35+ klussers

Hoi meiden,

Eindelijk ook weer eens een berichtje van mij. Ben echt ontzettend druk geweest met werken. Voel me het hele weekend al totallos, maar nu heerlijk 1,5 week vrij. Dus tijd om bij te komen. Vrijdag hebben we weer een echo en bloedonderzoek bij de gync.
Ben nog regelmatig misselijk en begin al uit m'n bh's te groeien!! ha,ha.

Hoe gaat het met de andere zwangeren, Puk en Bries?

Ikke, Brenda, balen dat jullie weer ongesteld zijn geworden.

Wietske voor jou spannend! Hoe voel jij je, ga je morgen nog testen? Laat je het nog even weten hier?

Sandy, fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad in het Meerdal. Gefeliciteerd met je man.

Gwen, ook weer in een nieuwe ronde, al in je "klus"dagen? Leuk dat je een studie binnenhuisarchitektuur doet!

Luna, mooi dat je ovulatie-test zo duidelijk een streep gaf, hopelijk heeft het klussen op het goeie moment resultaat deze maand.

Ik duim voor jullie allemaal!!

Wilhelmin, hoop dat je ijzergehalte snel weer op peil is.

Groetjes,
Angel

hey meiden,

vanochtend heb ik een testje gedaan, kon weer eens niet langer wachten, negatief helaas....
twas natuurlijk 4 dagen voor nod dus beetje vroeg, maar ik heb verder ook het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Beetje gevoelige borsten en wat krampjes en sombere buien, net als anders de laatste dagen. tzou me niks verbazen als ik zelfs eerder ongie werd dan donderdag, maar goed....
Nieuwe rondes nieuwe kansen. Ik vind het voorjaar ook wel een mooie tijd om zwanger te worden, maar liever iets eerder!
ikke, ik ben blij dat wij geen ultimatum hebben gesteld, maar gewoon de tijd nemen. Dat zou voor mij teveel stress opleveren, vooral iedere keer als het weer niet gelukt is.
De komende dagen zijn we met de familie op vakantie, dus ik laat vrijdag wel even weer wat van me horen.
prettige kerst allemaal!!!
groetjes
Wietske

Tja Wietske, het is nog even afwachten. Ik denk ook dat 4 dagen voor je nod testen erg vroeg is, dus wie weet...

Ik wens jou  hele fijne dagen met je familie.

xx Luna

Balen Ikke!!! Die druk moet nu wel heel hoog zijn bij je. Vallen je vruchtbare dagen precies in jullie vakantie? Ik hoop het zo voor je!

Verder ook voor iedereen: HELE FIJNE KERSTDAGEN!!!

xx Luna

Hallo Allemaal, ook weer eens een berichtje van mij. Ik lees nog wel alles mee hoor, maar er is hier niet zo heel veel te melden.
Alles  gaat zijn gangetje, ik voel  me goed en donderdag moet ik voor controle naar de vk.
Op het werk weten ze het nu ook, en iedereen was echt heel enthousiast en blij voor mij.
Ik wil jullie allemaal hele fijne dagen wensen. Geniet van de kerstdagen, hoop dat iedereen het gezellig heeft met familie en vrienden.

Tot gauw, Brigitte

Hoi Dames,

En hebben jullie hele fijne kerstdagen achter de rug? Nou wij wel hoor lekker gegeten en gegourmet heerlijk juist.

Zijn er al dames hierzo  die weer in spanning zitten?
Nou mij vruchtbaren dagen komen er weer aan dus dat word weer eens flink klussen hahaha. Om de dag doen we het op zeker want rond deze tijd is ook onze zoontje Bieko gemaakt anderhalf jaar terug toen was ik zwanger van hem. Dus wie weet deze keer ook weer maar dat moeten we eerst maar afwachten toch.

Ik wens iedereen een heel fijne oud en nieuw toegewenst en dat wij allemaal straks zwanger rond lopen.

Groetjes van Brenda.

Hallo Allemaal,

Ik ben ook 35(+) en wij zijn ook bezig om weer zwanger te worden. We hebben al een dochter van 7 jaar en gaan nu dus voor de 2e, niemand die dat nu nog verwacht, iedereen denkt dat we er klaar mee zijn..

Ik moet 2 januari weer ongesteld worden, ik hoop dat het deze maand is gelukt en we nu een positive test mogen hebben.

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan