35+ klussers

Nu haal ik Puk en Wilhelmin volgens mij door elkaar,
ach ja, mijn geheugen laat me de laatste tijd wel vaker in de steek. :)  

Ik hoop dat jij ook snel weer opknapt Wilhelmin, het is ook niet zo raar dat je nog steeds moe bent en niet lekker in je vel. Je lichaam heeft heel wat te verwerken en je hoofd ook, dus dat kost veel energie.
 Dikke kus! Brigitte

Ha, en ook Sandy vergeet ik, terwijl ik net las dat je vakantie hebt. Ik dacht nog, da's ook zonde als je niet helemaal fit bent. Hoop dat de huisarts wat voor je kan doen, en je lekker op knapt, zodat je van je vrije weken kan genieten!

x Brigitte

en als ik nu nog iemand vergeet.... oh ja Pauline: welkom hier..... dan is het echt niet persoonlijk bedoeld hoor, maak ik dan de volgende keer wel weer goed !

hallo allemaal,

afgelopen vrijdag avond getest, eerste keer deed de test het niet. de tweede keer wel. helaas.. niets.
wel ongesteld. ik voel me nu ook weer gewoon. veel "gewoner" dan vorige week en de week ervoor.

we gaan gewoon vrolijk door. we zijn pas net begonnen.

ik wens iedereen heel veel geluk en sterkte en meld me weer als er nieuws is.

groetjes paulien

hallo

ben ik weer. toch niet ongesteld. afgelopen vrijdag had ik een hevige bloeding en erge buikkrampen, wat ik normaal niet heb met mn ongesteldheid. zaterdag alweer veel minder en gisteren was t over. vandaag ook niets meer. normaal ben ik 5 volle dagen ongesteld.
ik denk zelf dus dat ik een missed abortion heb gehad. heeft iemand van jullie hier ervaring mee? ik wil graag wat meer informatie, zodat ik dat kan vergelijken.

maar ik blijf vertrouwen houden, dit was pas de eerste poging.. volgende week gaan we gewoon weer verder.. en blijven hoop houden.

ik wens iedereen alle geluk toe die je nodig hebt, en ik hoop nog wat van jullie te horen.

groetjes paulien

Hoi meiden,

Ik was vast van plan om alleen eens per dag even te checken hoe het met jullie allemaal was en me er verder even niet mee te bemoeien, maar dat lukt dus niet. Dat komt door de berichtjes van Paulien, ik herken er zo veel in!
welkom hier trouwens. In de eerste plaats ben ik ook 37 en nu sinds 5 rondes bezig voor de eerste. Mijn man is 17 jaar ouder dan ik, dus dat is wel even een verschil! Wat je beschrijft over je ongesteldheid is precies wat ik de laatste keer 1,5 week geleden had. Langer dan 24 uur heel erg buikkramp en heftige bloeding en na 2 dagen was het praktisch al over. Sowieso ben ik de laatste paar keren korter ongesteld dan vroeger. Nu meestal maar 2-3 dagen en een paar jaar geleden altijd wel 5 dagen. Geen idee waardoor dit komt, wel op t internet gezocht en daar staat dat het geen kwaad kan, dus dat zal dan wel. Ik ben eind mei al met de pil gestopt, dus volgens mij kan het daar nu niet meer van komen toch??
Ben nu weer bezig met de ovu-testen, maar totnutoe nog geen 2e streep, ik verwacht dat eind deze week of zo.

Toch weer een heel verhaal geworden!!
Voor diegenen voor wie het nog niet raak is; ik weet precies hoe t iedere keer voelt!
Wel heel leuk trouwens dat de zwangeren ook blijven schrijven. Ik ben wel benieuwd hoe t steeds met jullie gaat en wat je kwaaltjes en zo zijn!

Nu ga ik een bakje koffie doen, want moet zo naar de muziekrepetitie.

Allemaal liefs,
Wietske

Zit het in de lucht of zo??? Ik ben ook maar 2 dagen ongesteld geweest... Vandaag helemaal niks meer... Normaal ben ik ongeveer 7 dagen ongesteld.

Nou, ik heb zeker een dag overgeslagen, want sinds vanmorgen weer volop ongi...

Hé meiden,

Zo er wordt weer stevig getikt op "ons" forum ik kan het bijna niet meer bijhouden! Gwen ben je al ongi geworden of rommelt het nog steeds? Angel je hebt vandaag toch een echo? Hoe is het gegaan? Sandy balen dat je niet fit voelt misschien knap je op van een paar weekjes vakantie en anders zou je eens Floradix moeten proberen maar ik weet niet of ze dat in Duitsland verkopen? Luna het kan best wel kloppen hoor zo'n rommelige cyclus dat had ik ook heel erg na de curettage, het moet toch allemaal weer een beetje op gang komen en dat heeft tijd nodig maar goed je bent in ieder geval ongi! Bries hoe voel jij je nu eigenlijk? Wilhelmin balen dat je last van je buik hebt en dat je erg moe bent maar geef alles de tijd dan komt het helemaal goed. Paulien het zou best kunnen dat je een vroege miskraam hebt gehad maar in je hoofd kun je de cyclus ook aardig overhoop gooien dus wie weet was het niks en is het gewoon je menstruatie.Ik heb zelf een miskraam gehad en had toen wel degelijk een postieve test in mijn handen omdat er toch HCG aangemaakt was! Wietske..meid ik hoop echt met heel mijn hart dat het binnenkort raak voor je is!  Met mij gaat het redelijk ik ben erg misselijk van deze zwangerschap en ook erg moe en ja die echo heeft me wel iets gerust gesteld maar het blijft spannend. Woensdag 19 december moet ik voor de intake naar de verloskundige en 4 januari krijg ik de 2e echo want dan was er meer te zien volgens de echografiste dus afwachten en hopen dat het goed blijft gaan! Ik kan trouwens wel merken dat ik een keizersnede heb gehad want nu trekt het litteken regelmatig en heb ik ook wel buikpijn vooral als ik te druk ben geweest. Enne Angel mijn buik begint ook al zo te bollen ik vind het wel supersnel want de vorige keer had ik met 20 weken  nog geen buik  en kleding kopen doe ik ook maar niet ik pas het straks toch niet meer en de mode veranderd zo snel. Ik zal ook over een maandje weer die spuuglelijke positiekleding aan moeten maar ik rek het zo lang mogelijk!  Nou ik ga weer stoppen en ik hoop dat ik niemand vergeten ben want de dementie begint al weer toe te slaan.

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan