35+ klussers

Hoi meiden,

Paulien(zo heette je toch?) welkom hier! Heb je nog getest?

Sandy, toch weer spannend als je zo misselijk bent!! Ik ben ook vaak duizelig.
Ben heel benieuwd naar je test! De jongste dochter van m'n zus is net zo oud als jouw dochter. Is ook al een wijze meid aan het worden die alles in de gaten houdt! Heel leuk.

Puk, fijn zeg dat je echo goed was met een kloppend hartje, da's vast een 1e geruststelling. Voel je je nu wat beter? Wanneer heb je weer een afspraak?

Wietske, snap goed dat je soms wat afstand probeert te nemen, had ik toen ook even een tijdje. Ik hoop dat het raak is deze maand, veel plezier met klussen, ga je nog ovulatietesten gebruiken?

Luna, ook alweer bezig?

Gwen, voor jou spannende dagen..heb je al enig idee, misschien al pijnlijke borsten? Merkte je bij de zwangerschap van je zoontje voor je NOD al iets of weet je dat niet meer?

Brenda, voor jou ook je naderende NOD, ben benieuwd!!
Ik duim voor jullie.

Ik heb net wat zwangerschapskleding van zolder gehaald, zaten nog wel wat broeken bij (een zwarte en een spijker), maar ze zijn erg dun, echte zomerbroeken, omdat ik toen in de zomer en herfst zwanger was. Dus ....dat wordt toch weer shoppen!! Goh..wat erg..ha,ha.

Wij moeten eerdaags nog een beslissing gaan nemen of we de combinatietest wel of niet gaan doen. Best moeilijk.
Dinsdag weer echo, leuk!
Daarna gaan we het aan wat vrienden vertellen volgend weekend.

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

Nou het is zover hoor! Ik ben vanmorgen ongi geworden, 32 dagen na de curretage. Best netjes toch? Ben trots op mijn lijf! Als ik weer uitga van 28 dagen dan is mijn NOD 5 januari.  Gisteren dacht ik nog dat het er wel eens aan zou kunnen komen, ik kreeg nl. een soort hoofdpijn dat ik altijd heb als ik ongi moet worden en ik had gisteravond opeens een paar flinke pukkels in mijn gezicht, ook een teken.

Ik ben superblij dat ik nu weer met jullie mee kan doen!!!

Welkom trouwens Pauline, mijn vriend is ook 5 jaar jonger dan ik. Vervelend dat je gisteren ongi bent geworden. Dan lopen  onze NOD's ongeveer gelijk!

He Puk, fijn dat je een goede echo hebt gehad. Stelt weer gerust he? Puur genieten!

Sandy, ik hoop voor je dat je zwanger bent en dat er niet iets anders aan de hand is. Ik duim voor je dat je een positieve test hebt morgen!

Wietske, ik begrijp heel goed dat je even afstand neemt. Elke keer dat wachten, weer hopen en dan weer ongi worden gaat je niet in de koude kleren zitten. Een dikke knuffel voor jou meid, ik hoop dat je snel goed nieuws hebt!

Angel, ben benieuwd naar je echo as. dinsdag. Het zal al weer goed gegroeid zijn! Hoe voel je je verder? Ja lastig he om een beslissing nemen voor de combinatie echo. Vond ik ook. Helaas is het niet zover gekomen. Volgende keer laten wij het toch weer doen (als we natuurlijk weer zwanger worden he).

Nou meiden, ik weet ff niks meer.
Spreek jullie.

xx Luna

Hoi Luna,

Dat is goed nieuws, kan je ook weer snel verder!
Is inderdaad mooi dat het nu zo snel weer op gang is gekomen. Ga je ovulatietesten gebruiken deze maand?

Met mij gaat het goed. Merk wel dat ik doordeweeks wat te veel hooi op m'n vork neem, maar ja, dat kan nu even niet anders met een eigen zaak die erg druk is in december. Dat komt er dan in het weekend uit, dan ben ik helemaal uitgeput en lamlendig. Maar goed, daar geef ik zoveel mogelijk aan toe. Verder nog wel misselijk met vlagen, maar dat is wel goed te doen, gewoon regelmatig wat eten.
Ben ook benieuwd naar de echo van a.s. dinsdag, zal inderdaad wel weer hard gegroeid zijn, dat gaat zo snel. Kijk er wel naar uit, weer even een bevestiging krijgen dat alles nog goed zit daarbinnen.

Wilhelmin, hoe gaat het nu met jou?

Groetjes,
Angel

Hallo en goedemorgen,

Hey Luna, wat fijn dat je de RD er zijn voor je das een goed teken toch!!! Dus hierna kun je weer gewoon hier mee doen en heel veel succes meis hoop dat je gewoon gelijk weer zwanger wordt dat zou mooi zijn!!!

En Angel wat fijn dat je nog steeds op en top zwanger voelt!!!! Ja en kleren kopen das nooit een straf voor vrouwen,haha!!! Wel leuk toch das weer een echte bevestiging dat alles goed groeit bij je!!!! Heel veel succes met je echo!!!! Krijg je nog meer echo's zal wel toch??? Nou geniet ervan meid het gaat zo hard allemaal vooor je het weet heb je een moi buikje, haha!!!

Nou vanmorgen de test gedaan eigenlijk had ik ook geen hoop dat ik zwanger was en de test was ook negatief ga dus maandag maar eens verder zoeken wat het zou kunnen zijn!!!
Vandaag komen mijn broer en zijn vrouw en kids nog voor de Sint das lekker wat afleiding!!!
En heb nu vakantie 2 wk van het werk das ook lekker hoef pas eerste kerstdag te werken dus ga lekker van ons meisje en ons gezinnetje genieten en dan zien we wel weer!!!

Nou lieve meiden heel veel succes allemaal en fijne zondag!!!

Liefs sandy

Nou Sandy, daar zaten we nou niet op te wachten he? Ja meid, het beste dat je inderdaad kunt doen is naar de huisarts en bloed laten prikken. Misschien heb je een ijzertekort en is dat eenvoudig op te lossen. Ik hoop dat je je snel weer wat beter zult voelen en dat je weer volop aan de slag kunt .

Veel plezier vandaag met de sint!!!

En sterkte he!

Dikke knuffel Luna

Hoi, even weer een berichtje van mij.

Ik lees nog steeds mee. voor alle zwangeren een goede zwangerschap.

Ik voel me nog steeds erg moe en als ik iets teveel doe heb ik later buikpijn.

Hoi meiden,

Wilhelmin, ik hoop dat je je snel weer beter voelt na alles, doe maar lekker rustig aan he, laat jezelf maar lekker verwennen!

Sandy, wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt, maar het is nu wel echt weer om ziek te worden. En inderdaad een paar extra vitamientjes slikken kan geen kwaad. Ik hoop dat je  snel weer opknapt.
Jammer dat je een negatieve test had (dan hadden jullie wel de bruiloft moeten verzetten of niet?)   Ergens hoop je toch dat het wel raak is denk ik, ook al plan je nu even van niet.

Fijn Luna, dat je zo snel weer hersteld bent, daar mag je inderdaad trots op zijn! En nu maar weer snel zwanger raken he?

Dinsdag zal ik goed voor je duimen, Angel! Dat je maar weer een mooie echo hebt!

Hoe is het, Paulien, al een test gedaan?

Wietske, al weer een beetje vrolijker, ik leef helemaal met je mee!

Ik heb ook weer vette pech deze maand denk ik, want ik had gisteren bij het afvegen al een klein beetje rozige toei, en ik heb weer enorme trek in zoet en schoonmaakdrift (AAAAAAHHHHHH!!!!!)
Het zal dus weer een maandje -of wat-  klussen worden, ergens heb ik ook het gevoel dat het in maart pas raak is, een of ander maf onderbuik-gevoel. Ik weet niet hoe ik daar bij kom. Net zo debiel als het dragen van die robijnsteen. Hoe wanhopiger hoe bijgeloviger he.

Nou, nog een fijne dag allemaal!
Liefs Gwen.

Ik lees ook nog lekker mee, en hoop elke keer dat er weer een zwangere bij is...
gwen, het kan nog hoor, ik lees zo vaak dat ze toch wat vloeien en dat het toch raak is. Hoop voorlopig nog even voor je dat je gevoel niet klopt en dat het voor maart al raak is!

wie is er nog meer bijna aan de beurt voor de NOD?

Angel, jij mag dinsdag al weer he. Ik mag donderdag, dat is dan voor de nekplooimeting. Ik zal jullie uiteraard laten weten of het goed gegaan is. Ik heb toch wel goede hoop, maar houd er ook ergens wel rekening mee dat het niet goed is. Mijn moeder en dennis's ouders hebben we het wel meteen verteld. De broers en zussen pas na de eerste goede echo. Verder hebben we het nog niemand verteld, dat doen we als het donderdag allemaal goed is.

Puk, jammer dat je nog steeds zo moe bent. Ik had dat in het begin ook, 's avonds na het eten ging het echt als een nachtkaars uit en kon ik niks meer. Ook op gang komen 's ochtends duurde erg lang. Het gaat nu wel beter hoor, maar op mijn vrije dagen ben ik dan geloof ik extra moe. Ik moet straks werken (16uur) en was na het ontbijt weer ff gaan liggen en echt diep geslapen tot 14.00 uur.

Luna, toch raar he als je blij bent dat je ongi bent. Was natuurlijk ook fijn geweest als je meteen weer zwanger was geweest, maar nu weet je wel dat je lichaam weer  mee doet en kun je binnenkort weer lekker aan de slag. Ik hoop dat het nieuwe jaar voor jou met een enorme opsteker begint!   Dat hoop ik voor de anderen ook natuurlijk, dus ik duim me suf!

Nou, verder niks nieuws van deze kant,  laterrrrr  !

groetjes, Brigitte  

Terug
Bovenaan