Hoi allemaal,
Allereerst iedereen een fantastisch 2008 gewenst! Dat er maar bij ons allemaal een kindje wordt geboren!
Bedankt nog voor jullie felicitaties!
Nou, ik moet nog tot de negende wachten met testen, maar ik voel me al helemaal zwanger; mijn borsten worden iedere dag voller (ga door, ga door.... hihi), trekkerig gevoel in mijn onderbuik, beetje duizelig,vooral s'avonds, ik vind alles veel sterker ruiken, ben overdreven vrolijk en actief,en tenslotte zei Ralph dat hij het gewoon weet. Volgens mij heb ik het al vaker gehad, dus nu is het de vraag of het de allereerste kritieke ongie al overleeft. Ik heb er ook wel vertrouwen in deze keer. Hoe veranderlijk kan een vrouw zijn, toch? Volgens mij was ik er een weekje geleden helemaal niet zo zeker meer van!
Wordt dus weer erg spannend deze dagen.....duimen jullie mee?
Leuk, Bries, om aan je kamertje te gaan beginnen. Ik herken dat zeker, van te veel spullen bewaren! Wel lief van je familie om jullie zo veel spullen te geven.
Onze zolder gaat nu ook opschieten hoor, ik hoop dat als je tussenmuur er in zit er direkt de babykamer van Aron in kan! Kan me niks schelen als het dan nog acht maanden zo staat!
Luna, weet jij al iets, voel je al wat, ik ben erg benieuwd, jij bent nu de eerste he?
Paulien lees je nog mee? Jouw nod is al geweest he.
Balen, Jet, dat je ongesteld bent geworden, hopelijk is het snel raak!
Wietske, hou je nog hoop? Het komt wel goed he!
Nou, Brenda, hopelijk heb jij over twee weken een positieve test! Mag nu wel he, ben je het ook al zat? Wij wachten nu het langst, dus nu mag het wel hoor....;-)
Verder ben ik blij voor alle zwangere dames dat het allemaal probleemloos verloopt!
Leuk, he, een vol buikje en de gedachte aan een ukkie van jezelf er bij!
Ik ben ook iedere dag zo gelukkig met mijn lieve zoontje.
Nou, nu kan ie wel weer, ben echt aan het doordraven.....
Veel liefs van Gwen.