35+ klussers

Hi allemaal,

Er wordt weer fanatiek getikt ja,nu het forum het weer doet, gelukkig. Is wel gezellig he.
Jouw echo lijkt nog erg ver weg, Puk, maar het is weer zo januari.   De tijd vliegt toch ondanks dat we met z'n allen op onze eigen dingetjes zitten te wachten.
Ik word denk ik morgen echt ongesteld. Nu alleen nog oud bloed. Theoretisch zou ik dus nog zwanger kunnen zijn, maar ik heb alle pms-kwaaltjes die je kunt verzinnen, dus dat zou een echte verrassing zijn.  Op kerstavond mijn volgende eisprong, ook romantisch toch?

Hoe was je echo vandaag, Bries? Ik hoop dat alles goed is!

Wietske, je bent volgens mij de enige niet-zwangere van ons die niet rond dezelfde tijd ongesteld is! Dan hebben we tussendoor ook weer wat om naar uit te kijken! Ik hoop voor je dat het deze maand echt lukt hoor. Het gaat nu lang duren he, ik zit ook al weer bijna in de zevende(!) ronde. Tjonge, daar had ik echt helemaal niet op gerekend toen we besloten voor een tweede te gaan. Vooral omdat ik de eerste keer zo snel zwanger was. Ralph zegt dat het pas gaat lukken als ik het helemaal loslaat.
Zou best kunnen, ik denk er eerlijk gezegd ook niet zo veel aan overdag, maar als ik op het forum lees, ben ik er natuurlijk wel mee bezig.
Wat een verhaal weer.
Nou meiden, hopelijk hoor ik nog goed nieuws vanavond,
Alvast fijne avond, liefs Gwen

Hoi hoi,

Mijn echo is pas donderdag, ben best een beetje nerveus, maar op de een of andere manier groeit ook mijn zelfvertrouwen en  durf ik er  steeds meer op te hopen  dat de combi test gewoon goed zal uitvallen. Houd er ook wel rekening mee dat het anders kan zijn, maar mijn gevoel is eigenlijk wat positiever geworden.

Angel had vandaag toch een echo... ik hoop dat alles goed is!!!!

en gwen, ik duim toch nog even voor je hoor, je kan maar nooit weten....

Jammer Puk dat jij wel misselijk bent, ik heb welgeteld 1x overgeven en verder nooit meer dan een vlaag van misselijkheid gehad. Wel heb ik steeds vaker momenten dat ik echt snel wat moet eten omdat ik van het een op het andere moment echt gammel wordt.   Ik slaap wel slecht. Ik val vaak vroeg in slaap omdat ik zo moe ben, maar wordt dan om 00.30 wakker of zo en lig dan tot 4 uur te woelen en te draaien. Herkent iemand dit?

Nou, heb ff niks meer te melden, kom vanavond nog wel een keer kijken of Angel al nieuws voor ons heeft.

fijne avond allemaal!

x brigitte

Hoi meiden,

Lief dat jullie zo aan mij denken!
Ik tik even snel een berichtje om jullie op de hoogte te brengen, maar rol daarna m'n bed in, ben echt helemaal kapot. Al 2 dagen weer heel erg misselijk en erg moe en toch ook druk geweest, dus dat breekt even op.
Maar....het belangrijkste is dat alles goed was vandaag!!! Durf nu toch wel wat blijer te worden. Het was echt een groot verschil met vorige keer de echo, je zag echt al een klein mensje nu, vorige keer was het een soort garnaal! ha,ha.
Ik ben wel wat minder ver dan ik dacht, vandaag precies 8 weken. Mag over 3 weken terugkomen en dan gaan ze ook bloedprikken. Blijf wel bij de gync. onder controle, ook ivm de vroeggeboorte van m'n dochter.

Ik ga morgen weer even op jullie berichtjes reageren hoor!

Liefs,
Angel

Hoi Angel,

Hartstikke fijn joh, dat alles goed is! dat zal je wel goed doen he?
geniet er lekker van, en slaap maar lekker!
Liefs Gwen.

p.s. Weer een vriendin van me zwanger! De derde nu, gezellig hoor, ik gun het ze van harte.

Hey allemaal,

Angel, wat fijn dat je weer een goede echo had dat geeft steeds weer hoop toch!!!
Fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden, dat geeft je ook meer zekerheid toch!!!
Nou geniet er maar lekker van het gaat zo snel allemaal!!

Puk, jij ook een goede echo das ook fijn hé!!! En ja 4 jan. lijkt ver weg maar dat is zo hoor meis!!!
Jij ook lekker gennieten van alles!!!

Luna nou jouw RD zitten er weer op dus gelukkig maar heel veel succes en voel je al wat beter voor zover het gaat dan hé!!! Ach zoiets hakt er in hé ondanks dat je kort zwanger bent is het toch zwaar om mee te maken de wens die zomaar weg is!!! Heel veel sterkte nog hé meis!!!

Wihelmin, met jouw gaat het ook wat beter eigenlijk Hetzelfde verhaal als bij Luna hoop dat je alles een plekje heb kunnen geven en misschien toch weer zwanger wilt proberen te raken!!! Jij ook sterkte!!!

Bries leuk dat je weer wat hebt laten horen dus het gaat goed met jouw en de beeb leuk hoor en al een buikje, echt geweldig idee toch??? lekker genieten meis!!!

Wietske en al wat aan het voelen je klusweek is toch al weer voorbij of heb ik het mis??? Succes hoor hoop dat het voor jullie nu ook eens raak zal zijn!!! Succes!!!

Gwen, ja raar hé als je zelf graag zwanger wilt worden dat lijkt het of heel de wereld zwanger is behalve jij!!! Heb dat ook in mijn omgeving en het is niet dat ik het die mensen niet gun maar je wilt zelf ook zo graag!!! Maar komt goed meis wie weet een mooi kerstkado al hoewel je niet hoopvol klonk met je klachtjes, nou ja succes hé!!!

Nou ben dus maandag zelf naar de H.A. geweest hier in Duitsland en heb bloed laten prikken, er was eigenlijk weinig aan de hand hart en longen waren goed meteen ook nog ff naar de frauenartz geweest en de baarmoeder zag er ook prima uit en hij zei dat er niks in de weg zou moeten staan voor een zwangerschap, dus das een goed bericht!!! Verders krijg ik a.s maandag een chekup dat houd in dat je helemaal doorgelicht wordt hier dus das nooit verkeerd. De H.A. zei ook dat ik een bevalling en de maanden erna niet moest onderschatten met vele nachten niet goed slapen het is een grootte verandering van je lichaam, nou we wachten af, maar het heeft me wel gerust gesteld!!!
En Jessica slaapt nu ineens ook zomaar door snachts pf das echt wel fijn heeft ze al die 9 mndjes niet gedaan dus ben al meer uitgerust!!!
Jeetje het is een heel verhaal geworden maar ja wilde het ff met jullie delen jullie snappen mij tenminste en sommige mensen in mijn omgeving snappen mij niet dat ik weleens echt zo moe ben dat ik niks kan op een dag en dat een baby niet altijd een roze wolk is!!! We hebben wat dat betreft toch wel een behoorlijke donkere wolk gehad in de kraamtijd, daar wordt eigenlijk weinig over gepraat als moeders onder elkaar komen, maar geloof me er zijn veel meer moeders met dit gevoel!!! Ha ha als ik begin te tikken stop ik ook niet en ik wil ook niet klagen hoor ons meisje doet het nu prima het is zo'n lieve schat!!!
Nou allemaal succes met alles en tik van de week nog wat we gaan namelijk maandag ook naar center parcs oh vindt het geweldig ff niks lekker vakantie!!!

Liefs Sandy

Hé meiden,

Gwen jammer dat de RD's er aan komen maar blijf hoop houden hè? Angel mooi dat de echo weer goed was nu moet het gewoon goed blijven gaan! Sandy lekker dat alles er prima uitziet dat geeft toch een beetje geruststelling wie weet binnenkort goed nieuws voor je! Baby's zijn inderdaad niet altijd leuk lief en geweldig, de eerste maanden vond ik zwaar k*t en dat is nog zacht uitgedrukt dus ik begrijp je helemaal. Justin is ook een lief manneke maar af en toe vind ik het nog zwaar, geniet in ieder geval lekker van je vakantie! Ik zal vast weer mensen vergeten zijn maar da's niet persoonlijk bedoeld dus ik wens alle klussers, wachtenden en zwangeren veel succes! Ik ga weer eens aan het werk en vanavond op visite bij mijn nichtje die 2 geworden is dus nog druk genoeg!

Groetjes,

Puk

Bries, veel sterkte morgen met de echo laat je weten hoe het afgelopen is?

Groetjes,

Puk

Hoi Dames,

Allereerst even alles weer gelezen wat ik heb gemist. Wat gaat dat snel zeg al die berichten schrijven. Soms lees ik een paar keer op de dag wat en zo lees ik een paar dagen weer even niet. Maar zodra je er weer bent dan lees je weer volop maar dat is ook een goed teken toch dames om lekker te lezen en te reageren.

Ik moet 15 December ongesteld worden maar het zit nu al aardig te draaien. Ik weet gewoon wat ik al voel dus wij gaan gewoon door naar de volgende ronde toe dat weet ik zeker al. Maar niet getrurt hopen dat het de volgende ronde wel eens raak mogen zijn.

Hoe gaat het met de anderen dames allemaal?
Zitten er al een paar te duimen?

Wat leuk dat Angel ook al een echo heeft gehad ik zou lekker genieten meid het is je gegunt hoor.

En als ik het goed had gelezen is Bries ook zwanger?

Eindelijk dat het forum eens hartstikken goed doet zeg.

Ik laat het even hierzo bij gaat lekker me mandje op zoeken.

Iedereen de groetjes van Brenda

Terug
Bovenaan