35+ klussers

Hoi meiden,

Allereerst Jet, van harte welkom hier! Hoe lang zijn jullie nu bezig voor de 2e? Ik hoop voor je dat je het nieuwe jaar knallend in gaat!

Wij hebben een vrij relaxte kerst gehad. 1e kerstdag bij Jeff zijn ouders wezen eten. 's avonds werd Jeff echter ziek, koorts, dus die lag vroeg in bed. 2e kerstdag  is hij ook nog een paar uurtjes in bed gekropen. Nu gaat het gelukkig wel weer. We hadden ook geen plannen met 2e kerstdag dus dat scheelde.

Angel, veel succes morgen weer met de echo, leuk leuk leuk!!

Brenda, klusze meid hahaha!

xx Luna

Hoi Dames,

Jammer van de plaatjes wat ik er op had gezet ik dacht echt dat jullie ze konnen zien maar helaas.

Jaja dat doen we op zeker lekker klussen hoor hahaha. Dus wie weet nu voor ronde 8.

Groetjes van Brenda allemaal

quote: luna1968 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-12-2007 19:54:50'));

Hoi meiden,

Allereerst Jet, van harte welkom hier! Hoe lang zijn jullie nu bezig voor de 2e? Ik hoop voor je dat je het nieuwe jaar knallend in gaat!

Hoi Luna,

Wij zijn nu met de 5e ronde bezig.
Dankje voor het welkom

Jet

Hoi iedereen,

Al weer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb, maar de drukte is weer voor even over.... hoewel, morgen vier ik mijn verjaardag al en maandag is het weer Oudjaar. Dan vieren we het met een grote groep, wel gezellig dus.

Jet, welkom bij ons clubje, leuk dat je ook al een ouder kindje hebt! Mijn zoontje is vijf (had je misschien al gelezen), dus wij lijken ook al helemaal klaar, haha!
nou ja, misschien blijft dat ook zo, want ik heb er niet meer zo'n vertrouwen in dat het nog ooit gaat lukken. Wel weer fanatiek geklust de afgelopen dagen tussen de kerstdiners in, maar gisteren hadden we dus echt geen zin meer en volgens mij had ik toen mijn eisprong. Weer afwachten dus, en vanavond misschien nog een reserveknuf!

Weet je al meer, Wietske? En Paulien, heb jij er een goed gevoel over? Jij bent bijna testklaar hopelijk!
En, Luna,misschien ook  al wat innestelingskwaaltjes?Dat het maar eens zou lukken he, zo maar ineens, spontaan, als je het al lang niet meer verwacht.....
Ik zal nog even duimen voor jullie hoor!

Hoe is het met de rest?
Wilhelmin, al een beetje over de klap heen?
Liefs Gwen.

Hoi meiden,

Hier alles prima. Vandaag was de echo weer goed, gelukkig!
Ben nu 10 weken en 3 dagen. Vandaag ook bloedgeprikt voor van alles en nog wat.

Misselijkheid is minder, ene dag erger dan de andere. Ben nog wel erg moe, hopelijk wordt dat nu ook snel minder. Ben heerlijk 1,5 week vrij, dus dat scheelt.

Gwen en Brenda, zet hem nog even op met het klussen!!!

Luna, 5 januari alweer je NOD, komt ook alweer dichterbij!!

Wietske, al ongi of zijn de RD's nog steeds weg?

Jet, gezellig dat je ook mee komt kletsen. Ik heb een dochter van 3 jaar en onlangs 2 vroege miskramen gehad, maar nu dus alweer een tijdje zwanger.

Bries, fijn dat bij jou ook alles goed gaat!
Wij krijgen ook erg leuke reacties op onze zwangerschap. Ik heb nogal een nare tijd achter de rug met m'n ex, dus iedereen is blij dat ik weer zo gelukkig ben.

In februari gaan we ook nog trouwen!! M'n dochter is al aan het oefenen hoe ze ons de ringen aan gaat geven...lachen!!

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Puk, hoe ver ben jij nu, gaat het goed?

Groetjes,
Angel

hoi meiden,

Hier even een kort berichtje van mij, net terug van vakantie en nbeetje moe.
Ben helaas woensdag weer ongesteld geworden dus..... op naar de 6e ronde.
Vond het wel extra moeilijk te verkroppen deze keer, want ik was op vakantie met
mijn zus en haar dochtertje van bijna 2. Dat is zo'n heerlijk wijfie en ik geniet er
zo van om met haar te ravotten en in bad te doen en zo, dat ik er stiekum af en
toe wel erg verdrietig van wordt, zullen jullie wel snappen denk ik.
Ben errug moe dus eerst maar een poosje slapen.

allemaal groetjes en tot later,
Wietske

Terug
Bovenaan