37.6 weken en zo klaar met de zwangerschap.

Maandag wordt een druk dagje ?
Als we dan gewoon afspreken dat we dan allemaal bevallen! 
Hoop natuurlijk dat we allemaal voor maandag al druk bezig zijn geweest.
Merk ook dat ik maandag nog heel lang vindt duren terwijl mijn omgeving constant zegt, ow is nog maar ... dagen valt wel mee. Ben alleen zo klaar met Netflix en de bank/bed.... 

Maar goed nog even!
Succes xxx

Ik word vandaag gebeld om voor vrijdag een intake te plannen. Dan gaan ze bespreken hoe en wat qua inleiden. En dan mag ik hopelijk maandag of ergens begin de week erop terugkomen voor het inleiden. 
De dagen duren idd lang, als mensen dan zeggen dat we er bijna zijn.. jaja dat geloof ik ook wel, of geloof ik het toch niet? haha.. soms geloof ik het even niet meer alles staat klaar, maar komt ons meisje daar nou straks echt te liggen. Blijft onwerkelijk ook al is het onze derde.?
Dus ik ben het wel eens met Miranda, het zijn nog maar een paar dagen(max 2 weken) maar voor mijn gevoel duurt het enorm lang?..
@manon, bedankt voor de tips! Sex wil ook helpen zeggen ze, of Nouja dat stofje van je man z’n sperma? ik ben er alleen nog niet uit of ik zo ‘wanhopig’ ben.. dan liever de manier die jij noemt??
Hoe is dat strippen voor jullie? Ik vind dat zo pijnlijk dat toen met onze dochter haast van mijn stokje ging, terwijl ik een best hoge pijngrens heb?!? En het had van de 3 x ook geen effect, behalve dan die krampen die jij noemt.
Hebben ze al genoemd dat als je al 2 cm ontsluiting hebt ze de vliezen niet willen breken? Dat noemde ze gisteren bij mij wel, dat als het rijp genoeg was ze de vliezen wel
wilde breken??.

Succes vandaag dames! Ben benieuwd of we begin volgende week ons kleine babytje in de armen kunnen houden! 

@febuitgerekend bedoel je dat de verloskundige dan je vliezen wil breken? Ik moet morgen nog 1x naar de vk en wil vragen of ze dan nog een keer wil strippen of dat vliezen breken zin zou hebben.
Bij mijn zoontje had ik alleen zoveel vruchtwater en dat bleef maar lopen dus twijfel of dat erg handig is om thuis te hebben? heb jij daar ervaring mee? 
Het strippen vind ik gevoelig maar niet heel veel pijn doen. Heb meer last vd knokkels van de vk dan dat het verder veel pijn doet. Doe wel altijd mijn ademhalingsoefeningen om te ontspannen. Vervelend dat het bij jou zo pijn doet, hoor er meer over! Hoop voor jou ook dat je dan maandag ingeleid mag worden! 
De dagen en nachten kruipen hier voorbij...?
Aan de andere kant wel gek dat er hier volgende week sowieso een babytje bij Is!!! Merk ook wel aan mijn dochtertje dat ze het nu wel heel spannend gaat vinden dus het is goed als de baby komt!!
Succes meiden!

@manon, ja op de praktijk. Niet heel handig. Beter om het thuis te hebben. Bij de eerste braken ze spontaan en dat was best wel veel?.
Vanmorgen telefoon gehad van het zh, ze hebben vanmiddag een gaatje dus ga er zo heen. Ben benieuwd! Fingers crossed. Ik houd jullie op de hoogte?
mbt tot het strippen, inderdaad de knokkels maar dat getrek aan die bmm... net alsof er een spiraal gezet word.. 
Maarja alle onderzoeken aan de onderkant zijn gewoon niet fijn!

Ik lees met jullie mee! Heb 2 kinderen. Eentje van 2 jaar en eentje 4 maanden. Ik weet nog zo goed hoe het was. Nummer 1 duurde 40w4d en nummer 2 41w4d. De ene bevalling 3 uur en de andere 2 uur. Ik zat ook zoooo te wachten. En ineens begint het dan! 
Succes dames!

Vanmiddag moest ik naar de gyn voor een intake gesprek voor het inleiden. 
Hij was het medisch gezien met mij eens om de baby te gaan halen, morgen avond moet ik mij melden op de verlos afdeling. Ik krijg dan een ballon? Geen ervaring mee. En dan vrijdag ochtend kijken of ze vliezen kunnen breken en alles in gang kunnen krijgen! 
Nog twee dagen en dan zijn we weer opnieuw ouders! 

En heb je een datum gekregen? 
Ga het morgen eens even navragen hoe dat zit met vliezen breken! Tnx voor de tip.

De vk hoeft bij mij niet aan mijn bmm te trekken, denk dat dat wel een heel groot verschil maakt!  

@febuitgerekend spannend hoor!!! Succes, sterkte of wat je dan ook nodig hebt.
Ik merk dat ik het nu heel lang vind duren, maar dat komt omdat ik eerst zoiets had van hij kan elk moment komen.. En nu heb ik zoiets van maandag wordt ik gestript en wie weet wat er dan gebeurd.
Dus ik hoop dat het voor die tijd spontaan op gang komt zodat ik niet tot maandag hoef te wachten. 
Ik hoop inderdaad dat we ruiterlijk maandag allemaal ons kindje vast kunnen houden! ?

Terug
Bovenaan