35+ klussers

Lijstje;

Ikke : 20/21 december??? 35 jaar, 1 zoon, 1dochter, 1miskraam mei2007, 11e ronde
Wietske: 27 december
Luna1968: 5 januari (39 jaar, heeft 1 zoon. 3e ronde 2e kindje. Curretage op 6 nov '07)
wilhelmin : 4 kinderen, miskraam opgewekt op 28 nov.
Paulien: 31 december ( 37 jr, 1e kindje, 2e ronde)
Gwen: 9 januari (37 jaar,1 zoon van vijf, zevende ronde)

Ik heb mezelf er bij gezet. Ben erg benieuwd komende week. Probeer er maar zo min mogelijk mee bezig te zijn. Heb nog geen enkel gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar dat had ik bij de 1e ook helemaal niet. En bij de 2e had ik alleen trek in zoetigheid (meisje he, ha, ha) en verder ook niets. Duimen maar allemaal.

Groetjes Ikke

Hoi Dames,

Wat ik al had gezegd ik ben 15 December toch ongesteld geworden. Ik voelde en merkte het gewoon. Nu is de klus week tussen de kerst en oud en nieuw dus dat word lekker klussen hahaha.  Wij gaan door naar de volgende ronde 8. Als ik het goed heb gerekend dan moet ik 13 Januari weer ongesteld worden. Maar we hopen natuurlijk van niet he dat begrijpen jullie zeker wel dames.

Hoe gaat het verder met de dames hierzo?

Hoe gaat het met Angel hoeveel weken ben je nu op dit moment?

Groetjes van brenda allemaal.  

He Ikke,

Erg spannend joh! Mijn duimen draaien overuren, hihi. Ik hoop echt voor je dat het raak is deze maand!
Laat ons snel iets weten he? Succes met wachten die laatste daagjes,
Liefs Gwen

He balen Brenda, dat je gevoel klopte. Was toch een verrassing geweest als je toch zwanger was stiekem! Ook maar weer op naar de volgende ronde?

Ik zal het lijstje even met jou er bij maken

Lijstje;

Ikke : 20/21 december??? 35 jaar, 1 zoon, 1dochter, 1miskraam mei2007, 11e ronde
Luna1968: 5 januari (39 jaar, heeft 1 zoon. 3e ronde 2e kindje. Curretage op 6 nov '07)
Brenda: 13 januari (39 jaar, achtste ronde)

quote: mamaron reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2007 10:04:29'));

He balen Brenda, dat je gevoel klopte. Was toch een verrassing geweest als je toch zwanger was stiekem! Ook maar weer op naar de volgende ronde?

Ik zal het lijstje even met jou er bij maken

Lijstje;

Brenda: 13 januari (39 jaar, achtste ronde, heeft 1 zoontje, bezig voor 2de kindje)

Hoi Dames,

Even een klein vragen aan jullie allemaal van deze forum.

Zou het niet leuk zijn om ook via de msn zo met elkaar te praten?
Het is misschien wel zo leuk. Maar natuurlijk kan je ook gewoon hierzo je verhaal blijven plaatsen hoor.
Als de dames het ook niet willen even goede vriendinnen hoor.
Ik lees het wel van jullie het lijkt mij wel leuk.

Groetjes van Brenda

quote: brenda67 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2007 11:50:22'));

Hoi Dames,

Even een klein vragen aan jullie allemaal van deze forum.

Zou het  ook leuk zijn om ook via de msn zo met elkaar te praten?
Het is misschien wel zo leuk. Maar natuurlijk kan je ook gewoon hierzo je verhaal blijven plaatsen hoor.
Als de dames het ook niet willen even goede vriendinnen hoor.
Ik lees het wel van jullie het lijkt mij wel leuk.

Groetjes van Brenda

Goedemorgen meiden!

Nou, over de ovutesten niets te klagen hoor, die werken prima. Dinsdagavond een 2e licht streepje, gisterochtend had ik eiwit-slijm  en gisteravond knalde het 2e streepje bijna van het scherm af, dusss knuffelen?? Nou niet dus, mijn zoontje heeft de waterpokken en is daar zo ziek (spugen en jeuk) van dat mijn mannetje 's nachts naast hem ligt op een matrasje op de grond. Ik hoop dat we vanavond nog een kansje kunnen wagen en dat het dan niet al te laat is aaaaaaaaah. Vanochtend ging mijn temp 0.2 omlaag dus ben bang dat het ei vandaag gaat springen en niet pas morgen, maar goed dat weten we morgen pas op zijn vroegst.

Gisteren heb ik nog de gyn gebeld omdat ik last blijf houden van afscheiding en wat kramp in mijn onderbuik. Die zegt dat het wel meer voorkomt en dat ik het nog even moet aankijken.

Gwen, met tempen weet je pas achteraf wanneer je ei is geweest, dus je kunt dan beter ovutesten gebruiken. Ik temp om te weten of ik uberhaupt een ei heb, en dat we daarna  niet de druk hebben van het verplichte klussen terwijl het ei al geweest is. Hierdoor heb ik kunnen zien dat in de vorige cyclussen  tussen de 13e en 16e dag ovuleer. En ik zie een bepaald patroon, vind ik zelf altijd wel interessant om te zien, dat voor de eisprong is, de temp ongeveer 0.2 graden daalt.
En verder hou ik het bij op www.fertilityfriend.com (niet geupgrade, want daar moet je voor betalen) en daar laat de software precies zien wanneer de eisprong geweest is met een rode streep.
We kunnen in ieder geval weer samen aftellen....

Ikke, spannend, je nod is vandaag of morgen al!! Wanneer ga je testen?

Brenda, jeetje ronde 8 alweer. Het mag nu toch wel es gebeuren he? Ik hoop dat je in januari een beter bericht hebt!
Wat betreft msn: ik vind het prima, alleen wil ik mijn mailadres niet op deze site zetten, want dan weten de mensen wie ik ben (die mij dan weer kennen he... pfff haha) dus wie weet hier een oplossing voor?

xx Luna

Terug
Bovenaan