Hoi meiden,
Ik was vast van plan om alleen eens per dag even te checken hoe het met jullie allemaal was en me er verder even niet mee te bemoeien, maar dat lukt dus niet. Dat komt door de berichtjes van Paulien, ik herken er zo veel in!
welkom hier trouwens. In de eerste plaats ben ik ook 37 en nu sinds 5 rondes bezig voor de eerste. Mijn man is 17 jaar ouder dan ik, dus dat is wel even een verschil! Wat je beschrijft over je ongesteldheid is precies wat ik de laatste keer 1,5 week geleden had. Langer dan 24 uur heel erg buikkramp en heftige bloeding en na 2 dagen was het praktisch al over. Sowieso ben ik de laatste paar keren korter ongesteld dan vroeger. Nu meestal maar 2-3 dagen en een paar jaar geleden altijd wel 5 dagen. Geen idee waardoor dit komt, wel op t internet gezocht en daar staat dat het geen kwaad kan, dus dat zal dan wel. Ik ben eind mei al met de pil gestopt, dus volgens mij kan het daar nu niet meer van komen toch??
Ben nu weer bezig met de ovu-testen, maar totnutoe nog geen 2e streep, ik verwacht dat eind deze week of zo.
Toch weer een heel verhaal geworden!!
Voor diegenen voor wie het nog niet raak is; ik weet precies hoe t iedere keer voelt!
Wel heel leuk trouwens dat de zwangeren ook blijven schrijven. Ik ben wel benieuwd hoe t steeds met jullie gaat en wat je kwaaltjes en zo zijn!
Nu ga ik een bakje koffie doen, want moet zo naar de muziekrepetitie.
Allemaal liefs,
Wietske