35+ klussers

Hoi allemaal, de echo was goed!!

deze keer geen inwendige echo, maar gewoon via de buik. Ze zat er wel erg hard op te duwen, ik heb er nu nog een beetje last van. Alle metingen waren goed, hartje klopt met 154 bpm, en dat was ook heel goed te horen. Ons kindje is nu 6 cm groot (van kont tot kruin) en je kon al echt goed de armpjes en beentjes zien. De nekplooi was 1,6 mm en dat is heel netjes, vanaf 3mm zou het op kunnen duiden dat er iets niet helemaal goed is. Ook de bloedonderzoeken waren goed, we hebben dus geen verhoogd risico, en al heb je natuurlijk nooit 100% zekerheid, het is toch weer een mijlpaal dit hoor. Had vannacht erg slecht geslapen, droomde steeds over iets op het werk, maar komt onbewust denk ik toch van de zenuwen over deze echo.

Ga vandaag dus maar lekker vroeg naar bed, en ik zal vast beter slapen ;)

Wie is de volgende met goed nieuws? Een nieuwe zwangerschap zou echt top zijn, mag ook  wel eens  weer,  want het is al even geleden dat iemand ons het blijde nieuws kon vertellen?   k blijf voor iedereen duimen!!!

Brigitte

Hoi meiden,

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichten!
Ja, ben blij dat de echo goed was, maar onzeker blijf ik toch nog wel tot de 12 weken zeker! Vandaag was ik niet zo misselijk en dan wordt ik al onzeker...wat een muts ben ik dan toch hè.

Sandy, balen dat je niet helemaal fit bent, Centerparcs zal je goed doen. Wij gaan ook trouwen in februari al!! We zijn druk bezig met de voorbereidingen, het is voor ons allebei de 2e keer, dus het wordt een heel besloten feestje hoor, maar heb er wel zin in.

Gwen, heeft je ongesteldheid doorgezet? Ik hoop van niet!

Bries, fijn dat de echo goed was!!! Fijn hoor en nu zeker aan iedereen het vertellen, hoe ver ben je nu?

Puk, alles goed? Jij begin januari weer een echo. Ik ook. Hebben jullie het al aan iedereen verteld?
Ik ben ook erg moe en misselijk (behalve vandaag dus).

Wietske, heb je al een streep gehad op je ovulatie-test?

Brenda, balen dat je je ongi al aan voelt komen.

Luna, alles goed? Je ongesteldheid alweer over?

Wilhelmin, ook al wat fitter?

Ikke, hoe gaat het met jou?

Groetjes,
Angel

hey allemaal,

Ik schrijf even niet zoveel, maar volg jullie wel met veel belangstelling hoor.
Vandaag 2 strepen op de ovutest!! Dus vanmiddag deur op slot, gordijnen dicht, stekker van de telefoon eruit  en met veel plezier ons een slag in de rondte geklust !!

Gisteren ook al en morgen lekker weer, aan onze ijver zal t niet liggen! 't is voor ons een rustige periode met veel vrije tijd, dus die gebruiken we dan ook maar voor t goeie doel.

Het was deze keer de 14 de dag, dus nod is nu 27 december, de lange spannende wachtweken komen er weer aan, maar gelukkig met een vakantie met een paar gezellige feestdagen dus we komen de tijd wel door denk ik.

Hopelijk volgend jaar feestdagen vieren met z'n 3en?! wie weet....

Allemaal veel groetjes,
Wietske,

ps, gaan jullie iets speciaals doen met kerst of alleen op familiebezoek en veel eten?

Hoi allemaal,

Ik snap jouw onzekerheid heel goed hoor, Angel, dat zou ik ook hebben als ik me iets anders zou voelen, maar deze keer gaat het echt goed komen hoop (en denk) ik.
Wanneer ben je over de twaalf weken grens heen?

Fijn dat jouw spruitje ook goed gegroeid was, Brigitte, en dat de kans op afwijkingen gelukkig klein is!

Puk, gelukkig gaat alles ook nog goed met jou, hou ons op de hoogte he, als je een echo krijgt.

Wietske, jij zit weer in de leukste periode van je cyclus(hopelijk de laatste voorlopig!), veel plezier en zet hem op!

Ik ben inderdaad echt gewoon ongesteld geworden, keurig op tijd, dus daar ben ik wel blij om, dat alles nog goed lijkt te werken.

Luna, wanneer kun jij beginnen met je ovulatietesten?

Ikke, lees je nog mee af en toe, hopelijk lukt het julie, in  ieder geval  veel succes deze maand!

Brenda, vervelend dat het deze keer niet raak lijkt te zijn, maar de eerste vage buikklachtjes kunnen nog hoopvol zijn he.

Ik ga mijn zoon uit school halen, en dan schrijf ik misschien nog wat vandaag, anders alvast een prettig weekend!
Liefs Gwen.

Hoi,

Gwen,jammer dat je toch ongesteld bent geworden, op zich positief dat je nu superregelmatig bent. Dat wordt rondom Kerst/Oud&Nieuw weer gezellig bij jullie!

Wietske, mooi dat je een vet positieve ovulatie-test had. Dat worden weer spannende dagen rondom Kerst, inderdaad gelukkig veel afleiding rondom die tijd.
Wij gaan 1e Kerstdag eten bij familie en 2e Kerstdag iets leuks doen, weet nog niet wat, even afwachten wat voor weer het wordt.

Ik duim voor jullie meiden dat jullie mij snel mogen volgen!! Het wordt inderdaad wel weer tijd voor een zwangere 35+-er!

Was vandaag weer misselijk....niet erg...dat voel ik me in ieder geval lekker zwanger...ha,ha.

Ik ben 8 januari 12 weken zwanger en 23 juli uitgerekend.

Groetjes,
Angel

Hoi Meiden,

Wat is er weer lekker veel geschreven altijd leuk om terug te lezen vraag me af wat ik allemaal mis na 1 weekje geen forum,haha!!!

Angel, Wat goed van je echo hoor meis das lekker , tuurlijk ben je onzeker das toch heel normaal na wat je hebt meegemaakt, maar nu ben je al een heel eind en januari is het ook zo komt goed hoor blijf positief!!!
En de klachten blijven er dus das ook een goed teken, alleen duurt het zo lang voor de 3mndjes voorbij zijn hé?? Maar daarna gaat het gelukkig sneller!!! Heel veel succes nog en geniet vooral!!!

Hey Gwen, jammer dat de RD toch zijn gekomen, maar ja je gaf het al aan!!! Nou misschien de volgende ronde in het nieuwe jaar meer geluk hoop het echt voor je!!!

Wietske, weer lekker spannend met de kerstdagen hoop dat je lekker veel afleiding zult hebben dan maakt het de wachtdagen ook dragelijk!!!

Weet niet of ik nog meiden ben vergeten maar iedereen heel veel succes met alles!!!

Wij gaan maandag naar Centerparcs dus dit is ff mijn laatste bericht deze week en eind volgende week kom ik weer gezellig hier kijken hopen dat er nog meer goed nieuws is hier!!! Heb er erg veel zin in en hoop lekker uitgerust te zijn bij terugkomst!!!
Fijn weekend!!!

Knuffels Sandy

Hallo allemaal,

Ja hoor, ik lees nog mee, Gwen en Angel. Ik ben alleen 4 weken ontzettend verkouden geweest en kreeg toen ook nog eens een blaasontsteking erbij, dus was niet zo fit om ook nog wat te schrijven. Inmiddels ben ik in afwachting natuurlijk. Ik hoop gigantisch dat ik komend weekend niet ongi word en dat het daarna ook niet komt.
Mijn vorige ongi was 5 dagen later, dus verwachtte ik dat mijn hele cyclus later zou zijn (zoals altijd het geval is geweest, als het opschoof), maar dat was dus niet zo. Op 2 en 3 dec. had ik mijn laatste ongiverschijnselen en de 4e hebben we flink geknuffeld. Laat ik nu toch op 5 of 6 dec. (had beide dagen behoorlijke krampen in mijn buik) mijn ei gehad hebben. Ik had de 4e al heel veel doorzichtig slijm, wat ik al erg vreemd vond. Maar ja, we hadden het een klein weekje niet gedaan door mijn ongi, dus ik ben bang dat de 4e er voornamelijk oude zaadjes overgestoken zijn. De 6e had ik 's avonds behoorlijke buikpijn, dus toen kwam het er niet meer van en daarna was sowieso allemaal te laat.
Aan de andere kant was ik er de 4e helemaal niet mee bezig, want het zou toch nog een klein weekje duren, dus het is gewoon afwachten geblazen nu.
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes Ikke

ps. ik heb zoveel gelezen en geen dubbele schermen, dus weet nu niet uit mijn hoofd wie en wat precies,maar alle zwangeren succes met de echo's en eventuele testen en alle wachtenden, toi toi toi.

Het gaat beter. Mijn ijzer was tekort. Krijg nu dus ijzer. Heb ook mijn vooraden laten prikken. Alles goed behalve mijn voorraad ijzer.

Ben niet meer zo onwijs moe. Doe nog wel rustig aan maar voel me wel aktiever worden. Geef daar niet zoveel aan toe en doe rustige dingen. De gewone dagelijkse dingen zijn ook niet weinig met 4 kids. We hebben deze week dagen met z'n allen zitten knutselen. Kerstkaarten maken. Gezellig.

We wachten wel een menstruatie af vanwege mijn ijzer. Liefst wil ik gelijk maar ik wil ook wel een leuke zwangerschap en gelijk beginnen met een laag ijzer is denk niet zo best/leuk.
Mijn schoonzus is zwanger en ook in juni uitgerekend. Gelukkig niet op de zelfde datum.Dat zou ik wel moeilijk vinden. Vond het nu ook wel moeilijk maar ik heb nog goede hoop.  
Deze dagen vliegen toch wel voorbij en wie weet hoe snel ik ong ben en  er weer voor kan gaan.  

Terug
Bovenaan