Hoi Emmetje,
Nou het zou inderdaad fijn zijn wanneer we weer 'gewoon' on-topic kunnen blijven!
Ik ben vandaag 39w2d en het gaat nog steeds prima. Ik heb echt een probleemloze zwangerschap gehad,nooit misselijk geweeest en volledig doorgewerkt (in de horeca!) tot de 34e week, hopelijk nu nog een goede bevalling en een gezond kindje!
We hebben wel een combinaie-test gedaan (bloedonderzoek/nekplooimeting) en dat was helemaal goed, ook op de 20w echo waren geen afwijkingen te zien. Het ziet er allemaal goed uit, maar nu de bevalling er aan zit te komen is het natuurlijk toch spannend! Ik neem aan dat iedere moeder dat heeft, of je nu voor het eerst of voor de 3e keer moet bevallen.
Wel balen dat jij het nu zo zwaar hebt, en met nog een kleintje er bij is het natuurlijk geen optie om altijd maar rustig op de stoel te gaan zitten. Als je misselijk en duizelig bent moet je misschien toch even je bloeddruk laten controleren? Niet te lang mee blijven lopen hoor, gewoon bellen! Harde buiken heb ik eigenlijk nog geen 1x gehad, soms is het wat gespannen en dat zal dan wel een harde buik zijn, maar pijnlijk is het nog nooit geweest. Sterkte er mee he, met de laatste loodjes!
Ik wens alle aanstaande mama's - jong én wat ouder- een voorspoedige zwangerschap!