35+ klussers

Hoi iedereen,

Ja, bij ons was Sinterklaasavond ook een succes met nichtje, ouders enz.
Leuk he, hoe ze er helemaal in op gaan en zo blij zijn!
Vanmiddag snel Aron opgehaald van de bso om hem nog lekker lang te kunnen laten spelen met zijn speelgoed.
Het is wel nog een enorme troep in huis, alle kadoos staan nog verspreid over de hele woonkamer!

Ik voel de hele tijd wat buikkrampjes alsof er iets aan de gang is, maar ik verheug me er maar niet te veel op. Ook grotere borsten, maar ja.... zegt nog niets he?
Ik ben deze week ook grieperig, het begon bij mij ook met keelpijn, ik hoop dat het bij jou ook weer snel over gaat, Luna.

Wie heeft er het eerst zijn nod, Brenda misschien?
Liefs Gwen.

Hoi meiden,

Oef...even denken of ik alles heb onthouden wat jullie schreven, heb lichtelijk last van zwangerschapsdementie! Moet momenteel alles opschrijven.

Gwen, denk dat jij het eerst je NOD hebt en dan Brenda.
Spannend meiden.

Leuk hè hoe die kinderen reageren op sinterklaas en op de cadeautjes.
Gisteravond was ook leuk verlopen. Ik had voor m'n vriend een boek gekocht van Kluun, dat heet "help, ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt!". Ik had al gezegd dat als hij z'n cadeautje kreeg, we gelijk onze dochter haar vestje moesten uittrekken, zodat het t-shirt met de tekst zichtbaar werd. Zo gezegd, zo gedaan...het duurde alleen best lang voordat hij z'n cadeautje kreeg uit de zak van sinterklaas...ha,ha...dus ik zat er maar op te wachten. Maar...heel leuk...iedereen wat verrast en natuurlijk blij. M'n schoonmoeder barstte in tranen uit van ontroering.

Luna, fijn dat het goed met je gaat, ik duim dat je snel je ei krijgt!!

Wietske en Sandy, hoe gaat het met jullie?

Puk en Bries, hebben jullie het al aan jullie familie/vrienden verteld?

Ik ga morgen eens op zolder kijken wat voor zwangerschapskleding ik nog heb, want groei m'n broeken al uit!

Groetjes,
Angel

hey meiden,

Hier even weer een berichtje van mij. Ik heb me een beetje teruggetrokken omdat ik merk dat ik er steeds meer last van heb als we weer een ronde verder moeten en ik wil toch proberen om te blijven genieten van alle andere leuke dingen zolang het niet lukt om zwanger te worden.

Lees wel jullie leuke berichtjes over sinterklaas en jullie peuters. Wij vieren geen stklaas omdat we geen kleine kinderen in de familie hebben en omdat mijn moeder pas is overleden heeft er ook nog niemand zin in.

Zijn er onder jullie eigenlijk nog meer die ook voor t eerst proberen een kindje te krijgen?? Misschien hebben we t daar al eens over gehad, maar dan ben ik t vergeten.

Vermoedelijk hebben we aanstaand weekend klusweekend, duim voor ons?!

Lieve groetjes
Wietske

hallo,
ik ben nieuw hier, ik ben net 37 geworden en zoals zo vele hier al hebben gezegd, ook ik voel me en lijk een stuk jonger dan ik ben. mijn vriend is 31, iets meer dan 5 jaar jonger. we zitten nu in de eerste ronde voor de eerste, we dachten dat het gelijk raak was, alle symptomen heb ik, erg vermoeid, misselijk, gevoelige en grotere borsten, maar vanochtend helaas ongesteld geworden. we wilden vanavond gaan testen, dat doen we toch maar wel voor de zekerheid, want ik voel me al twee weken anders, en ik heb echt t gevoel dat ik zwanger ben.
nu hoor je wel eens dat je best nog een paar keer ongesteld kan worden ook al ben je zwanger, zijn er onder ons "oudjes" ook vrouwen die daar ervaring mee hebben?
als we niet zwanger blijken te zijn, gaan we gewoon voor ronde twee.. maar t was wel even een teleurstelling vanochtend.

succes allemaal!
tot de volgende keer..
paulien

Hoi allemaal,

Allereerst welkom bij ons clubje, Paulien.   Gezellig dat je meekletst.
Het is spannend allemaal he, echt voor een kindje te gaan?
Ben je misschien net met de pil gestopt dat je zwangerschapskwaaltjes hebt, of is dat het niet?
Je kunt ook zwanger geweest zijn, en dat je  toch ongesteld bent geworden na een mislukte innesteling. En de laatste optie klinkt het leukst natuurlijk; dat je toch zwanger bent. Ik heb alleen een klein beetje bruinig bloed verloren in de tiende week van mijn zwangerschap van mijn zoon, dus ik heb zelf geen ervaring met bloedverlies tijdens de zwangerschap. Als je een test gaat doen zou ik in ieder geval wel met ochtendurine testen, en voor de zekerheid een paar dagen wachten.

Wietske, ik kan het me helemaal  voorstellen dat je even wat afstand neemt, het moet geen obsessie worden he, en met het forum denk je er wel veel aan natuurlijk.
Maar jullie klusdagen zitten er weer aan te komen, dus heel veel succes! maak er maar weer een gezellige tijd van!
Ik hoop echt  zo voor jullie dat je deze maand geluk hebt!

Ga even cluedo junior spelen met Aron, is leuk joh! Hij vindt het een gewelgig spel, van sinterklaas gekregen he. Tot straks misschien nog.

Liefs Gwen.

Hoi meiden,

Iedereen druk geweest met Sinterklaas? Wij hebben niets gedaan, ons zoontje heeft er toch nog geen benul van maar pepernoten vind ie wel erg lekker en op het kdv is hij ook lekker verwend dus hij komt niks tekort! Wietske ik snap dat je wat meer afstand neemt maar het is moeilijk om er niet mee bezig te zijn, Paulien welkom bij de oudjes hopelijk ben je gauw zwanger! Brenda en Gwen spannende dagen voor jullie hopen dat het raak is zou een mooi kerstcadeautje zijn! Luna ga je het weer proberen deze maand of zijn jullie al bezig? Vandaag heb ik een echo gehad, de beeb is natuurlijk ieniemienie maar ik heb een hartje gezien dus tot nu toe gaat het goed. Vandaag zou ik 7 wk en 1 dag zijn maar volgens de meting ben 6 wk en 3 dgn maar de vk zei dat ik me daar maar niet teveel van aan moest trekken ze was overigens wel vriendelijk en ze begreep mijn angst wel dus dat scheelt al veel. Goed ik ga weer stoppen even wat boodschapjes doen.

Prettig weekend allemaal!

Groetjes,

Puk

He Puk, dat is goed nieuws zeg! De eerste geruststelling heb je nu gehad, fijn hoor,voel je je verder nog een beetje fit? Ik hoop dat ik over een weekje ook goed nieuws heb....

Angel, wel weer leuk om nieuwe kleren te gaan kopen toch? De tweede keer zet je buik sneller uit he?
Ik heb nog wel wat kleding van de eerste keer bewaard, maar ik denk dat ik een heleboel nieuwe ga kopen als het er nog eens van komt. (Is tenslotte ook al weer zo lang geleden dat het bijna weer in de mode is, haha!)

Liefs Gwen.

O ja, heel maf misschien, maar we hebben al namen bedacht (ooit) voor een jongen en een meisje, dus die fase kunnen we overslaan....verder zijn we helemaal niet voorbarig hoor ;-)

Hey allemaal,

Jeetje wat is er weer lekker veel geschreven, dus heb ff bijgelezen!!!
Fijn dat het met onze zwangere tot nu toe alles goed gaat en hopelijk blijft het zo en komen er nog wat 35 plussers bij, haha!!!

En voor de wachtende dames hoop ik dat het nu ook eens raak is voor jullie en we allemaal kunnen verhuizen naar het zwanger zijn forum!1 Zou wel leuk zijn toch!!!

En Paulien welkom bij ons clubje en veel succes de komende tijd duim ook voor jouw hoor!!!

Hoop dat ik niemand ben vergeten was best veel dit keer!!

Leuk dat jullie zo'n fijne sinterklaas hebben gehad,wij hebben er niks aan gedaan bij ons komt de kerstman langs!! Ze is ook te klein om het allemaal te snappen (9mndjes).
Maar de kerstboom staat al 3 wkjes hier en   das erg mooi als je zo klein bent, want dan valt je mondje weleens open van verbazing!!!! Leuk hoor hoe ze nu alles ontdekt blijft een wonder zo'n klein mensje het is genieten nu!!!
Verders voel ik me de laatste tijd niet echt goed hoe het komt weet ik niet, kan vitamine tekort zijn of iets anders onder de leden. Ben erg moe en zweverig met vlage heel erg misselijk, ja zwanger weet het niet voelt totaal anders dan met Jessica. Maar ga dit weekend toch maar testen ook al zie ik er tegenop en dan zie we wel weer!!! Als het negatief is ga ik naar de H.A. maandag want zo kan het niet langer doorgaan!!! Laat het wel weten!!!!

Fijn weekend en succes hé meiden de duimen draaien hier!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan