3de kindje deel 4

Halloooo!!!

Sorry, heb het vreselijk druk gehad...niet eens tijd gehad om op het forum te kijken.
Heb net even heel vluchtig wat berichtjes gelezen...kan niet op iedereen reageren...lees wel dat Janine druk bezig is met bevallen...of waarschijnlijk al klaar is!!!! Wauw, ben benieuwd wanneer de kleine geboren is. Mijn zoon was namelijk gisteren jarig!!!! Zou leuk zijn als de eerste forumbaby op dezelfde dag geboren zou worden!

Hier verder alles goed. Vanmiddag vieren we de verjaardag van Eloy. Aangezien wij geen gewone taart kunnen kopen, heb ik de hele week al staan bakken en kokerellen.....zometeen ga ik de verjaardagstaart afmaken met fondant. Hij heeft zich een Bumbalutaart besteld! Zal nog een hele klus worden...
Verder hebben we even wat problemen met internet...zit er dik in dat we vandaag of morgen helemaal uit de lucht zijn. Ik hoop dat ik voor die tijd nog meekrijg wat janine heeft gekregen en hoe het is gegaan!
Dus als ik even niet reageer......weten jullie waar het aan ligt. Ik hoop dat het snel is opgelost.

Ga nu maar eens beginnen aan de taart!
Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd....

zal ik de volgende keer wel doen!

Groetjes Estelle

Nog gefeliciteerd Estelle met je zoon. Leuk weer wat van je te horen. Spannend he, met Janien. Hoop dat ze snel wat laat horen.

Edith: die afspraak staat zeker. Het is zeker altijd een heel gedoe met het mannetje. Vaak is hij aan boord als ik mijn eisprong heb en daarbij komt natuurlijk ook dat hij zaadjes heeft van wat mindere kwaliteit omdat hij natuurlijk een hersteloperatie heeft ondergaan. Maar het is 2 keer gelukt dus de 3e keer komt er ook vast en zeker aan. We blijven gewoon moed houden.

Gr. Debby

Ja hoor, ze is er.....

2 oktober is onze dochter geboren.

Ze heet Amarens Aimee.

Donderdag 1 oktober de hele dag met gebroken vliezen rondgelopen, maar geen weeen.
's avonds naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en aangezien er weinig weeaktiviteiten waren weer naar huis.
,s nachts om 00.30 als een speer naar ziekenhuis met heeeel veeeeel weeen. Om 1.00 uur in het ziekenhuis en om 2.41 was ze er al.

Oh, ze meldt zich. Moet even stoppen.

Janien

Heee Janien
Gefeliciteerd met jullie dochter en wat heeft ze een mooie naam! Geniet van haar, wat heerlijk je bent ervan af!
Liefs
Lies

Hoi Janine,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
Idd een hele mooie naam!
Toch nog best snel gegaan uiteindelijk.
Geniet maar lekker van je kleine meisje!

Liefs Suus

jaaa ze is er vanhartegefeliciteerd!!! en geniet ervan zo met je gezinnetje en probeer ook je rust tevinden

groetjes loes

Haa Janien!! Van harte gefeliciteerd met kleine Amarens. Wat een prachtige naam (hij stond ook op mijn lijstje, maar ik kreeg hem er bij manlief niet op, haha).
Wat is dat super snel gegaan uiteindelijk. Hoe doet ze het? En jij? Ben jij een beetje ongeschonden uit de bevalling gekomen? En hoe reageren de grote kids op hun kleine zusje?

Hier ook heel erg druk gehad, met veel savonds werken en dan de volgende dag voor pampus liggen, dus sorry dat ik even niet op de rest gereageerd heb.

Hoera voor Janien en haar gezinnetje!

Van harte gefeliciteerd met jullie gezonde meid! Mooie naam inderdaad, nog nooit eerder gehoord! Ik ben zo blij voor je dat het uiteindelijk toch nog zo snel is verlopen. Heerlijk genieten nu, je hebt het verdiend!

Liefs, Chris

Terug
Bovenaan