35 plus en zwanger van je eerste? Ik wil graag ervaringen uitwisselen ...

Hallo Esther,

Alles was vanochtend goed, hartje klopte en de grote was okay en verder bloeddruk en bloeduitslagen ook.
Wat een super gevoel heb je dan, er groeit een kindje in je en morgen ben ik 11 weken.
Nou op naar de volgende mijlpaal.

Groetjes,
Angie

hoi allemaal,even 1opmerking!
wat heb levens ervaring nou met het krijgen van een kind te maken?
je doet het opvoeden zoals je zelf denkt hoe dat het beste is,je eigen moeder instinct is het beste,en of je nou 35,30 of zoals ik 25 bent dat maakt niet uit....
maar wij(vlinder en ik )vroegen alleen maar WAAROM pas op die leeftijd?
jullie zijn straks 60 +/- en jullie kind is dan nog maar gem.een jaar of 20....
tegen de tijd dat mijn zoon 20 is dan ben ik pas 45.....
ik bedoel ik ben een jonge moeder,betekent dat door dat ik zoals JULLIE zeggen mijn kind minder te bieden heb? ik voedt mijn kind op zoals ik het het beste vind,en dat heb niks te maken met zoals de kinderen VROEGER werden opgevoed..

corina,

ik denk dat je beter de reacties eerst  moet gaan lezen. daar staat duidelijk  in beschreven waarom vrouwen op latere leeftijd kinderen krijgen.

ik denk ook dat zowel jouw reactie als die van vlinder, niet passen op dit betreffende forum! je bent natuurlijk vrij om op ieder forum je reactie/mening te kunnen leveren, maar het heeft  echt geen enkel nut, zeker niet voor dit onderwerp.

degene die het onderwerp aan heeft aangedragen vraagt expliciet om ervaringen van andere oudere moeders, niet om  meningen van jonge moeders.

oja en e nog 1 vraag;
waarom MOET je in je leven eerst van alles meegemaakt hebben voor dat je aan een kind begint? dat klinkt vaak al als of de mensen echt vinden dat hun leven met kinderen voor bij is om dat ze minder 'vrijheid' hebben.
en wat werk betreft ik werk al 6jaar bij mijn baan en heb het prima naar mijn zin,dus hoef niet te switsen om maar meer érvaring'op te doen,en ook kwa relatie ben ik al 7 jaar gelukkig,in geen miljoenen jaren dat ik dat op zou geven om maar meer ervaringen met mannen op te doen,,,even kort gezegd; wij waren gewoon al JONG aan kinderen toe..

ehhe PI; dit forum is daar voor!
en meningen en dergelijke mag je geven of ze er nou om vraagt of niet!

je/jullie kunnen het idee dat je moeder je zus zou lijken niet fijn vinden,maar wat dacht ja van het idee dat er heeeeeeel veeeel mensen denken;
is dat nou de oma van het kind?of toch   de moeder?
maar goed,succes verder met jullie zwanger schappen......

corina,

ga alsjeblieft met je  respectloze  opmerkingen van dit forum. daar doe je ons een zeer  groot plezier mee.

en btw, ga je nederlands ophalen...of haal je tekst eerst door de spellingcontrole!

hoezo respect loos? omdat het een mening is is dat respectloos?ik dacht het niet...
en het is toch echt nederlands hoor,misschien heb je zelf wel een bril nodig,dat krijg je op die LEEFTIJD....
en ga zelf van het forum ,doe even normaal,iedereen is welkom op het forum...
alleen dat jullie meteen geirriteerd zijn,tjsa dat zal ook wel met de leeftijd te maken hebben....
wij gevn onze mening en jullie de jullie en daar mee klaar!!

Terug
Bovenaan