel veel tijd mee.

Angel, ik heb wel een goed gevoel bij jou hoor, is vast helemaal goed.

Ik wilde laatst ook al vragen waar jullie vandaan komen, maar het forum werkte niet mee en daarna was ik het weer vergeten.
Ik kom trouwens uit Noord-Holland, Alkmaar.

Groetjes,
Luna

Hoi meiden,

Angel, spannend hoor vanavond ik ben heel benieuwd hoe iedereen gaat reageren op het grote nieuws! Een vlokkentest is ook heftig maar ik ben ik niet als ik het niet uitzoek, ik heb een patiëntenfolder van gynaecologie gelezen dat als je een miskraam na een vlokkentest krijgt die miskraam sowieso wel was gekomen op een later tijdstip. Bij de combinatiest tijdens de zwangerschap van mijn zoontje verliep alles zo rommelig dat ik daar heel paniekerig door werd terwijl ik dat voor het onderzoek helemaal niet had  en tot overmaat van ramp waren ze de uitslagen bij het RIVM kwijt geraakt waardoor ik bijna een maand heb moeten wachten terwijl ze het binnen 5 werkdagen kunnen weten. Uiteindelijk na veel belwerk door de vk had ze de uitslag 1:3500 dus toen kon het genieten pas beginnen maar door al dat gedoe ben ik wel een stuk angstiger geworden.
Nou ja we hopen maar op een goede echo en dat het goed mag blijven gaan.

Groetjes,

Puk

Luna wat jij schreef ben ik het helemaal mee eens, een vroege echo kan ook voordelen hebben. Ze kunnen in ieder geval zien of het embryo in de baarmoeder zit en of het er eentje of meerdere zijn, en mocht het onverhoopt toch mis zijn dan kunnen we stappen ondernemen want ik zie het ook niet zitten om weken met een dood vruchtje rond te lopen dan wil ik direct een curettage en niet afwachten of pillen gebruiken. Ik laat jullie in ieder geval weten hoe de echo is verlopen.

Groetjes,

Puk

Hoi Dames,

He he eindelijk doet het forum weer eens goed. Ik was het echt zat ermee maar gelukkig doet hij het weer maar hoelang zal die het goed blijven doen dat zien we van zelf wel toch?
Vandaar dat jullie niks meer van mij leesde want was het echt zat ermee.

Maar hoe gaat het allemaal met de dames? Zijn er alweer ondertussen ouderen dames zwanger geraakt? (hahaha)

Ik zelf ben ondertussen 40 geworden op 28 November.

Ondertussen zijn mee vruchtbare dagen ook weer achter de rug en het is nu afwachten weer. 15 December is mij ongesteld dag maar hopen natuurlijk van niet.

Maar eerst even anderen dingen doen lekker vanavond sinterklaas vieren gewoon bij ons thuis hoor.

Dus dames ik wens jullie allemaal een prettige avond en zal ook voor jullie duimen dat het raak mogen zijn.

Heel veel groetjes van Brenda.

Hoi allemaal,

Spannend hoor Puk dat je vrijdag nu al kunt, ik hoop dat het dan wat beter klikt want het klinkt nu net echt positief daar bij die vk. Eigenlijk ben ik ook wel blij dat ik de 13e nog een echo heb voor de combi-test, want mijn eerste echo was bij 9 weken en was toen erg blij, maar later komt toch de onzekerheid terug. 13 dec ben ik 12 weken, dus als het dan goed is en de uitslag is positief kunnen we echt blij zijn. De   vlokkentest doen we alleen als er een verhoogde kans is.

iedereen heeft het over "zwanger voelen" maar wat is dat dan? ik merk nog steeds weinig en de vermoedheid wordt ook minder. Heb alleen af en toe bij een verkeerde beweging last van mijn banden.

Deze week moet ik helaas 3x avond dienst tot 3uur 'snachts draaien, zag er nogal tegenop, maar het was prima te doen. Ben nu net een uurtje wakker, en vanavond nog 1 x. Ga alleen pas om 21 uur beginnen, terwijl het normaal om 19 uur is, dat heb ik gelukkig kunnen regelen.
Eigenlijk draai ik die late diensten maar af en toe, maar deze week kon het ff niet anders. Wel ff de laatste keer voorlopig, want als de echo goed is ga ik het volgende week ook maar eens op   mijn werk vertellen.

leuk dat iedereen Sinterklaas gaan vieren, dit jaar doen we nog wel pakjes met mijn moeder en zussen en kids, maar pas op 30 december, omdat we het niet voor elkaar krijgen om eerder een dag te prikken.   Had vannacht om 4 uur nog een gedichtje geschreven voor mijn vriend en die met een chocoladeletter in zijn schoen gedaan. Ik sliep natuurlijk nog vanochtend maar vond net een heel lief gedichtje van hem toen ik beneden kwam, moest er ff van janken .... (zou dat dan toch bij het 'zwanger-gevoel" horen)

Brenda, leuk dat je er ook weer bent, ik hoop voor je dat de 15e voorbij gaat zonder rode duivels! Gwen wanneer was jouw NOD ook al weer?

Hoop de rest deze maand succes heeft met klussen en dat  we binnenkort allemaal zwanger zijn!!

Nou, een heel verhaal, maar ja je moet tegenwoordig wel met dit forum, want voor je het weet heeft het weer kuren.

fijne sinterklaas avond allemaal, speciaal ook voor Angel want jij hebt wel een heel leuk kadootje voor je familie, dat t-shirtje is echt een heel leuk idee ook!

x Brigitte

Hoi meiden,

Zoooo, dat noem ik weer eens schrijven! Weer veel om bij te lezen, gezellig!
De sinterklaasliedjes vliegen de hele middag al om mijn oren, leuk hoor.
Aron zei net: Ik vrees dat ik geen King en Chick (van Cars) krijg, maar ik hoop het wel! Ben benieuwd naar zijn reaktie straks dat ze er bij zitten.
Spannend Angel, dat je het vandaag gaat vertellen!

Puk, ik hoop dat alles goed is straks met je echo, en laat je niet op je kop zitten door de vk. praktijk! Als je er geen goed gevoel bij hebt, wegwezen daar.

Gezellig, Brenda, dat je er ook weer bij bent, in welke ronde zit jij nu? En nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een mijlpaal he.

Bedankt voor je lieve woorden, Angel, hopelijk helpt het duimen!
Ik voel nog helemaal niks van evt. innesteling ofzo, maar dat is misschien alleen maar gunstig, want zodra ik het gevoel had zwanger te zijn, was het mis, niets van te zeggen dus. Gewoon weer een weekje geduld hebben.

Ik kom trouwens uit Eindhoven, en ik zit niet op hyves, want daar snap ik nog niet veel van dus daar moet ik me eerst eens in gaan verdiepen, hihi.

Nou, fijne avond allemaal!
Liefs Gwen.

O ja, Bries, fijn dat je weinig klachten hebt, daar teken ik voor hoor als ik ook zo ver ben!
Je gaat op mijn verjaardag pakjesavond vieren!
Heb je het grote nieuws al aan jullie familie verteld, ik weet het niet meer.
We kunnen wel weer eens een kalendertje maken binnenkort.
Liefs Gwen.

Hallo allemaal,

Sinterklaas was weer geweldig! Mijn zoontje schrok zich een ongeluk toen er gebonkt werd op het raam (zielig aaahhh). Maar dat was gauw over toen hij de cadeautjes zag. Toen hij het spel van de malle mollen kreeg zei hij: YES met zo'n armbeweging van boven naar beneden hihi. Ondanks dat hij een drakenkasteel heeft gekregen, is  zijn mooiste cadeau  toch wel de vuilniswagen van Playmobil. Hij wil al zooo lang vuilnisman worden. Lief he? Het is gelukkig ook geen kind van rits rats openmaken, maar hij komt ook bij anderen kijken wanneer ze een kadootje krijgen om te zien wat erin zit, voordat hij weer een andere kadootje pakt. Hij was vandaag wel bekaf en heeft vanmiddag nog lekker even geslapen.

Brenda, nog gefeliciteerd met je 40e verjaardag! Wat een mijlpaal weer he? Hebben jullie een soort grens voor jezelf gesteld wbt zwanger worden?

Brigitte, wat lief dat je mannetje ook een gedichtje voor jou had geschreven. Daar smelt je dan weer van he? Mijn mannetje is ook lief hoor, maar een gedicht zie ik hem nog niet zo snel schrijven haha.
Nog even en dan zie je je ukkepuk weer!

Angel, hoe is sinterklaasavond bij jullie verlopen????? Ben wel benieuwd.

Gwen, gewoon aanmaken hoor dat hyves-account. Ik snapte er ook geen hout van, maar heb me er even in verdiept en het is eigenlijk super makkelijk (achteraf) en heeel erg leuk!

Met mij alles goed, op een zere keel na. Heb vanmiddag de ovutesten van sensitest besteld.

xx Luna

Terug
Bovenaan