35+ klussers

quote: luna1968 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-12-2007 09:03:24'));

Goedemorgen meiden!

Nou, over de ovutesten niets te klagen hoor, die werken prima. Dinsdagavond een 2e licht streepje, gisterochtend had ik eiwit-slijm  en gisteravond knalde het 2e streepje bijna van het scherm af, dusss knuffelen?? Nou niet dus, mijn zoontje heeft de waterpokken en is daar zo ziek (spugen en jeuk) van dat mijn mannetje 's nachts naast hem ligt op een matrasje op de grond. Ik hoop dat we vanavond nog een kansje kunnen wagen en dat het dan niet al te laat is aaaaaaaaah. Vanochtend ging mijn temp 0.2 omlaag dus ben bang dat het ei vandaag gaat springen en niet pas morgen, maar goed dat weten we morgen pas op zijn vroegst.

Gisteren heb ik nog de gyn gebeld omdat ik last blijf houden van afscheiding en wat kramp in mijn onderbuik. Die zegt dat het wel meer voorkomt en dat ik het nog even moet aankijken.

Gwen, met tempen weet je pas achteraf wanneer je ei is geweest, dus je kunt dan beter ovutesten gebruiken. Ik temp om te weten of ik uberhaupt een ei heb, en dat we daarna  niet de druk hebben van het verplichte klussen terwijl het ei al geweest is. Hierdoor heb ik kunnen zien dat in de vorige cyclussen  tussen de 13e en 16e dag ovuleer. En ik zie een bepaald patroon, vind ik zelf altijd wel interessant om te zien, dat voor de eisprong is, de temp ongeveer 0.2 graden daalt.
En verder hou ik het bij op www.fertilityfriend.com (niet geupgrade, want daar moet je voor betalen) en daar laat de software precies zien wanneer de eisprong geweest is met een rode streep.
We kunnen in ieder geval weer samen aftellen....

Ikke, spannend, je nod is vandaag of morgen al!! Wanneer ga je testen?

Brenda, jeetje ronde 8 alweer. Het mag nu toch wel es gebeuren he? Ik hoop dat je in januari een beter bericht hebt!
Wat betreft msn: ik vind het prima, alleen wil ik mijn mailadres niet op deze site zetten, want dan weten de mensen wie ik ben (die mij dan weer kennen he... pfff haha) dus wie weet hier een oplossing voor?

xx Luna

Hoi Luna,

Wat leuk dat jij ook wild msn. Maar geef niet hoor dat jij jouw adres er niet op wild zetten. Mij maakt het niet uit want ik kan hierzo voor de rest geen bekende. Maar ik zou mij msn naam zo door geven dan mag je mij gewoon toevoegen dan zie ik het van zelf wel oke.

brenda@pjpowersystems.nl

Groetjes van Brenda.

Hi di hi,

Wat goed, Luna, dat je een positieve test had, alleen wel balen dat je zoon nu ziek is! Heeft hij er erg last van?
Hopelijk kunnen jullie de zin nog opbrengen vanavond! Succes!

Ik ben niet zo in to  het msn-gebeuren, en ik heb me weer op mijn studie binnenhuisarchitectuur gestort, dus ik moet juist weer minder achter de computer in plaats van meer....

Heb je al getest, Ikke? ik ben erg benieuwd hoor.

Sandy ligt lekker te badderen nu dus die stoor ik maar even niet, hihi!

Wietske, nog goede hoop voor deze maand, hebben jullie goed je best gedaan?

Hier verder geen bijzonderheden, wel lang ongesteld geweest, maar daar ben ik nu vanaf en ik hoop voor een maandje of tien, haha!

Nou, weer liefs en groetjes,
Gwen

Hallo allemaal,

Wat zijn jullie nieuwsgierig zeg, ha, ha!!! Zou ik ook zijn hoor,   en ben ik ook voor mezelf wel een beetje, maar ik probeer het een beetje los te laten. Alhoewel, als het niet gelukt is afgelopen maand, heb ik nog een klein kansje aan het einde van de maand (en hopelijk 2 jan.....). Ik heb nog steeds geen symptonen, geen gevoelige borsten, opgezette buik (maar dat had ik juiste de laatste tijd wel voor ik ongi werd) en ook geen rugpijn. Wat juist weer wel aangeeft dat mijn ongi er aan komt. Na mijn eeuwige verkoudheid was ik al het gesnotter kwijt, maar sinds gisteren is het weer op zijn retour. Ik hoop zo dat het niet doorzet, want ik wil gewoon niet weer aan allerlei pillen etc. Misschien toch een voorbode van een naderende zwangerschap??? Ik ga er maar vanuit, dat ik morgen ongi word. Ik temperatuur nog altijd en als die morgen lager uitvalt, weet ik genoeg. Anders denk ik maandag misschien nog een test te gaan halen, ik kijk nog even of ik het zo lang kan rekken (indien noodzakelijk.... hoop..... hoop.....).

Zodra ik wat weet laat ik het weten hoor!
Groetjes allemaal, Ikke

Nou, gisteravond was het streepje van de ovutest zelfs donkerder dan de teststreep! Dus dan zou je toch denken dat het ei nog moet gaan springen. Lekker geknuffeld gisteren en vanmorgen was mijn temp 0.4 graden gestegen, dus gisteren of vannacht is mijn ei geweest. Nu maar hopen dat we niet te laat waren...

xx Luna

Waar zijn jullie?
Het is een beetje stil hier, en heeft er nog iemand iets leuks te vertellen?

Natuurlijk zijn we errug benieuwd voor je, Ikke, ik gun het je van harte dat het raak is deze keer!
Luna, goed romantisch gemaakt nog, hihi.... hopelijk heb jij ook  weer snel een positieve test.
Wietske, het aftellen begint voor jou ook weer he? Spannend, voel je al iets?
De rest is net als ik nog aan het begin van DE GROTE KANS....toch?

Hoe is het met de zwangere dames?  Voelen jullie je nog okee?
Schrijven jullie ook op het zwanger zijn forum?
Ik heb weer een huiswerkopdracht afgemaakt dus ik mag weer even wat forummen.....;-)
O ja, deze week een collega zwanger, nummer zeven nu zo'n beetje. Ik wil ook!
Maar eens  op mijn kop in bed blijven liggen, misschien dat dat helpt, hahaha!

Ik hoor jullie wel weer!
Kus Gwen.

Hey allemaal,

We zijn weer terug van wegeweest en we hebben erg leuk gehad daar in het Meerdal en lekker uitgerust!!! Onze kleine meid vond het zwemmen het leukste van alles, als we richting het zwembad gingen werd ze al helemaal wild van jippie we gaan zwemmen. We hadden ook erg mooi weer wel koud maar erg fijn om te wandelen en daarna lekker warme  chocolademelk met slagroom!!! Kortom lekker genieten geweest en zeker dat we nog eens gaan!!!

Hier is het weer spannend voor een aantal heb ik wel gelezen dus ga weer duimen hier voor diegene die in spanning zitten succes!!!

Verders wil ik jullie alvast HELE FIJNE KERSTDAGEN WENSEN !!!!!

Probeer snel nog wat te schrijven voor de kerst als het lukt maar vandaag vieren we de verjaardag van Raymond en dan kerst dus  druk druk hier!!!

Liefs Sandy  

Ikke : 20/21 december??? 35 jaar, 1 zoon, 1dochter, 1miskraam mei2007, 11e ronde
Wietske: 27 december 37 jaar, 6e ronde 1ste kindje
Paulien: 31 december ( 37 jr, 1e kindje, 2e ronde)
Luna1968: 5 januari (39 jaar, heeft 1 zoon. 3e ronde 2e kindje. Curretage op 6 nov '07)
wilhelmin : 4 kinderen, miskraam opgewekt op 28 nov.
Gwen: 9 januari (37 jaar,1 zoon van vijf, zevende ronde)
Brenda: 13 januari (39 jaar, achtste ronde)

Hoi allemaal,

Gisteravond had ik een heel verhaal geplaatst en nu zie ik dat het er niet op staat?!?!?

In ieder geval allemaal hele fijne feestdagen!!!!!

ikke, al rd of testje gedaan????

Ik ga misschien maandag een testje wagen omdat we daarna 5 dagen weg zijn.
Voel helemaal niets bijzonders, wat gevoelige borsten, maar dat is altijd zo de
week voor nod.

groetjes
Wietske

Hallo lieve meiden allemaal,

Wat een meelevendheid allemaal, maar helaas, al het duimen draaien heeft niets mogen helpen. Gisteren braken mijn duivels weer door. Mijn temp. is nog wel hoog, maar dat heeft waarschijnlijk met mijn knallende koppijn te maken. Ik ben bang, dat ik juist door de stress van het zwanger moeten worden voor het einde van 2008 al zo'n tijd aan het kwakkelen ben met mijn gezondheid. We moeten hier thuis maar weer eens proberen om het ultimatum van de baan te schuiven. Wie weet knap ik daar wat van op. (zou in ieder geval een hele opluchting zijn). Mijn hoop is nu vooral gevestigd op begin jan. We gaan nl. in het nieuwe jaar een weekje weg met zijn tweetjes, dus ........... wie niet waagt....

Hieronder maar weer het lijstje, aangepast en wel.

Prettige dagen allemaal en heel veel goeds en veel gezonde zwangerschappen in 2008!

Groetjes Ikke

Wietske: 27 december 37 jaar, 6e ronde 1ste kindje
Paulien: 31 december ( 37 jr, 1e kindje, 2e ronde)
Luna1968: 5 januari (39 jaar, heeft 1 zoon. 3e ronde 2e kindje. Curretage op 6 nov '07)
wilhelmin : 4 kinderen, miskraam opgewekt op 28 nov.
Gwen: 9 januari (37 jaar,1 zoon van vijf, zevende ronde)
Brenda: 13 januari (39 jaar, achtste ronde)
Ikke; 19 januari (35 jaar, 12e ronde, zoon, dochter, miskraam mei2007)

Terug
Bovenaan