35+ klussers

Hallo allemaal,

Zo de drukke dagen zijn weer voorbij dus nu weer ff tijd om hier te tikken!!!

Jet, welkom bij ons gezellig dat er weer iemand bij komt en ik wil je heel veel succes wensen met zwanger worden!!!

Angel, wat goed nieuws weer voor je wat een opluchting moet het nu voor je zijn!!! En wanneer mag je weer een echo krijgen??? En lekker dat je weer wat beter voelt en de moeheid gaat ook wel weg hoor na de 4de maand meestal maar ja hij kan ook gewoon blijven, succes hé meis!!!

Wietske, hé wat jammer weer en snap je goed dat je dan verdrietig wordt!!! De wens is er nu éénmaal en dan kan het niet snel genoeg gaan!!! Hoop dat de volgende ronde beter is voor jullie, succes!!!

Bries, wat leuk dat alles ook goed blijf gaan bij jouw en fijn dat je wat laat horen zo af en toe!!!

En de andere zwangere hoe gaat het daarmee???

Gwen, bij jouw is het nog afwachten of zit ik er naast???

Hier is alles goed hoor hele leuke kerst gehad het was de eerste kerst voor Jessica ze heeft haar ogen uitgekeken,haha!!! Veel kadootjes gekregen en het papier was eigenlijk het leuks!!! Was toch wel erg bijzonder allemaal, heb ook vaak teruggedacht en vorigjaar, toen was ik zwanger zo gek en nu is ze al bijna 10 maandjes wat gaat het snel!!! En vanaf de kerstdagen slaapt ze nu zomaar door, wat heerlijk is dat!!! Allemaal tekens dat ze al een grootte meid wordt!!! Heb net voor kerst de RD op bezoek gehad en ben dus rond de 20 januari weer aan de beurt!!! De voor bereidingen voor de bruiloft zijn in volle gang en we weten wel wat we ongeveer willen die dag dus een leuk vooruitzicht in 2008 en wie weet misschien ook wel zwanger in 2008!!! We wachten af!!!

WIL JULLIE ALLEMAAL EEN ERG MOOI EN VOORAL GOED UITEINDE WENSEN EN EEN GOED BEGIN VAN 2008!!!!

Liefs Sandy

Hoi meiden, moet ff klagen hoor. Sinds vrijdagavond heb ik zo'n pijn in mijn onderrug, bij mijn bekken  
Het maakt niet uit of ik lig, zit of sta. Ik word er niet goed van. Of is dit ook een zwangerschapskwaal...? Over zwangerschapskwaaltjes gesproken, ik voel niet echt veel. Sinds gisteren iets steverige borsten en af en toe wat krampjes maar dat is het dan ook. Tijdens mijn andere zwangerschappen waren mijn boobies juist vreselijk pijnlijk. Dus denk niet dat het raak is hoor.
Nou ja, nog een paar dagen wachten.

Paulien, morgen is je nod!!
Gwen, ik hoop dat het voor jou ook gelukt is tussen de diners door
Angel, wat fijn dat de misselijkheid wat minder is. Dat vind ik altijd een van de ergste dingen bleeeh! Lekker om even bij te tanken zeker?

Wietske, wat kan ik nog tegen je zeggen? Hopen op een nieuwe ronde? Tuurlijk, maar de teleurstelling wordt iedere keer groter he? En dan ook nog op je vakantie waar zo'n lekker dreumessie rondloopt, dan is het nog ff erger. Een kus vanaf hier.

Sandy, wat heerlijk he als die kleintjes gaan doorslapen, dan kom je zelf ook weer helemaal bij. Dus 20 januari is je nieuwe nod? Nou hopen dat dat dan ook een nod blijft.

Als ik jullie allemaal niet meer spreek: een heel gezellig uiteinde en een heeeeel gelukkig, vruchtbaar 2008! Ik hoop echt van harte dat iedereen hier verhuist naar het zwanger zijn forum!

Dikke XX Luna

Wietske: 27 december 37 jaar, 6e ronde 1ste kindje
Paulien: 31 december ( 37 jr, 1e kindje, 2e ronde)
Jet: 2 januari (2e kindje, 5e ronde. Heeft dochter van 7)
Luna1968: 5 januari (39 jaar, heeft 1 zoon. 3e ronde 2e kindje. Curretage op 6 nov '07)
wilhelmin : 4 kinderen, miskraam opgewekt op 28 nov.
Gwen: 9 januari (37 jaar,1 zoon van vijf, zevende ronde)
Brenda: 13 januari (39 jaar, achtste ronde)
Ikke; 19 januari (35 jaar, 12e ronde, zoon, dochter, miskraam mei2007)
Sandy: 20 januari

Hoi meiden!

Wietske, wat jammer dat het niet raak was deze maand, ik leef erg met je mee. Hopelijk is 2008 een vruchtbaar jaar voor jullie!

Paulien, hoe is het met jou, al kwaaltjes en nog hoopvol? Morgen kun je al testen he, succes!

Sandy, fijn dat Jessica nu doorslaapt, dat scheelt een hoop energie he?
Leuk he, kerst vieren met je kleintje er bij?

Luna,  wat vervelend  dat je rug(bekken !)pijn hebt, daar kun je erg veel last van hebben,  ik heb dat altijd een beetje als ik ongesteld moet worden, en veel erger  toen zwanger was, dus wie weet......
Had je dat ook tijdens jouw zwangerschappen misschien?

Ik wil me er deze maand eigenlijk niet op verheugen dat ik zwanger ben deze maand, wel supergoed geklust, daar kan het in ieder geval niet aan liggen!
Het is echt weer laaaaaang afwachten, maar er is aan de andere kant ook weer voldoende afleiding met lekker een paar dagen vrij (op zolder aan het klussen met z'n drietjes, erg gezellig, Aron vond het behang krabben het leukste dat hij ooit in zijn HELE leven had gedaan,nou ja....  ). Gisteravond/nacht  mijn verjaardag gevierd met een stuk of dertig man inclusief binnenvuurwerk om klokslag twaalf uur, dus dat was erg gezellig allemaal! Jammer dat je er gelijk weer een jaar bij op moet tellen he, ik zou wel altijd dertig willen zijn...zucht.

Ik had nog niet op jouw echo gereageerd, Angel! wat fijn dat het allemaal goed was weer he?

De rest van de zwangere  dames; ook nog alles goed?
Hopelijk kunnen we inderdaad allemaal naar het volgende forum straks en hebben we in ieder geval nog voor het einde van 2008  een lief knuffeltje er bij!

Allemaal een hele fijne jaarwisseling morgen en....veel geluk in 2008!!!!!!
Liefs en een dikke kus voor iedereen, Gwen

Hoi meiden,

Gwen, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ja, niet leuk weer ouder...maar ja, je doet er niks aan...ha,ha..en jullie hebben het in ieder geval gezellig uitbundig gevierd, leuk!

Luna, balen dat je bekkenpijn hebt. Hopelijk is het een voorbode dat het raak is...je weet maar nooit. Ik duim voor je.

Wietske, balen meid dat je toch ongi bent geworden. Ja, als je eenmaal zwanger wilt worden, dan duurt elke ronde je te lang, weet ik alles van. Maar geef niet op meid, het komt goed.

Sandy, fijn dat je dochter doorslaapt. Dat scheelt veel vermoeidheid!
Leuk al die voorbereidingen voor je trouwen. Wij hebben vandaag de trouwkaarten op de post gedaan, heel veel mensen weten nog niet eens dat we gaan trouwen, dus dat wordt een leuke verrassing.
Wanneer gaan jullie het weer voor het echie proberen? In maart toch?

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Ik heb 28 januari weer een controle en waarschijnlijk ook weer een echo, ik denk de 1e uitwendige echo en ook voor het eerst het horen van het hartje. Leuk!

Fijne jaarwisseling en voor allemaal een heeeeel vruchtbaar en goed nieuw jaar toegewenst. Ik duim heel hard voor alle niet-zwangeren dat jullie mij snel mogen volgen.

Groetjes en liefs,
Angel

Goedemorgen allemaal,

Dacht nog ff een stukke tikken voordat het nieuwe jaar begint!!!
Vandaag ga ik nog ff boodschappen doen met ons meisje vindt ze echt leuk lekker rondkijken, lijkt op mama,haha!!! En vanmiddag ff een tukje doen als  Jessica ook gaat slapen ja want laat wordt het toch hé zo met oudjaar!!! Dan oliebollen bakken das ook vaste prik hier en vanavond komen er wat vrienden langs erg gezellig en we kijken wel of Jessica wakker wordt mag ze er lekker ff uit het is feest ook voor haar!!!

Dus Gwen en Pauline zitten in de spannende dagen, hoop zo dat jullie deze ronde aan de beurt zijn!!!

Luna, wat vervelend van je rug zeg hoop dat het nu wat beter met je gaat!!! Succes met klussen en hopelijk wordt 2008 jullie jaar!!!

Angel, fijn dat je snel weer een echo krijgt ja en nu via je buik weer een mijlpaal toch geniet maar lekker van jullie frummeltje het is zo bijzonder allemaal!!! Ben ook benieuwd hoe iedereen reageren zal op jullie kaartje, laat je het nog ff weten!!!! Vindt het ook fijn dat Jessica lekker doorslaapt vandaag was ze zelfs pas rond 7.30 wakker das helemaal fijn!!! Wij hebben nog niets besproken van zaaltje en zo maar ga er hier ook niet teveel over zeggen want er schijnen hier ook mensen rond te zweveren die mij goed kennen en dan is het geen verrassing meer voor deze mensen!!! Succes met je echo en een hele fijne dag avond vandaag!!! Oh ja  wij gaan er weer voor rond februari maart denk ik das dus afwachten!!! Maar nu eerst maar eens nieuwjaar vieren en nu mag ik weer een borreltje drinken niet teveel maar een paar, haha

Nou meiden allemaal weet niet of ik er nog wel vergeten ben zal best maar hele fijne dag en heel veel goeds voor 2008 gewenst!!!

Liefs Sandy

Hoi Allemaal,

Een goed uiteinde en de allerbeste wensen voor 2008, dat het maar een vruchtbaar jaar mag zijn!!!

Voor sommigen is het nu al spannend las ik, ik duim weer mee hoor! Voor de klussers: veel succes en plezier!

Hier gaat alles ok, ben gister verrast door een berg kleertjes van mijn neefje en nichtje, en een lading positie-broeken van mijn zus. Nu moeten wij ook maar een echt aan de bak, want we hebben nog NIKS gekocht. Mijn vriend is de komende 3 weken vrij, die gaat thuis aan de slag om de kinderkamer leeg te halen en de troep elders een plek te geven (grof vuil of zo.... jee wat hebben wij een rotzooi verzameld de afgelopen jaren!)  

Ook gaan we op mijn vrije dagen shoppen voor kinderkamer en kinderwagen etc. We gaan trouwens ook nog lekker een midweekje met zijn tweetjes naar landal. ff lekker er uit!

Oh ja, Gwen nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Fijne oudjaars-  avond allemaal,ik spreek jullie volgend jaar!  
 ik ga eerst nog ff werken, ben hopelijk rond 21.00 u thuis...

Brigitte

Hallo Allemaal,

Ik ga door naar de volgende ronde :( vanmorgen ongi geworden grrrr
Vandaag flink chagie geweest, baalde erorm.

Vanavond gaan we naar vrienden dus even weer wat anders en een beetje de gezelligheid opzoeken.

Iedereen een heel goed en gezellig uiteinde en een vruchtbaar 2008 :):):)

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan