35+ klussers

Allemaal een heel vruchtbaar jaar gewenst.

Ik ben dit jaar heel goed begonnen want ik ben weer voor het eerst ongie na mijn miskraam. we mogen dus weer.
Voel me sterker maar het ijzer heb ik nog bijna niet genomen. Ga er flink van aan de diarree. Dus neem er af en toe een.

Hallo Dames,

Aller eerst wens ik de dames een heel fijn virus vrij 2008 toe. Hopen dat wij allemaal op een klein wondertje zitten te wachten dit jaar natuurlijk.

Mijn vruchtbare dagen  zijn net weer  voorbij dus het is afwachten voor ons. Ik moet (maar dat hopen wij van niet) 13 Januari ongesteld worden. Wij wachten nu gewoon rustig  af want meer kunnen wij toch niet doen.

Wie van de dames zitten ook al in spanning?

En Angel lekker genieten meid krijg je al een buikje en hoe voel je je nu?

Allemaal de groetjes van Brenda,

Hoi allemaal,

Allereerst iedereen een fantastisch 2008 gewenst! Dat er maar  bij  ons allemaal  een kindje wordt geboren!

Bedankt nog voor jullie felicitaties!
Nou, ik moet nog tot de negende wachten met testen, maar ik voel me al helemaal zwanger; mijn borsten worden iedere dag voller (ga door, ga door.... hihi), trekkerig gevoel in mijn onderbuik, beetje duizelig,vooral s'avonds, ik vind alles veel sterker ruiken, ben overdreven vrolijk en actief,en tenslotte zei Ralph dat hij het gewoon  weet. Volgens mij heb ik het al vaker gehad,  dus  nu is het de vraag of het de allereerste kritieke ongie al overleeft.  Ik heb er ook wel vertrouwen in deze keer. Hoe veranderlijk kan een vrouw zijn, toch? Volgens mij was ik er een weekje geleden helemaal niet zo zeker meer van!
Wordt dus weer erg spannend deze dagen.....duimen jullie mee?

Leuk, Bries, om aan je kamertje te gaan beginnen. Ik herken dat zeker, van te veel spullen bewaren! Wel lief van je familie om jullie zo veel spullen te geven.
Onze zolder gaat nu ook opschieten hoor, ik hoop dat als je tussenmuur er in zit er direkt de babykamer van Aron in kan! Kan me niks schelen als het dan nog acht maanden zo staat!

Luna, weet jij al iets, voel je al wat, ik ben erg benieuwd, jij bent nu de eerste he?
Paulien lees je nog mee? Jouw nod is al geweest he.
Balen, Jet, dat je ongesteld bent geworden, hopelijk is het snel raak!
Wietske,  hou je nog hoop? Het komt wel goed he!
Nou, Brenda, hopelijk heb jij over twee weken een positieve test! Mag nu wel he, ben je het ook al zat? Wij wachten nu het langst, dus nu mag het wel hoor....;-)

Verder ben ik blij voor alle zwangere dames dat het allemaal probleemloos verloopt!
Leuk, he, een vol buikje en de gedachte aan een ukkie van jezelf er bij!
Ik ben ook iedere dag zo gelukkig met mijn lieve zoontje.
Nou, nu kan ie wel weer, ben echt aan het doordraven.....

Veel liefs van Gwen.

O ja, Sandy, is de verleiding niet heel groot om toch al te beginnen?

Hoi,

Gwen, spannend!!! Klinkt goed. Ik duim voor je! Hoop heel hard dat het raak is meid.

Sandy, we hebben leuke reacties gehad op onze onverwachte trouwplannen!
Nog even en jij mag ook weer ervoor gaan, het is feb/maart joh!

Jet, balen dat je weer ongesteld bent geworden. Altijd weer balen.

Wilhelmin, goed dat je cyclus weer op gang is gekomen, hopelijk ben je snel van je ijzergebrek af, balen dat je niet tegen die pillen kan.

Brigitte, fijn dat alles goed gaat. Lekker hoor dat je al zoveel kleertjes heb gekregen.
Leuk dat shoppen voor kinderwagen en kamertje. Dat hebben wij allemaal al, nog van m'n dochter. Heb al wel een schattig leuk pakje gekregen van m'n zus, het is limegroen, dus zowel voor een meid als jongen geschikt.

Ik ben gelukkig een stuk minder misselijk, maar nog wel erg moe. Vanavond maar weer op tijd naar bed! Verder is m'n huid echt een drama, acne. Maar ja, je moet er wat voor over hebben hè!

Brenda, voor jou ook weer spannende weken tot je NOD, ook voor jou duim ik hard.

Luna, hoe gaat het met jou, toch bijna je NOD?

Groetjes,
Angel

Hey lieve meiden,

Hoop dat jullie het ook gezellig hebben gehad met oud en nieuw???

Gwen, Jeetje wordt erg spannend voor je zeg klinkt allemaal hoopvol!!! Ga duimen dat het dan nu gelijk maar raak is voor je, zou een mooi begin zijn van 2008, haha!!! Nee en ik ga nog niet beginnen met zwanger worden, heb best wel geduld hoor en het is zo weer maart!!! En ik geniet ook veel van ons meisje die nu al weer 10 maandjes is zo'n lekker grietje!!! Tegen de tijd dat ik ga beginnen is ze 1 jaar dus das nog tijd genoeg!!! Nou meis succes hou het in de gaten hier!!!

Angel, Goh leuk zeg dat je zoveel positieve reacties hebt gehad,  maar voor jullie gaat het helemaal snel het is nu zo februari!!! Heb je al een jurk of doe je het nu anders??? En wat leuk dat je al pakjes hebt gekregen das zo lieffff hé!!! Het wordt nu ook meer werkelijk voor je of niet geniet maar lekker meis het is je gegund!!!!

Wilhelmin, Gelukkig dat alles weer opgang is gekomen en hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op een volgende zwangerschap succes hé!!!

Jet, Hé wat jammer van de RD, maar hoop dat de volgende ronde het raak is alvast succes!!

Alle andere meiden die in spanning zitten succes en de duimen draaien hier en voor de zwangere ook veel succes nog met jullie wondertjes!!!

Wij hebben een leuk oud en nieuw gehad was erg gezellig kon ook lekker champagne drinken!!! Was een leuk feestje bij ons geweest en Jessica heeft het ook goed gedaan!! In het begin van de avond was ze ff wakker dus maar ff meegenomen bij het bezoek en ze heeft zich goed vermaakt!!! Ja aandacht vindt ze leuk, maar ze werd al gauw moe dus weer terug naar bedje en toen is ze niet meer wakker geworden en heeft niks gemerkt van al het vuurwerk!!!
Nou meiden hoop dat dit jaar iedereen zwanger zal worden het is weer een spannend jaartje voor ons allemaal!!!

Liefs Sandy

Hoi meiden, ff snel een berichtje typen, want ik hou het niet meer van de pijn in mijn rug. Ik zit met het zweet in mijn handen. Ik ga zo de fysio maar eens bellen.

Mijn temp is nog steeds hoog en ik zit nu op de 14e dag na de eisprong. Dus in principe zou morgen de temp omlaag moeten gaan en zou ik ongesteld moeten worden. Ik ga er nog steeds vanuit dat het niet raak is. Ik zou echt verbaasd zijn als het wel zo was. Ik voel nl. niks bijzonders, alleen iets vollere borsten maar die zijn niet eens pijnlijk. Het enig wat pijn doet is mijn rug. Echt erg, lijk wel een oud vrouwtje.

Nou meiden, ga afhaken. Ik spreek jullie snel weer.

xx Luna

hi meiden,

allereerst allemaal de beste wensen voor 2008 en dat voor ons allemaal 2008 hét jaar mag worden!!
Volgens de Chinese horoscoop worden alle babies van 2008 een Rat, dat is een goed teken.
tijdje niets van me gehoord, maar ja, ik was ook op vakantie naar oostenrijk met mijn Rob, een heerlijke witte kerst en oud en nieuw gehad.. daardoor vergeet je toch heel af en toe even wat er allemaal speelt.

maar.. ik ben er weer, heb eerst alles maar een rustig gelezen,en Jet, welkom!

de week voor mijn eisprong hebben we flink geklust, elke dag tot een dag erna.. toen wilde ik niet meer..mijn NOD zou dan de 31e of de 1e zijn.. en de hele anderhalve week na t klussen gewoon helemaal niets gevoeld, geen tekenen, niets. toen zieden we al, dat wordt dus de volgende ronde.

tot twee dagen voor mn NOD, de 29e kreeg ik pijn in mijn borsten, en was erg misselijk de hele ochtend. ( erg prettig als je snowboard les staat te geven met allemaal vrolijke mensen..) maar oke, dat was één dag.. en toen weer niets..

de 31e niet ongesteld, wel een glaasje champagne gedronken..
de 1e niet ongesteld, maar wel weer misselijk
de 2e niet ongesteld, nu elke ochtend misselijk en pijnlijke borsten
vandaag nog niet ongesteld..maar wel erg misselijk en erg moe

we hebben besloten om zaterdag ochtend te gaan testen, eerder moeten we werken en zo en we willen dat in rust doen.. dus ik hou jullie en mezelf natuurlijk nog even in spanning!
Ik wens iedereen in ieder geval heel veel succes en sterkte toe, en ik laat snel weer van me horen!!

Liefs paulien

Terug
Bovenaan