3de kindje deel 4

He Janien, Spannend!!!! Nou hopen dat het snel doorzet en dat je snel je kindje mag vasthouden! Je weet in ieder geval zeker dat je voor het weekend weer moeder bent!

Edith fijn dat het doorzet die stress is weg!

Chris hoe gaat het met jou?

Suus ben erg blij voor je dat die misselijkheid weg is wat een opluchting he!

Nou nu allemaal duimen voor Janien.
Liefs
Lies

Spannend Janine! Hopelijk heb je vanavond nog jouw kleintje in jouw armen!!!!

Lies; ja beter hoor! Soms overvalt het me nog even moet dan wel echt moeite doen alles binnen te houden maar dat lukt! En in ieder geval niet meer heel de dag misselijk. Heb nu wel weer wat meer energie gelukkig!
Hoe gaat het nu met jou? Met de laatste zware loodjes?
Na Janien is het jouw beurt om je kleine te mogen vasthouden he! Heerlijk! Nog eventjes en dan is het zo ver!
Als ik geen mk had gehad, was ik ook deze week bevallen. Toch wel even een raar idee hoor, maar ben wel super blij dat ik nu inmiddels alweer op de helft van deze zwangerschap ben!

Groetjes Suus

Janien, woehoehoeoeoeoeoeo, wat spannend!!!
O, jippie hoor...
Geen idee wanneer je dit leest....je bent vast druk met andere zaken, hihi.

Denk aan je....

ooo janien wat spannend ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en je zeer binnenkort (of misschien al hebt) een gezond kindje in je armen mag hebben!!

hier gaat alles goed ik begin aardig te groeien ( ruim dertien weken) en voel me verder goed alleen gauw emotioneel en dat is soms erg lastig want dat ben ik normaal ook al redelijk

suus kan me voorstellen dat je er even bewust bij stilstaat maar begrijp ook dat je dat beter aan kunt omdat je nu alweer een behoorlijk eind op weg bent in deze zwangerschap!

groetjes allemaal

Ooooh, nog geen nieuws van Janien (heeft waarschijnlijk belangrijker dingen aan haar hoofd haha...ik hoop inmiddels knuffelen met haar baby!)

Gisteren voor het eerst naar de vk geweest. Jammer genoeg nog te vroeg om naar het hartje te luisteren maar dat moet de volgende keer zeker lukken. Aanstaande maandag een intake voor prenataal onderzoek - kunnen we de kleine weer even zien spartelen!

Gisteren zoiets moois tijdens het eten! zegt onze zoon (6 jaar) plotseling: mama heeft een baby in haar buik! Ik vraag verrast: wie zegt dat? Zegt hij: niemand, maar dat weet ik gewoon! (Ondertussen kijkt hij me stralend aan...) Vervolgens verandert hij zelf volledig van onderwerp om na een paar minuten plotseling te zeggen: wil je soms iets vertellen mama? Ik weer: wat zou ik moeten vertellen? Hij: weet ik niet maar ik denk gewoon dat je wat zeggen wil!

Mijn zoontje en ik hebben een heel sterke telepatische band. De eerste 2,5 jaar van zijn leven kon hij nauwelijks horen (pas toen geopereerd). Maar ook zonder praten wist hij als peuter altijd al wat er gaande was. Dacht ik; laten we even naar opa en oma langsgaan - had hij zijn schoentjes al aan. Wilde ik een belletje plegen kwam hij al aanwandelen met de telefoon. Wij zeggen altijd dat hij "de plaatjes" in ons hoofd kan zien. Nu dus ook weer - zo grappig! Ik had dat zelf altijd heel sterk met mijn oma en ook mijn zoontje had een dergelijke band met haar (inmiddels is zij helaas overleden). Overigens ben ik nu uitgerekend rond de sterfdatum van mijn oma. Zou me niets verwonderen als zij daar ook de hand in heeft gehad. Of ben ik nu iets te zweverig haha?

@Edith, hoe is het me je?

Liefs, Chris

Oei Janien, misschien is je kindje er nu wel al. Wat spannend, het eerste forumkindje. Ben erg benieuwd.

Lies: gelukkig is voor jou ook het einde in het zicht. Echt balen dat je zo ziek bent geweest in je zwangerschap. Nog even doorbijten en dan krijg je iets geweldigs.

Edith: yes, ongesteld. Raar eigenlijk dat je daar nu zo naar uitkijk terwijl dat eigenlijk de hele tijd absoluut niet gewenst was. Ik snap je twijfels over een derde, bij jou is natuurlijk echt vastgesteld dat je een kindje met down had. Ik heb nooit ( gelukkig natuurlijk) zo'n bevestiging gehad omdat mijn kindjes nooit onderzocht zijn.

Hier 1 klein lichtpuntje. Manlief hoeft nu niet morgen naar boord maar woensdag pas. Dat is 15 dagen na mijn ongi dus waarschijnlijk heb ik dan ook mijn eisprong. Zou wel te gek zijn. Tja Edith, ons geluk komt zeker wel maar de leeftijd gaat ook wel meespelen he? Toch geef ik de moed niet op en wij zijn dit jaar allebei echt zwanger, afgesproken?

Liefs Debby

Nog even antwoord op je vraag:
Swiepie: Gelukkig hebben mijn mannetje en ik gewoon contact met elkaar als hij aan boord is. Kan gewoon bellen want hij vaart hoofdzakelijk in Rotterdam. Ik zou gek worden als ik niet aan hem kwijt zou kunnen als ik weer eens ongi wordt en hij net aan boord is. Ik kan hem dus gewoon dag en nacht bereiken en hij kan altijd wel een plekje vinden zodat de andere ons niet horen.

Gr. Debby

Pfff, nog niets van Janien, ga er vanuit dat het allemaal goed is gegaan.
Hier alles OK. Nog beetje ongi. Was weer niet superveel, maar heb ook gesmokkeld met de duur van die kuur (hee, dat rijmt!). In ieder geval wel 4 dgn licht bl verlies. Meer dan de laatste keer, toen 2 dgn minimaal.

Debby, ik hou je aan die afspraak! Fijn dat je man later aan boord moet. Wat een gedoe bij jou he? Lijkt me extra lastig...

Terug
Bovenaan