35+ klussers

hallo,

leuk om alles te lezen van iedereen, zoveel verschillende verhalen..
gisterochtend hebben we lekker geklust zoals jullie dat hier schrijven, want volgens mijn berekening zou dinsdag of woensdag mijn eisprong zijn.

gisteravond kreeg ik ineens last van mn rechter eierstok, das meestal een teken dat de eisprong er aan zit te komen, ook een beetje last van   mn onderrug. dus vanochtend maar weer geklust. morgen ochtend voor de zekerheid nog maar een keer. en dan maar weer wachten.. dat wordt een spannend oud en nieuw voor ons, in de sneeuw in oostenrijk... ik zou dan op oud jaar ongesteld moeten worden, of niet natuurlijk..

ik hou jullie op de hoogte en blijf alles lezen wat jullie schrijven.

succes iedereen en groetjes!
paulien

Hai meiden,

Hier is alles nog rustig. Wat ik wel vreemd vind is dat ik ongeveer 3 dagen ongesteld ben geweest en toen weer 2 dagen niet en toen weer bruinverlies toen weer een dag niet en nu vandaag weer bruinverlies. Mijn temp is nog laag en ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus. Morgen moet ik beginnen met de ovutesten. Ben benieuwd hoe deze keer mijn cyclus zal zijn...

Sandy, ik herken dat gevoel heel goed hoor dat een baby niet alleen maar rozegeur en maneschijn is. Het eerste jaar vond ik een hele beproeving, daarna werd het alleen maar leuker. De eerste 2 jaar heeft mijn zoontje bijna nooit doorgeslapen en overdag sliep hij ook erg weinig, hooguit anderhalf uur, dus wij waren chronisch moe. Daarom hebben wij er ook lang mee gewacht om weer zwanger te worden, we konden het gewoon niet opbrengen. Nu slaapt hij de hele nacht door, al is hij nog wel steeds een vroegspook, hij heeft gewoon niet veel slaap nodig.
Veel plezier bij Center Parcs. Thijmen vindt het daar ook helemaal te gek! Wel park gaan jullie naar toe?

Brenda, hoe is het met jou? Je nod is al voorbij...

Brigitte, wat fijn dat de echo zo goed was!!! Nu kun je er meer van gaan genieten he!

Wietske, ik hoop zo voor jou dat het dit jaar nog raak is, dan kun je zwanger het nieuwe jaar in!

Gwen, balen dat de RD's er weer zijn. Wel lekker dat je cyclus regelmatig is.

Ikke, oehhh spannend! Wel goed zeg dat jullie op het juiste moment geknuffeld hebben. Wel een vroege eisprong zeg!

Wilhelmin, gaat het een beetje met je? Vervelend joh dat je schoonzus in dezelfde periode uitgerekend is, dan blijf je toch met je neus op de feiten gedrukt. Niet fijn.

Paulien, ik hoop voor je dat je in de sneeuw een positieve test hebt, zoooo romantisch lijkt me dat.

Nou meiden, schrijfse!

xx Luna

Zullen we weer een NOD lijstje maken?

Wietske: 27 december
Luna1968: 5 januari (39 jaar, heeft 1 zoon. 3e ronde 2e kindje. Curretage op 6 nov '07)

Luna1968: 5 januari (39 jaar, heeft 1 zoon. 3e ronde 2e kindje. Curretage op 6 nov '07)
wilhelmin : 4 kinderen, miskraam opgewekt op 28 nov.

Paulien: 31 december ( 37 jr, 1e kindje, 2e ronde)

He meiden,

Ik heb toch weer iets.... vandaag is de zesde dag van mijn ong. en ik heb heel donkerbruin bloedverlies, heel dik ook. Normaal ben ik er al na drie dagen vanaf, vreemd he? Het zou toch geen hele vroege mk. zijn geweest? Ik had wel de eerste dag een enorme prop(sorry voor de details!) en was ik weer heel erg moe die dag.
Nou ja, heeft ook weinig zin om er over te bakkeleien,'t is gebeurd en we gaan weer met goeie hoop verder. Mijn eisprong is rond de kerstdagen, ook romantisch toch?

Spannende weken komen er weer aan voor ons allemaal, hopelijk is het bij jullie alvast gelukt, Wietske, Ikke, Paulien(?) en Luna(?), en voelen de zwangeren zich nog prima!
Sandy, jij zit al lekker te genieten in Centerparcs, hopelijk vermaken jullie je daar prima!
Wilhelmin, nog sterkte verder, hopelijk gaat het nu weer snel beter, met wat extra ijzertabletten, en voel je je mentaal ook weer wat beter!
Ik zal weer even  het lijstje aanvullen in een volgend berichtje, anders staat alles er bij.
Nou, dat was het even voor nu, misschien tot vanavond,
Liefs Gwen.

Lijstje;

Paulien: 31 december ( 37 jr, 1e kindje, 2e ronde)
Gwen: 9 januari (37 jaar,1 zoon van vijf, zevende ronde)

He Luna,

Ik las dat je aan het tempen bent, weet je dan op tijd dat je vruchtbaar bent of stijgt je temp. pas als je je eisprong gehad hebt? Vroeg ik me even af.
Veel succes trouwens de komende dagen, ik hoop voor je dat je het volgende jaar met goed nieuws begint!
We zitten weer dicht bij elkaar met onze cyclus, wel weer erg spannend he? Ben je ook al weer helemaal fit?
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan