35 plus en zwanger van je eerste? Ik wil graag ervaringen uitwisselen ...

Ben zelf 30  en in verwachting van de 3e.... en ik wil alle zwangeren hier even feliciteren met hun kleintje op komst!!!!

Wie kan in hemelsnaam voor een ander beoordelen wanneer het leven van die ander klaar is voor kinderen.... zelf was ik dat op mijn 25e een ander is dat op zijn 20e en jullie zijn dat wat later.... so what?! Ik zou zeggen: lekker genieten van de zw.schap en straks van jullie kleintjes.

(vind het hier trouwens in de topic bijna op een bv-kv discussie lijken, dat ontaard ook altijd in 'ruzie' terwijl er alleen gevraagd werd of iemand bv dan wel kv ging geven.... hoop dat jullie hier straks of in een ander topic weer lekker ervaringen kunnen gaan zitten uitwisselen zonder ongenuanceerde meningen tussendoor... ik zal me dus ook verder stil houden hier )

groetjes,
Marije

Hoi,

Ook ik ben 35 jaar en zwanger van de eerste. Ik ben nu bijna 15 weken zwanger.
Volgens mij zie je steeds vaker dat vrouwen later zwanger worden.

Het is dus HIP. haha

Groetjes,

Ach, het is juist leuk als er een gezeur onstaat! Spannend toch? Vinden we allemaal stiekem wel leuk...

goeie morgen allemaal, het word 'n spannende dag'krijg vanmiddag ''n echo om te kijken hoever ik precies ben! als ik van m'n laatste menstr. uitga ben ik nu 5w4d.maar laatste menstr.was maar 1 dag,en 2dagen later nog 'heel klein beetje! ik heb toen wel ' test gedaan,maar negatief!! zou 't toch kunnen dat ik toen al wel zwanger was???? bij de laatste test was ik maar 1 dag (overtijd?)... ik ben echt benieuwd!! groetjes bel

Hoi Bel

Spannend vanmiddag zal voor je duimen dat er al wat te zien 8is en misschien al hart reactie suc6 vanmiddag .
Groetjes Yvonne

Hoi Esther en alle andere zwangeren van dit onderwerp,
Allereerst gefeliciteerd  dat jullie zwanger zijn, zeker voor degenen die er zo lang op hebben moeten wachten. Trek je niets van de discussies, jij bent wie je bent en alleen kent jouw verhaal en jouw verleden. Geniet er lekker van dat het gelukt is en dat je straks van een kind kunt genieten. Ik ben inmiddels 41 jaar oud en 39 weken zwanger. Nog een weekje officieel, erg mooi vooruitzicht :). Ik loop al jaren te roepen dat ik me "pas" 36 jaar oud voelde en dus had ik geen haast. Het is een spontane zwangerschap geworden en tot nu toe loopt alles keurig volgens het boekje. Het enige is wat vocht vasthouden en af en toe brandend maagzuur, maar verder ben ik apetrots op mezelf en mijn lijf. En op de kleine nu al. Ook op mijn vriend, die de rust zelve is en mij vast goed door de bevalling heen sleept. Ik wens iedereen heel veel succes met hun bevalling. Met zoveel levenswijsheid hebben we onze kinderen vast veel te geven straks.
Monika

He hallo zwangere oudjes! helemaal in het begin van deze topic had ik ook gereageerd, en inmiddels ben ik bevallen van onze zoon Ferdi!

Op 3 juli is hij na een zwangerschap van 41w1d geboren, 3190gr, 49cm. Hij moest eerst een weekje op de kinderafdeling aan het infuus met antibiotica. Ik had nl langdurig gebroken vliezen, en hij had een verhoogde onstekingswaarde in zijn bloed. uit voorzorg krijgen ze dan antibiotica, gelukkig bleek zijn bloedkweek uiteindelijk goed, en mocht hij nadat de kuur afgelopen was naar huis!
deze 'complicatie' heeft overigens niks met mijn leeftijd (bijna 39) te maken , maar met het feit dat ik de streptokokken bacterie bij me draag, iets wat 30% van de vrouwen heeft, zonder het te weten en zonder gevaar. Alleen kan de beeb er door de langdurig gebroken vliezen wel geinfecteerd door worden en heel ziek worden, vandaar uit voorzorg de antibiotica)

Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en hoop dat jullie net zo'n lief en mooi gezond hummeltje mogen krijgen als ik!

Brigitte

BRIGITTE,

HARTSTIKKE GEFELICITEERD  MET JULLIE KLEINE HUMMELTJE, FIJN DAT ALLES GOED IS GEGAAN EN DAT DE ARTSEN ZO ADEQUAAT REAGEREN IVM DE STREPTOKOKKEN BACTERIE.

LIEVE GROET,
ESTHER

Terug
Bovenaan